TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 11 Człowiek
Aktualizacja:
11 - Łowy Hircyna
![Obudzisz się - [Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 11 Człowiek | TES III Przepowiednia - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/217/536711000.jpg)
Obudzisz się... otoczony przez wilkołaki. Zostaniesz zabrany do siedziby Myśliwego, o którym mówił szaman - Hircyna . Znajdziesz się w [1], a on stał będzie w [2]. Nie masz zbyt wiele do roboty - możesz tylko udać się do [A]. Znajdziesz się w Zewnętrznym Pierścieniu. Już na początku spotkasz w [3] kapitana Falxa Cariusa . Możesz wybrać, aby z był z tobą lub żebyś był sam. Jak to się mówi - co dwie głowy to nie jedna. Tym bardziej że jest tutaj aż siedemnaście wilkołaków (B). Jakby tego było mało, w [4], [5], [6], [7] są kolejne wilkołaki w postaci posągów - jeśli się do takiego posągu zbliżysz, wyskoczy wilkołak. Unikając walki jak tylko się da, spróbuj wydostać ze skrzyni w [8] Gwieździsty Klucz , a następnie dostać się do bramy w [9]. Tam kapitan cię zostawi, a ty będziesz mógł przenieść się do Wewnętrznego Pierścienia.
Tu jest podobnie. Tyle, że za przewodnika masz Tharstena Krwawego Kła w [10]. Zgódź się iść razem z nim. Tym razem do pokonania jest "tylko" czternaście Wilkołaków. Walcz razem ze swoim towarzyszem i pozwól mu otrzymywać ciosy. Prócz wilkołaków możesz też "naciąć" się na posągi w [11], [12], [13], [14] i [15]. Musisz dotrzeć do skrzyni w [16]. Gdy ją otworzysz okaże się, że Tharsten Krwawy Kieł jest także wilkołakiem, w którego się zmieni i zaatakuje. Zabij go. Otrzymasz Pierścień Hircyna , wódz ma też przy sobie Gwieździsty Klucz (koniecznie weź), komplet Norskiej Zbroi Pancernej i umagiczniony Srebrny Norski Topór Bojowy .
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 1
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 2
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 3
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 4
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 5
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 6
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 7
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 8 Człowiek
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 9 Człowiek
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 10 Człowiek
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 11 Człowiek
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 8 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 9 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 10 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 11 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 12 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna
- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
