TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1 cz. 4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

4 - Sprawdzian Lojalności Skaala

Wódz Skaalów poleci ci, byś udał się do szamana. Korst Wietrzne Oko znajduje się w swojej chacie w [2]. Porozmawiaj z nim o "przywróceniu...", a da ci dwa pergaminy: Położenie Posągów i Historia Aevara, Skalnego Barda . Twoim zadaniem jest przywrócenie świetności sześciu kamiennych bloków. Możesz korzystać z pergaminów, możesz też z poradnika. Tutaj opis jest znacznie dokładniejszy. Kolejność odprawiania rytuałów jest zmieniona - po to, byś jak najmniej się nachodził.

Pierwszy do oczyszczenia czeka Kamień Bestii (19) . Znajdź jego położenie na mapie i udaj się tam, użyj go, a da ci pewien komunikat. Musisz odnaleźć uroczego misia o imieniu Dobra Bestia i go uratować. Najpierw odnajdź Jezioro Fjalding (17) , a następnie popatrz na poniższą mapkę.

Woda w górnej części mapy to południowo-wschodni brzeg jeziora, natomiast Dobra Bestia jest w [1] - [Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 4 | The Elder Scrolls III Przepowiednia - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Woda w górnej części mapy to południowo-wschodni brzeg jeziora, natomiast Dobra Bestia jest w [1]. Gdy tylko do niej trafisz zauważysz, że jest atakowana przez pięciu Rieklingów. Nie powinni stanowić problemu, pokonaj ich a następnie porozmawiaj z misiem. Będziesz musiał "wyjąć" z niego Chitynową Strzałę (jak z jakiegoś pojemnika). Potem albo go ulecz zaklęciem, albo się z nim prześpij, a jak będziesz miał komunikat o tym, że miś jest uleczony - zaprowadź go do Kamienia Bestii (19) . Gdy miś będzie na miejscu, użyj Kamienia Bestii, by odprawić rytuał. Jeden z głowy.

Następny na liście jest Kamień Wiatru (54) . Użyj go, a dowiesz się, że musisz uwolnić wiatr z worka Chciwca. Worek znajduje się w Grobowcu Glenschula (15) . Odnajdź na mapie miejsce grobowca i się tam udaj.

Na początek przeciwnicy - [Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 4 | The Elder Scrolls III Przepowiednia - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Na początek przeciwnicy. W [1] będzie Draugr i Wilczy Ożywieniec, w [2] i [3] po jednym Draugru. W [4], [5], [6] i [7] może być po jednym Draugru i jednym Wilczym Ożywieńcu. Tak czy inaczej, po oczyszczeniu grobowca zajrzyj do Worka Chciwca w [8] - usłyszysz szum wiatru. Nie zapomnij przeszukać grobowca. Wracaj do Kamienia Wiatru (54) i użyj go. Drugi rytuał zostanie odprawiony.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl