Secret Files 2 Puritas Cordis: Francja - Zamek (cz.1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Francja - Zamek

1 - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Tymczasem Max uwięziony przez Puritas Cordis kombinuje, jakby się tu wydostać na wolność - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Tymczasem Max uwięziony przez Puritas Cordis kombinuje, jakby się tu wydostać na wolność. Na początek podnosi z ziemi nadgryzione jabłko . Przeszedłszy pod drzwi celi, turla owo jabłko w stronę opartego o piec chwytaka na śmieci. Udaje mu się przewrócić chwytak , który upada tuż obok drzwi do celi i Max może wciągnąć go przez pręty. Teraz chwytakiem łapie za uchwyt od klapki od pieca i zdejmuje ją. W samą porę, bowiem po chwili pojawiają się dwaj sekciarze z informacją, że wzywa go Pat Shelton. Tu następuje spotkanie Niny i Maksa, które ostatecznie okazuje się dla mężczyzny niezbyt szczęśliwe. Ale w sumie, czy aby na pewno? W końcu Max właśnie odzyskał upragnioną wolność.

2 - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Wygramoliwszy się z grobu, mężczyzna z sąsiedniego (psiego) nagrobka zabiera plastikowy wazonik na kwiatki - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Wygramoliwszy się z grobu, mężczyzna z sąsiedniego (psiego) nagrobka zabiera plastikowy wazonik na kwiatki. Przywłaszcza sobie też oparty o ścianę (na wprost) szpadel . I kieruje się w przejście po prawej, które prowadzi na korytarz w budynku sekty.

3 - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
W owym korytarzu Max zagląda przez okno po lewej (PPM) i uszczęśliwia Ninę swoim widokiem - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

W owym korytarzu Max zagląda przez okno po lewej (PPM) i uszczęśliwia Ninę swoim widokiem. (Od tej pory możesz kierować na zmianę dwójką bohaterów. Po skończonej rozmowie przełącz się na Maksa - ikona w prawym dolnym rogu ekranu - i zamknij zbliżenie widoku celi). Następnie nasz bohater maszeruje w głąb korytarza, gdzie przy pomocy chwytaka wyciąga ser z pułapki na myszy. Wreszcie przez drugie okno po lewej (pierwsze należy do celi Niny) pakuje się do czegoś w rodzaju magazynu.

4 - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Tam podchodzi do stolika ze staroświecką, ale wciąż sprawną maszyną do szycia (po prawej), z którego (lewy róg) zabiera przenośną konsolkę do gier - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Tam podchodzi do stolika ze staroświecką, ale wciąż sprawną maszyną do szycia (po prawej), z którego (lewy róg) zabiera przenośną konsolkę do gier . Ze ściany nad maszyną zdejmuje metalowy wieszak na ubrania .

5 - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Na drugim stoliku (na wprost) lokalizuje niewielki telewizor, niestety, bez odbioru, o czym przekonuje się po jego włączeniu (pierwsza opcja) - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Na drugim stoliku (na wprost) lokalizuje niewielki telewizor, niestety, bez odbioru, o czym przekonuje się po jego włączeniu (pierwsza opcja). Ale od czego metalowy wieszak? Max montuje więc na telewizorze zgrabną antenkę i może popodziwiać transmisję jakiegoś meczu. Wreszcie z usytuowanego centralnie regału zabiera dwa worki (dolna pólka) oraz aparat fotograficzny (środkowa półka).

6 - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Natomiast na regale przy oknie odkrywa chłodzący spray na stłuczenia - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Natomiast na regale przy oknie odkrywa chłodzący spray na stłuczenia. Opędzlowawszy nieco sekciarzom magazynek, Max opuszcza go, tak jak się tu dostał - przez okno.

7 - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry
Maszeruje korytarzem na podwórko z grobami, a stamtąd kieruje się w prowadzące na dziedziniec przejście po lewej - Francja - Zamek (cz.1) | Tajne akta 2 Puritas Cordis - Tajne akta 2: Puritas Cordis - poradnik do gry

Maszeruje korytarzem na podwórko z grobami, a stamtąd kieruje się w prowadzące na dziedziniec przejście po lewej. Tu okazuje się, że przed drzwiami do więzienia czuwa strażnik, któremu ze zrozumiałych względów Max nie powinien pchać się przed oczy. Dostrzega on natomiast wiszący na rogu budynku termometr, z którego odczytuje aktualną temperaturę (PPM). Postanawia ją nieco zmniejszyć i psiuka termometr sprayem. Po czym opuszcza dziedziniec i maszeruje pod okno w korytarzu, prowadzące do celi Niny (kliknij je PPM i przełącz sterowanie na dziewczynę). Nina wzywa strażnika (kliknij drzwi celi), któremu wpiera, że jest jej okropnie zimno (trzecia opcja). Sekciarz, rzuciwszy okiem na termometr, daje się nabrać i przynosi dziewczynie habit, który zarzuca jej na ramiona (można pogadać z nim też na temat zasadności uwięzienia Niny, zdjęcia jej więzów pętających ręce i nogi czy poprosić o coś do jedzenia, ale rezultat będzie żaden).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2009-11-24
21:15

dorotatr Legionista

A jak odkleić ślimaka od puszki z piwem? Sam z siebie to Max informuje, ze pije tylko w grach od 18 lat, a ślimaka jak nie było, tak nie ma...

Komentarz: dorotatr
2009-11-28
09:32

dorotatr Legionista

Ślimak został znaleziony, gra skończona, pełne zadowolenie. :-)

Komentarz: dorotatr
2013-04-01
18:14

grzechoo Junior

Mam taki problem wczoraj zacząłem w to grać, jestem na rozdziale 7 i nie wiem czemu ale nigdzie nie ma papierowego kubka a bez niego nie przejdę do dalszej części gry. To musi być jakiś błąd w grze. Pomocy!!

Komentarz: grzechoo
2013-04-01
21:28

jackowsky Legend

jackowsky

Papierowy kubek powinien leżeć przy tablicy informacyjnej.

Komentarz: jackowsky
2013-04-02
17:31

grzechoo Junior

no właśnie go tam nie ma niestety

Komentarz: grzechoo
2013-04-02
21:28

jackowsky Legend

jackowsky

Spróbuj stąd: http://www.przygodoskop.pl/446/solucja.htm wczytać save8.

Komentarz: jackowsky
2013-04-04
14:42

grzechoo Junior

niestety ale nie pomogło trudno :)

Komentarz: grzechoo
2013-04-04
14:47

grzechoo Junior

Skopiowałem save z następnego rozdziału przynajmniej będę mógł grać dalej. Dzięki wielkie :-)

Komentarz: grzechoo
2013-12-11
08:05

zanonimizowany961247 Junior

mam problem z ślimakiem jak go mam odkleić pomocy

Komentarz: zanonimizowany961247
2014-02-16
12:54

pwietrzyk Junior

👍

Witam.Odnośnie papierowego kubka.Należy zmienić rozdielczość ekranu na mniejszą.U mnie pojawił się kubek i jeszcze dwa kopczyki kreta.Pozdrawiam.

Komentarz: pwietrzyk

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl