Poniedziałek, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind
Aktualizacja:
Kiedy Adam się ocknie, porozmawiaj z doktorem Sykesem. Następnie rozejrzyj się po apartamencie - lokum Adama ma identyczny rozkład pomieszczeń jak mieszkanie Richarda. Oglądając znajdujące się w nim przedmioty i wchodząc w interakcje z nimi, dowiesz się więcej o rodzinie bohatera i nim samym.
W sypialni mężczyzny możesz wyjrzeć przez okno, w pokoju syna (na lewo od sypialni) obejrzeć jego rysunki i rzucić okiem na jego laptop oraz jego misia Luthera. W pokoju żony (na lewo od pokoju syna) masz okazję przyjrzeć się jej pracy (na sztaludze) zatytułowanej "Kontemplujący mężczyzna". Znajduje się tam również jej laptop oraz pilot do Henry'ego.
Na ścianie w przedpokoju, pomiędzy łazienką a kuchnią (na wprost pokoju Johna), mieści się panel (Smartloft System), na którym można włączyć kilka rodzajów muzyki, odgłosy (dżungli, podwodne lub znad morza) oraz aktywować hologram (pływające czy raczej latające rybki) w pokoju malca.

Na ścianie pomiędzy kuchnią a salonem Amy pozostawiła notatkę dla Adama - przeczytaj ją. Żona prosi, by zabrał syna do kliniki, i informuje go, że następnego dnia powinna pojawić się zamówiona dla Johna niania.
Możesz też zajrzeć do pokoju Adama i sprawdzić leżący na biurku laptop, nagrodę stojącą na stoliku przy ścianie i holograficzną tablicę przy wyjściu. Przeczytaj notatki na tej ostatniej - dotyczące wypadku samochodowego, któremu uległ Adam, istotnych spraw na dziś (i nie tylko) oraz zaleceń lekarza. Zanim wyjdziesz z pokoju, zajrzyj do ekwipunku, masz jedną wiadomość głosową w skrzynce - od ciotki Joan. Odsłuchaj ją.
Wreszcie wejdź do salonu, gdzie syn Adama, John, oddaje się rysowaniu w towarzystwie swojego zabawkowego przyjaciela (i nauczyciela) Henry'ego (na lewo od "magicznego" pianina). Porozmawiaj z Johnem - dowiesz się, że jest głodny.

Przejdź zatem do kuchni i aktywuj urządzenie komponujące posiłki (Henry już przeniósł się w jego pobliże). Wybierz jedno z proponowanych dań śniadaniowych (kaszka, płatki kukurydziane, jogurt z owocami) - Adam automatycznie zaniesie je synowi. Następnie wróć po coś do picia (mleko z miodem, gorąca czekolada). (Jeśli podasz chłopcu jego ulubione płatki kukurydziane i czekoladę, otrzymasz ukryte osiągnięcie Supreme Chef, jeśli dasz mu do jedzenia coś innego - zdobędziesz ukryte osiągnięcie Variety is Good). Wreszcie sam usiądź przy stole (krzesło naprzeciwko syna) i porozmawiaj z malcem.
Pora udać się z chłopcem na umówione spotkanie z lekarzem. Zagadnij zatem w tej sprawie krążącego po mieszkaniu syna - John zechce zabrać ze sobą Henry'ego, ale nie może znaleźć jego pilota.

Maszeruj więc do pokoju Amy i weź pilota leżącego na półce na prawo od biurka (pomiędzy rzeźbami). Poinformuj o tym chłopca i skieruj się do holu - tu możesz przyjrzeć się (wchodząc w interakcje) wiszącym na ścianie wielkim trójwymiarowym fotografiom upamiętniającym ważne momenty z życia rodziny. Wreszcie wyjdź na zewnątrz, na Infinity Plaza.
0
- State of Mind - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział pierwszy
- Sobota, 11 stycznia 2048 roku, Berlin, Szpital Centralny | State of Mind
- Sobota, 11 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza, apartament Richarda Nolana
- Poniedziałek, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind
- Poniedziałek, City5 Central, Infinity Plaza | State of Mind
- Poniedziałek, City5 Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind
- Niedziela, 12 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza, apartament Richarda Nolana
- Poniedziałek, City5, Union Park, Kurtz Recreation Center, Infinity Plaza
- Poniedziałek, 13 stycznia 2048 roku, Berlin, apartament Richarda Nolana,
- Rozdział pierwszy
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
