Xpand Rally: Porady ogólne
Aktualizacja:
1. Na przykładzie pierwszych kroków w karierze, pokaże ogólną zasadę przechodzenia kolejnych rajdów. Spójrzmy na rysunek #1 . Pierwszy rajd "Grand Canyon Cup Championship" składa się z trzech odcinków, które na rysunku poniżej są zaznaczone kolorem czerwonym i ponumerowane od 1 do 3. Każda z tych plansz znajduje się w Arizonie (USA), a sposób prowadzenia auta na każdej z nich jest do siebie bardzo zbliżony. Jeżeli wiec przejedziemy przez wszystkie trzy trasy, uzyskując na nich, co najmniej 2 miejsce, nie tylko odblokujemy kolejną porcję rajdów, ale poczujemy się dość pewnie w amerykańskiej scenerii. Gdy odkryjemy kolejne pięć kwadratów, będą to: "Specjal Stage" (kolor żółty) i "Polished Trophy Champiohship" (cztery kwadraty koloru srebrnego ponumerowane od 1 do 4). "Srebrne" wyścigi 1 i 2 są zlokalizowane na terenie Polski, a wiodące przez ten obszar trasy to 100% asfaltu. Sposób jazdy po takiej nawierzchni wymaga całkowicie odmiennego stylu jazdy niż na "amerykańskim kurzu", warto wiec zaliczyć wpierw trasy w Wielkim Kanionie, czyli odcinki3 i 4, oraz żółty "Specjal Stage". Dopiero później możemy "na spokojnie" poświęcić swój czas na naukę jazy po asfalcie.

2. Zawody "Specjal Stage" to z kolei odmienna historia. Biorąc w nich udział można zdobyć sporo gotówki, a na początku naszej kariery będziemy jeszcze nieraz wracać do tego wyścigu. Co prawda, jest on dość długi, jeżeli jednak opanujemy go do perfekcji, bez większych problemów będziemy mogli przez niecałe 10 minut zarobić sporą sumkę na ulepszenie auta lub całkowicie nową brykę. Samemu, na tyle się rozhulałem w zdobywaniu kasy na "Specjal Stage", iż wyścig kończyłem zawsze na pierwszym miejscu, z przewagą 25 sekund przed zawodnikiem zajmującym drugą pozycję. Na dłuższą metę nie jest to oczywiście dobry sposób zarobku, niemniej jednak na początku kariery mocno pomaga to w sprawach finansowych. Pamiętajmy też, że nie ma sensu kilkakrotnie przechodzić danego odcinka wyłącznie dla kasy, jeżeli nie zajmujemy na nim pierwszego miejsca. Zawsze trzeba przecież po takich wojażach podreperować samochód (czyli przeznaczyć cześć nagrody na naprawy). Jeżeli wiec lepiej czujemy się na innych odcinkach, możemy nabijać kasę właśnie na nich, wspomniany "Specjal Stage" oferuje jednak bardzo atrakcyjne nagrody pieniężne, a i sama trasa jest łatwa do opanowania.
Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Aristos Generał
Poradnik treściwy i dobrze sie czyta - inni się uczyć i koniec z laniem wody (na asfalt ;) )
Click-Tom Generał
ee gdzie w tej grze można zmienić w ustawieniach urzadzenie sterujące (w moim przypadku - pad) ? :| 
(oprócz tego (screen--->) nic nie ma, a zaawansowane też nie :|  
zanonimizowany152734 Senator
moim zdaniem gra jest lepsza niz colin tylko brakuje licenconowanych wozow ale to nie jest taki duzy problem:)
zanonimizowany5875 Konsul
Click-Tom ---> Ja nie miałem z padem problemów w XR. Z tego co pamiętam to na tym screenie co podałeś trzeba zaznaczyć przycisk jaki chcesz zmienić i wcisnąć przycisk na padzie. A sterowanie też powinno się dać ustawić przez naciśnięcie. Jeżeli to nie pomoże to trzeba znaleźć gdzieś w opcjach sterowania – sterowanie prawo-lewo - analogowe. A jak się nie da, to może masz pada niekompatybilnego z grą. Ja np. mam starego Gemiusa, który jest przez nowe gry nie zawsze wykrywany.
zanonimizowany51296 Junior
Ta gra w prównaniu do colina wypada blado, chyba że porownamy colina 1
Piotr44 Generał
W porównaniu do RBR ta gierka przentuje się naprawdę cieniutko:-(
zanonimizowany167781 Generał
czy grając na klawiaturze mam szanse bawic się dobrze wtej grze ???? nie konieczne w tym trybie symulacyjnym :D
zanonimizowany220333 Centurion
ej jak ustawić zeby na kierownicy grać????, bo ja probuje naciskam i DUPA
zanonimizowany160056 Senator
asfalty w tej grze to zalamka ;x
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
