The Banner Saga 2: Droga do Grundar Rozdział 10
Aktualizacja:
Droga do Grundar
Najważniejsze momenty podróży

Po kilku dniach odpoczynku wyruszysz wraz z karawaną do Grundar. W pierwszych dniach wędrówki czekać cię będzie decyzja dotycząca zapasów.
- "Let the hunters hunt" - Pozwalasz łowcom wykonywać swoją pracę lecz niestety nie otrzymasz za to żadnych bonusów.
- "Make a wager who brings back the biggest kill" - Opcja ta powoduje pojawienie się kolejnych czterech opcji. Do wyboru masz 1. Search the ground for any clues, 2. Follow the hunters to the left, 3. Follow the hunters down to the center trail oraz 4. Take off to the right on your own. Pozycje z numerem 1 oraz 4 nie przyniosą ci nic ciekawego natomiast po wyborze opcji 2 lub 3 przyniosą ci poprawę morale oraz 10 zapasów.
- "We need to keep moving" - Nie zatrzymujesz się by zbadać otoczenie, a tym samym pozbawiasz się opcji uzyskania dodatkowych zapasów.

Przy kolejnym wyborze staniesz przed decyzją rozbicia obozowiska. Zalecam to rozwiązanie gdyż możesz tutaj uzyskać kilkudziesięciu wojowników oraz skorzystać z treningu, w którym można zdobyć kilkanaście punktów sławy (renown). Ważnym jest by w trakcie rozmów wybrać najpierw opcję "It's our only option". Jak tylko pojawi się kolejna linia dialogowa wybierz odpowiedź pierwszą - "I don't want to risk running out of food" by rozpocząć trening wieśniaków lub odpowiedź drugą - "Let's just camp. We'll consider training clansmen later" by rozbić obóz bez szkolenia wieśniaków. Ostatnia, czyli trzecia opcja dialogowa - "We need to keep few remaining clansmen moving" spowoduje, że nie rozbijesz obozowiska wcale. Wybranie ostatniej linii dialogowej oznacza więc, że nie będziesz mieć szansy na trening, czyli stracisz okazję do uzyskania kilkunastu punktów sławy (renown).
Żeby zdobyć kilkanaście punktów renown musisz zaliczyć jeden cel. Celem tym jest popchnięcie przeciwnika za pomocą umiejętności Iver'a - Battering Ram na pole, na którym użyłeś umiejętności Oddleif - Rain of Arrows. Najlepszym sposobem na jego wykonanie jest cierpliwe przeczekanie postacią Oddleif, aż Iver zajdzie za plecy wroga i będzie mieć okazję do jego odepchnięcia.

Kolejnego dnia twoja karawana natknie się na mokradła, przy których zajdzie potrzeba decyzji. "Lead the way" - Udajesz się drogą, którą wskazuje Ludin. Po wybraniu tej opcji będziesz musiał ponownie zadecydować:
- Form a perimiter - Utworzenie granicy wiąże się ze stratami w ludziach. Utracisz w tym przypadku 8 Varlów, 33 wieśniaków oraz 21 wojowników.
- Try to talk the Kragsmen down - Wybranie drugiej opcji spowoduje nieznaczne zwiększenie morale.
- Send Tryggvi forward to parley - Wybranie trzeciej opcji spowoduje nieznaczne zmniejszenie morale.
Dodatkową opcją do "Lead the way" będzie "We'll stick to the muddy path we're on". Wybranie tej opcji spowoduje nieznaczne zmniejszenie morale oraz zainicjuje kolejne wydarzenie, które opsiane zostało poniżej.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Dakota_92 Legionista
Wydaje mi się, że jest mały błąd w rozdziale 15. Otóż (spojler z zakończenia) w przypadku przegranej walki z Bolverkiem, wyjmuje on strzałę z Bellowera, który po tym otwiera oczy, więc można zgadywać, że został ożywiony. W przypadku zwycięstwa we wspomnianej walce, ta scena nie ma miejsca. Zatem wygrana lub przegrana walki z Bolverkiem ma znaczenie, a zakończenia nie są identyczne. W dodatku sądzę, że może to być istotna różnica w kolejnej części sagi :)
yaceek Pretorianin
Zakończenie zawarte w poradniku nie dotyczy ostatnich sekund gry ani nie omawia kwestii związanych z przyszłymi przygodami w The Banner Saga 3. Ostatni rozdział poradnika opisuje tylko i wyłącznie konsekwencje zawarte w Banner Saga 2, a każdy poprzedni wybór prowadzi do tej samej sytuacji - walki z Bolverkiem.
Masz natomiast rację co do ostatniego zdania w poradniku i na pewno to zmodyfikuję ponieważ mogłem to bardziej sprecyzować. Pozdrawiam i dzięki za czujność :)
Sakitta Centurion
Rozdział 14. Kiedy wybieramy stronę konfliktu po wybraniu strony Rugga (druga opcja) jest napisane, że odłączą się od nas Varlowie - powinno to dotyczyć strony króla. Drobny błąd, a jednak ktoś przez niego mógłby omyłkowo wybrać tych złych. Śmierć królowi! ;)
Sayeer Legionista
Błędu nie ma, tylko jeśli
, Król nie wpuszcza Varlów, dlatego wtedy biorą oni udział w szturmie po stronie Ruggi. Szkoda, że trzeba wybierać stronę i nie ma trzeciej opcji, sprawienia że Rugga jest nam lojalny, a Król zapomina o dawnych sporach. Wtedy sprowadzenie jak największej liczby ludzi miało by większe znaczenie i czuło by się wypełnienie powierzonej misji bycia przywódcą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
