Secret Files 2 Puritas Cordis: Indonezja - dżungla

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Indonezja - dżungla

1 - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Okazuje się, że wewnątrz świątyni jest ciemno, jedynie przez szparę przy ziemi sączy się światło - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Okazuje się, że wewnątrz świątyni jest ciemno, jedynie przez szparę przy ziemi sączy się światło. Max nakłada więc hełm z przymocowana doń latarką (kliknij hełmem na Maksie) i rozgląda się po pomieszczeniu, do którego wszedł. Drzwi, spod których wydobywa się czerwony poblask są zamknięte, na lewo od nich mężczyzna odkrywa jakoweś naścienne malowidło. A na lewo od niego - starożytny pulpit zawiadujący niewątpliwie jakimś mechanizmem.

Znajdują się na nim 3 rzędy kamiennych przycisków. W każdym z nich trzeba wcisnąć jeden. Pytanie brzmi: który? Na przyciskach widnieją symbole identyczne jak na liście 8 planet, którą ma przy sobie Max. Z podobnej plątaniny kresek składa się kolorowe malowidło naścienne, jednak trudno na nim wyodrębnić rysunki odpowiadające konkretnym planetom. Chyba że... istotne okażą się kolory - może znalazłby się jakiś sposób, żeby na owym malowidle zobaczyć konkretne symbole? Być może farba, którą je wykonano, jest światłoczuła?

2 - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Tak więc Max na latarkę na hełmie nakłada zielony balonik (można kliknąć nim na hełmie na głowie mężczyzny albo na hełmie w ekwipunku) i strumień światła nakierowuje na malowidło - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Tak więc Max na latarkę na hełmie nakłada zielony balonik (można kliknąć nim na hełmie na głowie mężczyzny albo na hełmie w ekwipunku) i strumień światła nakierowuje na malowidło. Udaje mu się w ten sposób wyodrębnić symbol Wenus. Teraz czerwoną wodą z czajnika polewa folię i ją instaluje na hełmie. Wyodrębnia w ten sposób symbol Junony.

3 - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
4 - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
5 - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Na koniec obwiązuje hełm niebieską flagą - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Na koniec obwiązuje hełm niebieską flagą. Odkrywa tym samym symbol Neptuna. Teraz, zdjąwszy flagę z hełmu (kliknij go, po czym ponownie umieść na głowie Maksa), wciska klawisze na pulpicie zgodnie z kolejnością, jaka występuje na liście 8 bóstw, czyli: w pierwszym rzędzie symbol Wenus (5 od lewej), w drugim symbol Junony (2 od lewej), w trzecim symbol Neptuna (przedostatni).

6 - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
W ten sposób odsłania się tylna strona wykrzywionej gęby usytuowanej nad klatką, w której uwięziona jest Sam - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

W ten sposób odsłania się tylna strona wykrzywionej gęby usytuowanej nad klatką, w której uwięziona jest Sam. Max woła dziewczynę. Sam szybciutko uświadamia go, że dzięki zainstalowanemu na gębie megafonowi jest on bardzo wyraźnie słyszalny, również przez jej strażnika. Tę okoliczność warto wykorzystać. Na razie poprzez dolny otwór w ścianie Max podaje dziewczynie bambusową rurkę oraz białe jagody (jeśli podałeś Sam niewłaściwie przedmioty, po przełączeniu sterowania na dziewczynę - ikonka w prawym dolnym rogu ekranu - możesz je zwrócić Maksowi poprzez otwór pod upiorną gębą).

7 - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Sam wykorzystuje rurkę, żeby ze stojącej obok strażnika czary z owocami wciągnąć nią malinę - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Sam wykorzystuje rurkę, żeby ze stojącej obok strażnika czary z owocami wciągnąć nią malinę . Nadziewa ją białą jagodą i podrzuca z powrotem do czary. Teraz zaczepia strażnika, prosząc go o podanie jej jakiegoś owocu, na przykład... maliny. Ten złośliwie zjada malinę z niespodzianką, co nie wychodzi mu na zdrowie. Najwyraźniej białe jagody są halucynogenne.

8 - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Teraz wystarczy, by Max w górnych otworach z tyłu wykrzywionej gęby zainstalował czerwone świetlówki oraz żabę, a dymiąca na czerwono i rechocząca morda okazuje się najlepszym straszakiem na strażnika, który po prostu ucieka - Indonezja - dżungla | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Teraz wystarczy, by Max w górnych otworach z tyłu wykrzywionej gęby zainstalował czerwone świetlówki oraz żabę, a dymiąca na czerwono i rechocząca morda okazuje się najlepszym straszakiem na strażnika, który po prostu ucieka. Niestety, w wyniku splotu szeregu okoliczności, w tym wybuchu wulkanu, Max wpada w łapy sekciarzy z Puritas Cordis.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2009-11-24
21:15

dorotatr Legionista

A jak odkleić ślimaka od puszki z piwem? Sam z siebie to Max informuje, ze pije tylko w grach od 18 lat, a ślimaka jak nie było, tak nie ma...

Komentarz: dorotatr
2009-11-28
09:32

dorotatr Legionista

Ślimak został znaleziony, gra skończona, pełne zadowolenie. :-)

Komentarz: dorotatr
2013-04-01
18:14

grzechoo Junior

Mam taki problem wczoraj zacząłem w to grać, jestem na rozdziale 7 i nie wiem czemu ale nigdzie nie ma papierowego kubka a bez niego nie przejdę do dalszej części gry. To musi być jakiś błąd w grze. Pomocy!!

Komentarz: grzechoo
2013-04-01
21:28

jackowsky Legend

jackowsky

Papierowy kubek powinien leżeć przy tablicy informacyjnej.

Komentarz: jackowsky
2013-04-02
17:31

grzechoo Junior

no właśnie go tam nie ma niestety

Komentarz: grzechoo
2013-04-02
21:28

jackowsky Legend

jackowsky

Spróbuj stąd: http://www.przygodoskop.pl/446/solucja.htm wczytać save8.

Komentarz: jackowsky
2013-04-04
14:42

grzechoo Junior

niestety ale nie pomogło trudno :)

Komentarz: grzechoo
2013-04-04
14:47

grzechoo Junior

Skopiowałem save z następnego rozdziału przynajmniej będę mógł grać dalej. Dzięki wielkie :-)

Komentarz: grzechoo
2013-12-11
08:05

zanonimizowany961247 Junior

mam problem z ślimakiem jak go mam odkleić pomocy

Komentarz: zanonimizowany961247
2014-02-16
12:54

pwietrzyk Junior

👍

Witam.Odnośnie papierowego kubka.Należy zmienić rozdielczość ekranu na mniejszą.U mnie pojawił się kubek i jeszcze dwa kopczyki kreta.Pozdrawiam.

Komentarz: pwietrzyk

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl