TES3 Bloodmoon: Rozkojarzony Lunatyk
Aktualizacja:
Rozkojarzony Lunatyk?
![Jeśli wejdziesz do Kurhanu Connorflenge (14) w nocy (uwaga: kurhan ma zamek o jakości 95 i pułapkę) okaże się, że w [3] stoi Wilkołak - [Ciekawostki] Rozkojarzony Lunatyk - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/217/505318093.jpg)
Jeśli wejdziesz do Kurhanu Connorflenge (14) w nocy (uwaga: kurhan ma zamek o jakości 95 i pułapkę) okaże się, że w [3] stoi Wilkołak. Nie musisz go zabijać - jest całkiem niezły w walce. Wyjdź i poczekaj 12 godzin, by nastał dzień. Wilkołak zmieni się z powrotem w człowieka, czyli w Rozkojarzonego Lunatyka . Teraz go zabij i przeszukaj ciało, potem Martwych Podróżników w [1] i [2]. Nie zapomnij też o Stalhrimie (patrz dalej po więcej szczegółów) i skrzyniach.
- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
- TES3 Bloodmoon: Sekrety i znajdźki
- TES3 Bloodmoon: Jaskinie Varstaad
- TES3 Bloodmoon: Niewolnicy
- TES3 Bloodmoon: Pechowi Osadnicy
- TES3 Bloodmoon: Rozkojarzony Lunatyk
- TES3 Bloodmoon: Siedlisko Berserkerów
- TES3 Bloodmoon: Siedlisko Fryse
- TES3 Bloodmoon: Siedlisko Nekromantów
- TES3 Bloodmoon: Skarb Piratów
- TES3 Bloodmoon: Skarb Złodziei
- TES3 Bloodmoon: Skrzynia ze Zwojami
- TES3 Bloodmoon: Stalhrim
- TES3 Bloodmoon: Zagroda w Jaskini, Inny lek na wilkołactwo, Skrzynia ze zwojami
- TES3 Bloodmoon: Sekrety i znajdźki
- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
