Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, Berlin, apartament Richarda Nolana, cz. 2

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści
Znalazłszy się w mieszkaniu, przyjrzyj się rozłożonym w salonie dokumentom - na stole (w dwóch miejscach), na stoliku do kawy i na kanapie (do ekwipunku trafią notatki na temat grupy Breakpoint, a w zasadzie plan okolicy klubu Doomsday) - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, Berlin, apartament Richarda Nolana, cz. 2 - State of Mind - poradnik do gry

Znalazłszy się w mieszkaniu, przyjrzyj się rozłożonym w salonie dokumentom - na stole (w dwóch miejscach), na stoliku do kawy i na kanapie (do ekwipunku trafią notatki na temat grupy Breakpoint, a w zasadzie plan okolicy klubu Doomsday). Tradycyjnie nie obejdzie się bez komentarzy i pytań Simona oraz dyskusji obu panów. Na koniec możesz zagadnąć androida.

Skieruj się do gabinetu - przed wejściem z Richardem połączy się Jeff Kosowski. Porozmawiaj z nim o wspomnianym podczas któregoś z wcześniejszych dialogów Charliem, o doktorze Kurtzu i o nim samym.

Następnie rzuć okiem na tablicę holograficzną - pojawił się wpis dotyczący Stanleya Wighta (masz z nim spotkanie o 22) oraz dodatkowe informacje w starych notkach (na temat KurtzLabs i nanoskanu Tracy).

Wreszcie podejdź do laptopa i zajmij się kolejnym fragmentem danych przesłanym przez Adama. Dotyczy on pewnego laboratorium.

Jak zawsze najprościej poradzić sobie, zwracając uwagę na wygląd posadzki, którą przecinają białe linie - na kolejnych fragmentach powinny idealnie łaczyć się ze sobą. - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, Berlin, apartament Richarda Nolana, cz. 2 - State of Mind - poradnik do gry
Jak zawsze najprościej poradzić sobie, zwracając uwagę na wygląd posadzki, którą przecinają białe linie - na kolejnych fragmentach powinny idealnie łaczyć się ze sobą.

To oczywiście kolejna minigierka polegająca na odtworzeniu danego miejsca z fragmentów tła. Tradycyjnie pierwszy element całości, który pojawia się w centrum ekranu, jest tym właściwym i do niego należy dobierać następne, klikając je i zmieniając, dopóki nie natrafi się na ten pasujący. Obraz ma przedstawiać laboratorium utrzymane w zielonkawej i szarej, a miejscami błękitnej kolorystyce z białymi liniami poręczy. Kiedy będzie kompletny, u dołu ekranu po prawej wyświetli się opcja transferu do Adama.

Kiedy tylko skończysz, porozmawiaj z Kosowskim, który ponownie połączy się z Richardem. Chce, by ten udostępnił mu swoje konto w "The Voice" do ogłoszenia manifestu grupy Breakpoint. Jeff odtworzy mu to nagranie - wysłuchaj zatem treści manifestu. Po kolejnej dyskusji z Kosowskim rozpocznie się dialog z Simonem, w którym wybieraj kwestie wedle uznania.

Podobało się?

0

State of Mind

15 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl