TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 10 Człowiek
Aktualizacja:
10 - Zamek Karstaag
![Dziwne omeny, które się pojawiają, mogą być sprawką pewnego olbrzyma - [Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 10 Człowiek | TES III Przepowiednia - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/217/536582046.jpg)
Dziwne omeny, które się pojawiają, mogą być sprawką pewnego olbrzyma. Musisz wyruszyć do Zamku Karstaag (57) . Są tam trzy wejścia. Jedno - główne - jest dla ciebie zablokowane. To w [B] prowadzi do Wieży, gdzie jest w [10] jeden Riekling, a w lodzie w [11] - Prawy Daedryczny Naramiennik (tylko nie mam pojęcia, jak mógłbyś go wyjąć). Dlatego musisz dostać się wodą - [C]. W jaskini spotkasz w [1] Krisha . Porozmawiaj z nim i zgódź się mu pomóc. Teraz przez całą drogę będziesz musiał na niego uważać - a droga jest niebezpieczna. Najpierw zabij Mordercze Grahle w [2], [3] i [4], a potem wróć się do skrzyni w drugim, ślepym korytarzu. Po jej przeszukaniu idź z powrotem do poprzedniego i zabijaj Grahle w [5], [6] i [7]. Lodowy korytarz poprowadzi cię do zagłębienia, które możesz przeszukać - są tam worki ze złotem i skrzynia.
Wróć się do początkowego rozwidlenia i teraz nim idź. Dostaniesz się nad zagłębienie. Zabij Grahle w [8] i [9] - powinieneś otrzymać wpis do dziennika. Wejdź razem z Krishem przed [D] do Sali Bankietowej. Najpierw pokonaj Rieklingi - po jednym w [12] i [13], po dwa w [14] i [15]. Potem możesz przeszukać skrzynki i szkielety. Wejdź następnie do Sali Tronowej drzwiami w [E]. Tutaj w [16] spotkasz Dulka . Powie ci co się stało z mistrzem - czyli olbrzymem. Przeszukaj salę tronową - szczególnie okolice tronu - są tam skrzynie, złoto i klejnoty. Zanim wyjdziesz z zamku, wstąp do Komnat Karstaaga w [F].
Najpierw przeszukaj wodną sadzawkę. Potem okoliczne szkielety i skrzynie - najwięcej znajdziesz w leżu Karstaaga w [17]. Są tam trzy dobre mikstury oraz trzy Diamenty . Teraz wróć się do Wioski Skaal (24) i porozmawiaj z szamanem. Wiele się nie dowiesz, choć otrzymasz Ognisty Długi Miecz ze Stalhrimu . Teraz zaopatrz się w dużo mikstur leczących i podnoszących kondycję. Dopiero potem wróć do wioski i prześpij się w domu w [5] (który teraz jest twoim domem).
- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 1
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 2
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 3
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 4
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 5
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 6
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 7
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 8 Człowiek
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 9 Człowiek
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 10 Człowiek
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 11 Człowiek
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 8 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 9 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 10 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 11 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 2 cz. 12 Wilkołak
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna
- The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
