Środa, Berlin, apartament Richarda Nolana w West Plaza | State of Mind
Aktualizacja:
Po rozmowie z Adamem odsłuchaj dwie wiadomości od Lydii. Następnie sprawdź tablicę holograficzną pod kątem nowych wpisów. Wreszcie przejdź do salonu, gdzie przy oknie stoi Simon, i zagadnij go o laboratorium, w którym go zmontowano - android przypomni Richardowi, że ten zabrał jego moduł pamięci. Opuść więc apartament i maszeruj w stronę "The Voice".

Po wybuchu na West Plaza podejdź do policyjnego bota leżącego po lewej i zagadnij go - poprosi on o powiadomienie centrali medycznej. Zrób to zatem (masz ją w swoich "Kontaktach") - po czym uspokój mężczyznę (po prawej), pochylonego nad ranną kobietą. Przy słupie ogłoszeniowym (na wprost) leżą też inne ofiary, ale im już Richard nie zdoła pomóc.
Wejdź do budynku "The Voice" i maszeruj do pokoju Steve'a. Zagadnij stojącą przed wejściem Carrie, po czym pakuj się do środka. Podejdź do biurka Steve'a, na którym leży moduł pamięci Simona. Użyj go, by dostać się do interesującego Richarda wspomnienia.

Rozpocznie się tradycyjna minigierka w odtwarzanie lokacji z fragmentów tła. Chodzi o znane już laboratorium, w którym Tracy rozmawia z doktorem Kurtzem - na widok ten nakładają się białe i seledynowe splątane linie. Klikaj kolejne fragmenty, dopóki wszystkie nie złożą się na spójny obraz, który - gdy pojawi się taka opcja - zatwierdź LPM.
Następnie maszeruj do pomieszczenia na prawo od kuchni, gdzie poprzednio przebywał Walter - niestety, tym razem go nie będzie. Idź zatem do oszklonego gabinetu Franka na podwyższeniu, by zapytać go o Waltera.
Wreszcie opuść "The Voice" - możesz od razu pójść na stację kolejki linowej, by pojechać na umówione spotkanie ze Stanleyem, lub najpierw wrócić do apartamentowca, gdzie Simon przypomni Richardowi o owym spotkaniu i poinformuje, że pytali o niego jacyś ludzie.
W trakcie rozmowy ze Stanleyem w klubie Electrocute wybieraj opcje dialogowe według uznania.
Po powrocie do domu rzuć okiem na tablicę holograficzną - pojawiły się nowe wpisy na notatkach dotyczących Jamesa i Stanleya oraz notatka na temat laboratorium.
Podejdź do biurka i wyszukaj w "chmurze" informacje na temat Valerie von Stahl, o której wspomniał Stanley. (Przełączaj się pomiędzy kolejnymi planszami - w sumie trzema - klawiszem E, po czym wyjdź ze zbliżenia klawiszem Q).
Teraz pora zlokalizować owo sekretne laboratorium - do czego ponownie użyj laptopa. Pojawi się kolejna znana minigierka - spośród dokumentów po lewej musisz wybrać (LPM) i ulokować po prawej (LPM) trzy właściwe (niewłaściwe odsyłasz na miejsce PPM).


Poszukiwane dokumenty to artykuł o Valerie (pojawia się w nim nazwa Montauk), opatrzony tym samym zdjęciem jej i Kurtza, co oglądane przed chwilą, oraz nagranie z modułu pamięci Simona i plan dotyczący "Projektu Montauk". Na wszystkich widnieje skrót MTK i odniesienia do owego tajnego laboratorium.
Wychodząc z gabinetu, możesz spojrzeć na tablicę holograficzną - pojawiła się na niej notatka na temat Valerie von Stahl, a na notatce dotyczącej miejsca pobytu Jamesa widnieje lokalizacja laboratorium Kurtza.
Gdy zadzwoni Steve, porozmawiaj z nim - dowiesz się, że Richarda poszukuje policja. Skieruj się do holu i zagadnij stojącego tam Simona. Android poprosi, by ponownie zainstalować mu moduł pamięci - możesz się na to zgodzić lub nie.
0
- State of Mind - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział czwarty
- Środa, 1 stycznia 2048 roku, Long Island, Robotics Lab, sekcja przechowywania
- Piątek, 10 stycznia 2048 roku, Berlin, apartament Richarda Nolana
- Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind
- Środa, City5 Central, Infinity Plaza | State of Mind
- Środa, Berlin, apartament Richarda Nolana w West Plaza | State of Mind
- Środa, Berlin, Sektor 12, Port Komunikacyjny | State of Mind
- Rozdział czwarty
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
