The Banner Saga 2: Droga do Old Ford Rozdział 13

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Droga do Old Ford

Najważniejsze momenty podróży

Zaraz po opuszczeniu wioski Einartoft będziesz musiał podjąć decyzję odnośnie karawany - Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Zaraz po opuszczeniu wioski Einartoft będziesz musiał podjąć decyzję odnośnie karawany.

  • "Anyone who can't fight stays behind" - Wybranie pierwszej opcji dialogowej spowoduje otwarcie kolejnego okna. Linia pierwsza, czyli "They'll die either way, but they won't slow us down anymore" spowoduje, że z twojej karawany odejdą wszyscy wieśniacy! Druga opcja czyli "Then you're in charge of them, guard captain" spowoduje, że wieśniacy nie odejdą lecz przydzielisz do ich ochrony jednego ze swoich bohaterów - Gudmundra. Uwaga! Opcja z Gudmundrem pojawi się tylko wtedy, jeżeli go uratowałeś w rozdziale 11.
  • "Move out! And leave the fighting to those who know how" - Opcja druga jest definitywnie tą lepszą ponieważ nie tracisz przy tym ani bohatera, ani wiesniaków. Zyskujesz natomiast poprawę morale całej karawany.

Zaraz po wyruszeniu z Einartoft będziesz mieć także do stoczenia kolejnej walki z Dredgami, za którą otrzymasz 25 punktów sławy. Zaraz po walce przyjdzie ci podjąć kolejną decyzję odnośnie wrogów.

  • "No, stay with us. We'll be fine" - Odmawiasz Oliemu, a decyzja nie ma żadnego odbicia w dalszych przygodach.
  • "Nod and send a dozen fighters with him" - Druga opcja spowoduje, że stracisz 12 wojowników.
  • "We are all going to see that" - Opcja trzecia spowoduje, że stracisz 10 wojowników i rozpoczniesz kolejną walkę z Dredgami. Za wygraną walkę otrzymasz 18 punktów sławy.
Podczas wędrówki karawana natknie się na zasypane przejście - Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Podczas wędrówki karawana natknie się na zasypane przejście. Rozpocznie się walka, która jest bardzo specjalna ponieważ nie ma w niej limitu przeciwników do zabicia. Jeżeli więc czujesz się na siłach, możesz bez przeszkód wybijać kolejne fale nadchodzących wrogów. Im więcej ich zabijesz tym większą nagrodę w postaci punktów sławy uzyskasz. Jeżeli natomiast chcesz jak najszybciej uciec z tej pułapki musisz zniszczyć wszystkie blokujące zaspy śniegu widoczne na powyższym obrazku.

Kolejna decyzja będzie się odnosić do wydarzeń przed wkroczeniem do Old Ford - Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Kolejna decyzja będzie się odnosić do wydarzeń przed wkroczeniem do Old Ford. Podejdzie do ciebie Krumr, który przeczuwa zasadzkę przygotowaną przez Dredge.

  • "What are you getting at?" - Opcja pierwsza posiada dwie kolejne linie dialogowe. Pierwsza z nich - "There is no situation" powoduje, że Krumr sam odejdzie by sprawdzić przygotowaną zasadzkę. Opcja druga - "Don't make me regret this" spowoduje, że wraz z Krumrem odejdzie także 12 wojowników.
  • "I'm not risking fighters on one of your death wishes" - Wybranie opcji drugiej spowoduje, że z karawany odejdzie tylko Krumr.

Uwaga! Jeżeli zdecydowałeś, że Krumr ma udać się w pojedynkę, bohater już do ciebie nie powróci. Warto więc wysłać z nim 12 wojowników ponieważ po wydarzeniach w Old Ford wszyscy wrócą cali i zdrowi.

Dodatkowe zdarzenia

Niedługo po opuszczeniu wioski Einartoft będziesz musiał podjąć kolejną decyzję - Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Niedługo po opuszczeniu wioski Einartoft będziesz musiał podjąć kolejną decyzję. Decyzja tym razem będzie dotyczyła hordy Dredgów.

  • "Do what you can old man" - Opcja pierwsza spowoduje, że z karawany odejdzie 12 wojowników.
  • "Send a dozen fighters to keep Dredge at bay" - Opcja druga spowoduje, że z karawany odejdzie 12 wojowników lecz jej morale poprawią się.
  • "Charge at the Dredge!" - Opcja trzecia powoduje, że rozpocznie się walka z przeciwnikami. Przed walką otrzymasz jeszcze 5 punktów sławy, natomiast za wygraną walkę otrzymasz ich 17. Po wyborze tej opcji otrzymasz więc w sumie 22 punkty sławy.
  • "Keep the caravan together, fending off attacks where you can" - Opcja czwarta spowoduje, że z karawany odejdzie 5 wojowników oraz 16 wieśniaków. Rozpocznie się także walka z Dredgami, za którą otrzymasz 17 punktów sławy.
  • "Fasolt said they might not care to fight. Keep moving." - Za wybranie ostaniej opcji otrzymasz 10 punktów sławy oraz poprawisz morale całej karawany.

The Banner Saga 2

19 kwietnia 2016

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2016-04-28
19:08

Dakota_92 Legionista

Wydaje mi się, że jest mały błąd w rozdziale 15. Otóż (spojler z zakończenia) w przypadku przegranej walki z Bolverkiem, wyjmuje on strzałę z Bellowera, który po tym otwiera oczy, więc można zgadywać, że został ożywiony. W przypadku zwycięstwa we wspomnianej walce, ta scena nie ma miejsca. Zatem wygrana lub przegrana walki z Bolverkiem ma znaczenie, a zakończenia nie są identyczne. W dodatku sądzę, że może to być istotna różnica w kolejnej części sagi :)

Komentarz: Dakota_92
2016-04-28
20:31

yaceek Pretorianin

yaceek

Zakończenie zawarte w poradniku nie dotyczy ostatnich sekund gry ani nie omawia kwestii związanych z przyszłymi przygodami w The Banner Saga 3. Ostatni rozdział poradnika opisuje tylko i wyłącznie konsekwencje zawarte w Banner Saga 2, a każdy poprzedni wybór prowadzi do tej samej sytuacji - walki z Bolverkiem.
Masz natomiast rację co do ostatniego zdania w poradniku i na pewno to zmodyfikuję ponieważ mogłem to bardziej sprecyzować. Pozdrawiam i dzięki za czujność :)

Komentarz: yaceek
2016-07-01
01:23

Sakitta Centurion

Rozdział 14. Kiedy wybieramy stronę konfliktu po wybraniu strony Rugga (druga opcja) jest napisane, że odłączą się od nas Varlowie - powinno to dotyczyć strony króla. Drobny błąd, a jednak ktoś przez niego mógłby omyłkowo wybrać tych złych. Śmierć królowi! ;)

Komentarz: Sakitta
2016-09-15
07:32

Sayeer Legionista

Błędu nie ma, tylko jeśli

, Król nie wpuszcza Varlów, dlatego wtedy biorą oni udział w szturmie po stronie Ruggi. Szkoda, że trzeba wybierać stronę i nie ma trzeciej opcji, sprawienia że Rugga jest nam lojalny, a Król zapomina o dawnych sporach. Wtedy sprowadzenie jak największej liczby ludzi miało by większe znaczenie i czuło by się wypełnienie powierzonej misji bycia przywódcą.

Komentarz: Sayeer

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl