Czwartek, Montauk, Long Island, Artificial Human Lab | State of Mind
Aktualizacja:
Po rozmowie Lydii z doktorem Sykesem (osiągnięcie All Ties Cut) rozejrzyj się wokół. Szczególnie zainteresuj się trzema notatkami. Jedna z nich, przyklejona do drugiego blatu po lewej (do Lucy), informuje, że substancja zwana gamma-farmidem w połączeniu z wodorotlenkiem potasu powoduje natychmiastową utratę przytomności, natomiast pozostałe farmidy stymulują układ limbiczny. Z drugiej notatki, przyczepionej do stojącej po prawej szerokiej szafki, wynika, że żadnego z wodorotlenków nie wolno łączyć z etanolem. Z trzeciej, nalepionej na stojącej w prawym rogu lodówce (naprzeciwko windy), dowiesz się, że żadnego z neuro-farmidów nie należy mieszać z alkoholem.

Dziewczyna musi jakoś unieszkodliwić Sykesa. Teoretycznie mogłaby go zabić za pomocą zastrzyku (strzykawka na blacie po prawej), który lekarz zaproponował jej samej, jednak Lydia chce go tylko uśpić.
Przejdź zatem do blatu po lewej (naprzeciwko), na którym znajdują się przeróżne substancje chemiczne. Musisz zmieszać trzy z nich, by stworzyć odurzający specyfik. Zgodnie z tym, co dziewczyna wyczytała z notatek, powinny być to gamma-farmid i wodorotlenek potasu, co do trzeciej substancji - musi być to trizepam (etanolu ani innego alkoholu nie należy łączyć z poprzednimi składnikami mieszaniny). (Jeśli uda się wyprodukować tenże narkotyk już przy pierwszej próbie, otrzymasz ukryte osiągnięcie Science Rules!).
Kiedy strzykawka ze środkiem odurzającym znajdzie się w ekwipunku Lydii, zbliż się do stojącego cały czas tyłem doktora Sykesa i wstrzyknij mu narkotyk. Przeszukaj nieprzytomnego lekarza - zdobędziesz jego kartę kodową.
Zanim przejdziesz dalej, na znajdujących się na blatach urządzeniach połączonych z "chmurą" możesz przeczytać wiadomości wysłane przez pracowników Sykesa.

Następnie skieruj się do windy (po prawej - idąc od barierki, przy której leży Sykes). Przywołaj ją i przejdź przez nią na drugą stronę. Maszeruj tak, jak prowadzi pomost - po drodze możesz przyjrzeć się zamkniętym w komorach bioawatarom, w tym "serii 300 kobiet", czyli samej Lydii...
Dotrzesz do oszklonego pomieszczenia, w centrum którego na łóżkach leżą cztery bioawatary. Przy mężczyźnie o imieniu George możesz skorzystać z konsoli, by odsłuchać wiadomość nagraną przez jakąś kobietę do Valerie. Tradycyjnie możesz też sprawdzić urządzenia (cloudhub) na blatach wokół pomieszczenia, by przeczytać wiadomości wysyłane przez pracowników laboratorium. Wreszcie opuść salę drugim wyjściem (przy bioawatarze o imieniu Wendy) i idź dalej - w prawo. Na końcu otwórz drzwi, Lydia przejdzie do kolejnego laboratorium.
0
- State of Mind - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział piąty
- Czwartek, Montauk, Long Island, Artificial Human Lab | State of Mind
- Czwartek, Montauk, Long Island, Robotics Lab | State of Mind
- Czwartek, 16 stycznia 2048 roku, Montauk, Long Island, Storage Section
- Czwartek, 16 stycznia 2048 roku, Montauk, Long Island, Virtual Reality Lab
- Piątek, 17 stycznia 2048, New York City - Berlin, SkyWhale
- Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, Sektor 12, Port Komunikacyjny | State of Mind
- Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind
- Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint
- Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind
- Sobota, City5 Central, Kopuła | State of Mind
- Rozdział piąty
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
