Droga do Arberrang | Rozdział 14 | The Banner Saga 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Droga do Arberrang

Najważniejsze momenty podróży

Jeszcze przed wyruszeniem z Fiskivik w dalszą drogę, będziesz musiał porozmawiać z Ruggą, który przyprowadził ze sobą resztę ludzi - Droga do Arberrang | Rozdział 14 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Jeszcze przed wyruszeniem z Fiskivik w dalszą drogę, będziesz musiał porozmawiać z Ruggą, który przyprowadził ze sobą resztę ludzi. W ten sposób otrzymasz 200 wieśniaków oraz 30 Varlów, którzy podróżowali z Ruggą. Za utrwalenie z nim sojuszu otrzymasz w tym momencie także 115 wojowników, 231 wieśniaków oraz 71 Varlów.

Już po wyruszeniu z Fiskivik twoja postać napotka martwego łosia - Droga do Arberrang | Rozdział 14 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Już po wyruszeniu z Fiskivik twoja postać napotka martwego łosia. Okaże się, że jest to swojego rodzaju zasadzka przygotowana przez Dredge, a więc będziesz musiał stanąć do walki. Walka będzie o tyle trudniejsza od innych przeprowadzonych dotychczas ponieważ będziesz ją musiał stoczyć w pojedynkę. Na szczęście przeciwników będzie tylko dwóch, i to takich którzy są słabi. Po zakończonej walce otrzymasz 8 punktów sławy oraz staniesz przed kolejną decyzją.

  • "That's enough! Leave them" - Opcja pierwsza powoduje, że zostawiasz Dredge przy życiu. Otrzymasz za ten wybór 5 zapasów.
  • "Let's see if there are any more of these slags to kill" - Opcja spowoduje otwarcie kolejnego okna zawierającego linie dialogowe. Wybranie opcji pierwszej czyli "They're threat to us all. Kill them" spowoduje, że rozpocznie się walka z grupą Dredgów. Za wygraną walkę otrzymasz 17 punktów sławy. Opcja druga czyli "Charge them but let them escape" spowoduje, że otrzymasz 15 zapasów. Opcja trzecia natomiast będzie mieć taki sam skutek jak pierwsza linia dialogowa.
Po dotarciu karawany do mostu będziesz musiał stoczyć walkę z Horsebornami - Droga do Arberrang | Rozdział 14 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Po dotarciu karawany do mostu będziesz musiał stoczyć walkę z Horsebornami. Walka może być problematyczna ze względu na bardzo małe pole manewrowania postaciami. Miej więc na uwadze, że korzystając z gigantów, będziesz musiał ustawiać ich w kolejce. Niezależnie jednak od podjętej taktyki skup swoje siły na jednym przeciwnikiu, mianowicie na Canary. Po wygranej walce otrzymasz około 14 punktów sławy i będziesz musiał porozmawiać z samym ich przywódcą. Sama Canary dołączy po tej rozmowie do twojej drużyny.

Jeszcze przed wejściem do Arberrang będziesz musiał podjąć ważną dezycję odnośnie karawany - Droga do Arberrang | Rozdział 14 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Jeszcze przed wejściem do Arberrang będziesz musiał podjąć ważną dezycję odnośnie karawany.

  • "We stay together untill we're all behind Arberrang's walls" - Wybór pierwszej opcji spowoduje, że otrzymasz 20 punktów sławy.
  • "Bring them here. Bring the Adakan and the others to us" - Wybór drugiej opcji spowoduje, że otrzymasz 10 punktów sławy, a do twojej karawany dołączy 141 wieśniaków, 22 wojowników oraz 8 Varlów. Morale całej karawany również nieznacznie się poprawi.
  • "Say nothing. Letting them choose" - Wybór trzeciej opcji spowoduje, że z karawany odejdzie 112 clansmenów, 13 wojowników oraz stracisz 23 zapasy.
  • "If you leave us, you're banished" - Ostatnia opcja spowoduje, że z karawany odejdzie 63 wieśniaków oraz 22 wojowników. Morale karawany również się pogorszy.

Dodatkowe zdarzenia

Po opuszczeniu Fiskivik możesz być świadkiem kolejnego zdarzenia - Droga do Arberrang | Rozdział 14 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Po opuszczeniu Fiskivik możesz być świadkiem kolejnego zdarzenia. Do ciebie należy wybór metody postępowania w tej sytuacji.

  • "Break out the mead and celebrate" - Zatrzymujesz całą karawanę na jeden dzień by świętować. Poprawi to także morale drużyny.
  • "Make a toast for a Varl" - Wznosisz toast na część jednego z Varlów. W ten sposób poprawisz morale całej karawany oraz otrzymasz 10 punktów sławy.
  • "Congratulations Skari, but we should get moving" - Ostatnia opcja spowoduje pogorszenie morale.
W drodze do Arberrang będziesz mógł spotkać kolejną mniej istotną sytuację odnoszącą się do spraw karawany - Droga do Arberrang | Rozdział 14 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

W drodze do Arberrang będziesz mógł spotkać kolejną mniej istotną sytuację odnoszącą się do spraw karawany.

  • "Let the caravan drink their fill" - Wybór pierwszej opcji spowoduje, że morale nieznacznie się pogorszą.
  • "Step forward and drink first" - Druga opcja spowoduje, że otrzymasz 15 punktów sławy, a morale karawany poprawią się.
  • "Fill a few barrels. We boil it first" - Trzecia opcja spowoduje, że cała karawana zatrzyma się na większą część dnia by ugotować wodę. Brak konsekwencji wyboru nie licząc przymusowego postoju.
  • "Get away from it. We'll have water in Arberrang" - Wybranie ostatniej opcji spowoduje, że z karawany odejdzie 51 clansmenów oraz 15 wojowników. Morale całej karawany także pogorszy się.
Podobało się?

0

The Banner Saga 2

19 kwietnia 2016

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-04-28
19:08

Dakota_92 Legionista

Wydaje mi się, że jest mały błąd w rozdziale 15. Otóż (spojler z zakończenia) w przypadku przegranej walki z Bolverkiem, wyjmuje on strzałę z Bellowera, który po tym otwiera oczy, więc można zgadywać, że został ożywiony. W przypadku zwycięstwa we wspomnianej walce, ta scena nie ma miejsca. Zatem wygrana lub przegrana walki z Bolverkiem ma znaczenie, a zakończenia nie są identyczne. W dodatku sądzę, że może to być istotna różnica w kolejnej części sagi :)

Komentarz: Dakota_92
2016-04-28
20:31

yaceek Pretorianin

yaceek

Zakończenie zawarte w poradniku nie dotyczy ostatnich sekund gry ani nie omawia kwestii związanych z przyszłymi przygodami w The Banner Saga 3. Ostatni rozdział poradnika opisuje tylko i wyłącznie konsekwencje zawarte w Banner Saga 2, a każdy poprzedni wybór prowadzi do tej samej sytuacji - walki z Bolverkiem.
Masz natomiast rację co do ostatniego zdania w poradniku i na pewno to zmodyfikuję ponieważ mogłem to bardziej sprecyzować. Pozdrawiam i dzięki za czujność :)

Komentarz: yaceek
2016-07-01
01:23

Sakitta Centurion

Rozdział 14. Kiedy wybieramy stronę konfliktu po wybraniu strony Rugga (druga opcja) jest napisane, że odłączą się od nas Varlowie - powinno to dotyczyć strony króla. Drobny błąd, a jednak ktoś przez niego mógłby omyłkowo wybrać tych złych. Śmierć królowi! ;)

Komentarz: Sakitta
2016-09-15
07:32

Sayeer Legionista

Błędu nie ma, tylko jeśli

, Król nie wpuszcza Varlów, dlatego wtedy biorą oni udział w szturmie po stronie Ruggi. Szkoda, że trzeba wybierać stronę i nie ma trzeciej opcji, sprawienia że Rugga jest nam lojalny, a Król zapomina o dawnych sporach. Wtedy sprowadzenie jak największej liczby ludzi miało by większe znaczenie i czuło by się wypełnienie powierzonej misji bycia przywódcą.

Komentarz: Sayeer

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl