The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
Poradnik do drugiego już dodatku do znakomitej gry cRPG The Elder Scrolls III: Bloodmoon (Przepowiednia) zwiera dokładne opisy zadań z głównego wątku, kampanii dla Handlowej Kompanii Wschodniocesarkiej oraz spis i opis zadań pobocznych.
Aktualizacja:
The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Wstęp
Witam wszystkich w poradniku do drugiego już dodatku do znakomitej gry RPG, czyli The Elder Scrolls III: Bloodmoon (Przepowiednia). Czy warto w grę zainwestować, czy nie, o tym dowiecie się z recenzji. Tutaj natomiast podaną są dokładne opisy zadań z głównego wątku, kampanii dla Handlowej Kompanii Wschodniocesarkiej oraz spis i opis zadań pobocznych. Wszystkie okraszone są szczegółowymi mapami, wraz z mapą główną, która nie pozwoli Wam zabłądzić po mroźnej wyspie Solstheim.
Zanim zaczniecie wgłębiać się w lekturę, jak zwykle polecam najpierw zapoznać się z oznaczeniami, jakich używałem w mapach i tekstach. Potem przejdźcie do drugiego rozdziału "Jak zacząć", który objaśni Wam, jak dostać się na Solstheim i co tam w ogóle można zrobić.
Oznaczenia w mapach

* - różna litera oznacza różną grupę przeciwników. Litera A: Wilczy Ożywieniec, Draugr, Potężniejszy Szkielet-Bohater. Litera B: Wilkołak (rzadko spotykany). Litera C: Wilk, Riekling, Sierściuch Szablozębny, Riekling Jeździec.
** - "miejsce do przeszukania" oznacza miejsce, na które powinno się zwrócić szczególną uwagę. Mogą być tam skrzynie - jedna lub kilka. Mogą być także przedmioty porozrzucane po podłodze. Im kolor tej ikonki jest bardziej wyblakły, tym głębiej (o poziom niżej) się ona znajduje. Dotyczy to np. pomieszczeń, które na mapie ukazującej widok lokacji z góry nie są widoczne, gdyż są zasłaniane położonymi tuż nad nimi elementami.
Oznaczenia w tekście
Czcionką pogrubioną zaznaczam ważniejsze miejsca, które mają na mapie odpowiedniki w otoczonych białym kolorem cyfrach, a także przejścia z jednej lokacji (lub jej części) do drugiej, które z kolei są na mapie zaznaczone literami w otoczeniu koloru zielonego.
Czcionką pomarańczową zaznaczam wszelkich NPC-ów, wrogich jak i przyjaznych.
Czcionką zieloną oznaczam ważniejsze przedmioty, które gracz dostaje lub może zdobyć.
Czcionką brązową oznaczam nazwy lokacji (w nawiasie podany jest jej numer na mapie głównej).
The Elder Scrolls III: Przepowiednia
GRYOnline
Gracze
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska cz. 10 Falco Galenus
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska cz. 11 Falco Galenus
- TES3 Bloodmoon: Mapa Glowna
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska cz. 11 Carnius Magius
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska cz. 12 Falco Galenus
- TES3 Bloodmoon: Zadośćuczynienie dla Wdowy
- TES3 Bloodmoon: Zdrada w Lesie Brodir
- TES3 Bloodmoon: Kampania Główna Rozdział 1
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska cz. 13 Falco Galenus
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska cz. 14 Falco Galenus
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska cz. 15 Falco Galenus
- TES3 Bloodmoon: Kompania Wschodniocesarska cz. 10 Carnius Magius
- TES3 Bloodmoon: Statek Powietrzny
- TES3 Bloodmoon: W Poszukiwaniu Falmerów
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.