Poniedziałek, 13 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Na zewnątrz skieruj się w lewo, zmierzając do miejsca pracy Adama. To wysoki charakterystyczny budynek z niedającym się przegapić napisem "The Voice".

Po drodze Richarda zagadną jakieś szemrane typki - Poniedziałek, 13 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza - State of Mind - poradnik do gry

Po drodze Richarda zagadną jakieś szemrane typki. Kiedy odpuszczą, wędruj przed siebie i kawałek dalej zauważ leżącą na chodniku ulotkę (organizacji Breakpoint) - podnieś ją (i obejrzyj w ekwipunku). Po prawej miniesz punkt, w którym można wykonać nanoskan, po lewej zaś mieści się kiosk, do którego możesz podejść i pogadać ze sprzedawcą Randym.

Idąc cały czas prosto, dotrzesz do budynku, w którym pracuje Richard. Wejdź do środka.

Kiedy Richard zakończy rozmowę z Troyem i androidem obsługującym recepcję, skieruj się do oszklonego pomieszczenia, w którym pracuje Steve (naprzeciwko lady recepcji) - Poniedziałek, 13 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza - State of Mind - poradnik do gry

Kiedy Richard zakończy rozmowę z Troyem i androidem obsługującym recepcję, skieruj się do oszklonego pomieszczenia, w którym pracuje Steve (naprzeciwko lady recepcji). Zagadnij znajdującą się tam Carrie - Richard poprosi koleżankę, by zostawiła ich samych. Następnie porozmawiaj z siedzącym przy ostatnim biurku Steve'em.

Wyłóż mu sprawę, z jaką przychodzisz, po czym opuść pomieszczenie - Steve potrzebuje trochę czasu, by uzyskać z modułu pamięci to, o co chodzi Richardowi.

Tymczasem skieruj się w lewo i maszeruj przejściem pomiędzy rzędami stanowisk pracy do oszklonego podwyższenia, na którym mieści się gabinet Franka - Poniedziałek, 13 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza - State of Mind - poradnik do gry

Tymczasem skieruj się w lewo i maszeruj przejściem pomiędzy rzędami stanowisk pracy do oszklonego podwyższenia, na którym mieści się gabinet Franka. Porozmawiaj z szefem - niestety, rezultat tej konwersacji nie będzie zbyt fajny (niezależnie od wybieranych opcji), Richard dowie się, że w zasadzie został zwolniony.

Po rozmowie z szefem wędruj z powrotem pasażem między stanowiskami aż do holu, a tam zajrzyj do biurowej kuchni (po lewej), gdzie weź ze stołu w centrum plastikowy kubek i napełnij go kawą z ekspresu stojącego na ladzie po prawej - Poniedziałek, 13 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza - State of Mind - poradnik do gry

Po rozmowie z szefem wędruj z powrotem pasażem między stanowiskami aż do holu, a tam zajrzyj do biurowej kuchni (po lewej), gdzie weź ze stołu w centrum plastikowy kubek i napełnij go kawą z ekspresu stojącego na ladzie po prawej.

Następnie wróć do Steve'a (jego oszklony pokój mieści się na wprost oszklonej kuchni) i zaproponuj mu kawę. Pogadaj z kumplem, a kiedy omówicie najnowsze rewelacje, przejdź do rzeczy, czyli tego, co najbardziej Richarda interesuje.

Najłatwiej dobierać fragmenty przestrzeni, sugerując się wyglądem podłogi, która w miejscach zetknięcia się kawałków układanki powinna być idealnie dopasowana i w większości pokryta brązowymi panelami, częściowo dywanem i tylko w kuchni zielonkawą terakotą. - Poniedziałek, 13 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza - State of Mind - poradnik do gry
Najłatwiej dobierać fragmenty przestrzeni, sugerując się wyglądem podłogi, która w miejscach zetknięcia się kawałków układanki powinna być idealnie dopasowana i w większości pokryta brązowymi panelami, częściowo dywanem i tylko w kuchni zielonkawą terakotą.

Pojawi się holograficzny obraz apartamentu bohatera, czyli minigierka, w której trzeba klikać kolejne fragmenty tła (obracając się o 360 stopni, by dopasować je wszystkie), aż uda się ułożyć sensowny obrazek. Powinien być na nim widoczny mężczyzna, który był w mieszkaniu Richarda pod jego nieobecność (z dwiema walizkami), jego żona i syn, a wyposażenie wnętrza pasować do siebie i odpowiadać temu, co faktycznie znajduje się w domu. Kiedy zadanie zostanie wykonane prawidłowo, w prawym dolnym rogu ekranu pojawi się opcja potwierdzenia (OK).

Ostatecznie Richardowi nie uda się uzyskać wszystkich informacji i nadal nie wie, kim jest ów nieznajomy. Na razie opuść więc miejsce byłej pracy (po wyjściu od Steve'a - w prawo).

Na zewnątrz skieruj się w prawo, w stronę apartamentowca, w którym mieszka Richard - Poniedziałek, 13 stycznia 2048 roku, Berlin, West Plaza - State of Mind - poradnik do gry

Na zewnątrz skieruj się w prawo, w stronę apartamentowca, w którym mieszka Richard. Tuż przy samym budynku zauważ stojącą nieopodal śmietników po prawej (na prawo od wejścia do domu) nieszczególnie dobrze wyglądającą kobietę - dilera. Przejdź w głąb widocznego za nią podwórka, gdzie stoją szemrane typki, które zaczepiały poprzednio Richarda. Porozmawiaj z nimi na temat tego, czego potrzebujesz, a dostaniesz pendrive z kodem dostępu do policyjnej bazy danych).

Podobało się?

0

State of Mind

15 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl