Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści
Kiedy wędrując tunelami, dotrzecie do kolejnej zamkniętej siatkowej bramy, przejdź przez otwarte drzwi w ścianie po lewej, a za chwilę przez kolejne drzwi po lewej - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint - State of Mind - poradnik do gry

Kiedy wędrując tunelami, dotrzecie do kolejnej zamkniętej siatkowej bramy, przejdź przez otwarte drzwi w ścianie po lewej, a za chwilę przez kolejne drzwi po lewej. Następnie po siatkowym pomoście prowadzącym w dół dostań się do sporej hali. Jej centrum jest ogrodzone i idąc wzdłuż tego ogrodzenia, możesz obejść całość dookoła. W niektórych miejscach da się też wejść częściowo do środka i idąc takim korytarzem ogrodzonym teraz z obu stron - dotrzeć do punktów z przełącznikami.

Takowych punktów jest dwa i w każdym znajduje się przełącznik A i przełącznik B - każdy z nich obraca umiejscowiony w centrum hali most z wagonem. Przełącznik A obraca go przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, a przełącznik B zgodnie z tym ruchem. Przełączniki po lewej stronie ogrodzenia obracają most o 90 stopni, a te po prawej o 120 stopni (informacja ta widnieje w każdym punkcie w postaci namalowanego na ścianie okręgu z zaznaczonymi kątami). Na dodatek obrót ten powoduje, że niektóre przejścia się otwierają lub zamykają. Na usytuowanej obok przełączników konsoli widać, że most ów trzeba ustawić tak, aby żółta strzałka widoczna na obrzeżu terenu spotkała się z żółtą strzałką na moście (obie stają się wtedy zielone). Wówczas da się na ów most wejść i dostać do stojącego na nim wagonu.

1 - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint - State of Mind - poradnik do gry
Taki obraz powinien widnieć na konsoli po użyciu przełącznika A przez Richarda. - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint - State of Mind - poradnik do gry
Taki obraz powinien widnieć na konsoli po użyciu przełącznika A przez Richarda.

Najprostszą drogą do sukcesu jest w tym przypadku, idąc Richardem od schodów w lewo, wejść do pierwszego bocznego korytarzyka po prawej (z fioletową poświatą, którą dają fioletowe lampiony), iść nim do samego końca i jeden raz użyć przełącznika A.

2 - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint - State of Mind - poradnik do gry
Taki obraz powinien widnieć na konsoli po użyciu przełącznika B przez Lydię. - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint - State of Mind - poradnik do gry
Taki obraz powinien widnieć na konsoli po użyciu przełącznika B przez Lydię.

Następnie trzeba zmienić sterowanego bohatera i jako Lydia, idąc od schodów w prawo, wejść do drugiego bocznego korytarzyka po lewej (z połówką żelaznej bramy), a tam (na jego końcu) jeden raz użyć przełącznika B.

Teraz jako Richard opuść swój korytarz i skieruj się w lewo, by wejść do następnego prowadzącego w bok (po lewej) korytarza i dotrzeć do ustawionego prawidłowo mostu - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint - State of Mind - poradnik do gry

Teraz jako Richard opuść swój korytarz i skieruj się w lewo, by wejść do następnego prowadzącego w bok (po lewej) korytarza i dotrzeć do ustawionego prawidłowo mostu. Wejdź na niego, a z niego do stojącego na nim wagonu, gdzie przejdź w głąb - do windy. Tu bohaterowie odbędą dyskusję, kto ma udać się na górę pierwszy, ale niezależnie od wskazanej opcji będzie to Lydia.

Na miejscu przejdź od windy po prowadzącym w górę pomoście do pomieszczenia, w którym po prawej znajduje się terminal z bazą danych, a w centrum leży na fotelu Kosowski - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint - State of Mind - poradnik do gry

Na miejscu przejdź od windy po prowadzącym w górę pomoście do pomieszczenia, w którym po prawej znajduje się terminal z bazą danych, a w centrum leży na fotelu Kosowski. Zdejmij go z niego.

Następnie podejdź do bazy danych i skorzystaj z niej. W efekcie do listy kontaktów Richarda zostanie dodany John.

By z nim porozmawiać, potrzebujesz jeszcze specjalnego modułu łączącego z chmurą - zejdź więc w stronę windy, ale nie wchodź do niej, tylko omiń ją i skieruj się do widocznego za nią pomieszczenia, gdzie poszukiwany moduł leży na stole - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint - State of Mind - poradnik do gry

By z nim porozmawiać, potrzebujesz jeszcze specjalnego modułu łączącego z "chmurą" - zejdź więc w stronę windy, ale nie wchodź do niej, tylko omiń ją i skieruj się do widocznego za nią pomieszczenia, gdzie poszukiwany moduł leży na stole.

Teraz z samego dołu listy kontaktów wybierz Johna i porozmawiaj z nim. Kiedy chłopiec się rozłączy, wróć do Lydii, która cały czas stoi przy ciele Kosowskiego. Po rozmowie z dziewczyną podejdź ponownie do bazy danych i wyszukaj w niej fragment, o który chodzi Richardowi, a następnie prześlij go Johnowi (trzeba 2x skorzystać z bazy danych).

Podobało się?

0

State of Mind

15 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl