Czwartek, 16 stycznia 2048 roku, Montauk, Long Island, Virtual Reality Lab
Aktualizacja:

Wszedłszy do laboratorium rzeczywistości wirtualnej, rozejrzyj się wokół. Zaraz po prawej znajduje się hologram Tracy - skorzystaj z konsoli na prawo od niego, by uzyskać kolejne informacje. Możesz przyjrzeć się następnym hologramom ulokowanym w sali - ten na prawo od hologramu Tracy to jej kopia zapasowa: niania Sally.
Możesz też sprawdzić urządzenie przy biurku na prawo od "Tracy" oraz przenośną konsolę pozostawioną na zamkniętym pojemniku na lewo od niej.
Wreszcie skieruj się do otwartych drzwi tuż za hologramem Sally, prowadzących do bocznej salki. Użyj znajdującego się tam po lewej urządzenia łączącego z "chmurą" - Richard postara się zlokalizować Jamesa. Okaże się, że jest on w transportowcu SkyWhale M688.
Kiedy pojawią się boty strażnicze i na moment przejmiesz sterowanie jednym z nich - wyceluj w swego metalowego kolegę i załatw go (LPM). Opuść pomieszczenie.

Teraz podejdź do kolejnych drzwi prowadzących do bocznej salki (omiata je cały czas strumień pomarańczowego światła) i otwórz je, korzystając ze znajdującej się z ich prawej strony konsoli. Wejdź do środka i użyj usytuowanego na wprost terminalu. Richardowi dane będzie wysłuchać przemówienia doktora Kurtza (osiągnięcie A New Mankind). Możesz też (wcześniej!) sprawdzić znajdujące się po lewej i prawej urządzenia i przeczytać wiadomości od Kurtza do Valerie i od Valerie do Kurtza.

Kiedy znajdziecie się z Lydią w kolejnym korytarzu, idź za nią w stronę drzwi oznaczonych B 08. Po drodze podejdź do mieszczącego się po prawej stanowiska z wieloma monitorami i użyj terminalu, by dowiedzieć się kolejnych ciekawych rzeczy, po czym dalej maszeruj w stronę drzwi, przy których stoi Lydia. W trakcie rozmowy z nią wybieraj opcje według uznania.
Następnie, idąc pomostem, na którym co krok stoją kontenery, sprawdzaj je kolejno, aż natrafisz na ten właściwy - Richard i Lydia chcą dostać się na pokład SkyWhale oznaczonego M688.

Poszukiwany kontener ustawiony jest w głębi korytarza, po lewej, pomiędzy dwoma innymi. Naprzeciwko niego znajduje się terminal, z którego możesz skorzystać (da się na nim przełączać między dwiema planszami). Gdy zlokalizujesz ów właściwy kontener - wejdź do środka.
0
- State of Mind - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział piąty
- Czwartek, Montauk, Long Island, Artificial Human Lab | State of Mind
- Czwartek, Montauk, Long Island, Robotics Lab | State of Mind
- Czwartek, 16 stycznia 2048 roku, Montauk, Long Island, Storage Section
- Czwartek, 16 stycznia 2048 roku, Montauk, Long Island, Virtual Reality Lab
- Piątek, 17 stycznia 2048, New York City - Berlin, SkyWhale
- Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, Sektor 12, Port Komunikacyjny | State of Mind
- Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind
- Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, kwatera główna organizacji Breakpoint
- Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind
- Sobota, City5 Central, Kopuła | State of Mind
- Rozdział piąty
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
