Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, West Plaza, apartament Richarda Nolana; The Voice

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

W pokoju Richarda sprawdź tablicę holograficzną pod kątem nowych wpisów. Przejdź do salonu, gdzie Simon gra na szpinecie. Porozmawiaj z nim, możesz pozwolić mu grać dalej lub poprosić, by przestał. W tym drugim przypadku, kiedy android odejdzie od instrumentu, zagadnij go ponownie.

Następnie zadzwoń do Steve'a i zapytaj go o postępy w pozyskiwaniu danych dotyczących interesującego Richarda mężczyzny. Ostatecznie Richard zdecyduje się odwiedzić przyjaciela w pracy.

Opuść więc mieszkanie i maszeruj do biurowca "The Voice". Steve wyjdzie kumplowi na spotkanie (do holu) i panowie przeniosą się do knajpki. Porozmawiaj z przyjacielem.

Po powrocie do pracy zagadnij Steve'a przy jego stanowisku. Rozpocznie się znana minigierka w kompletowanie informacji pozyskanych z trzech baz danych: policyjnej (imię i nazwisko, ID, adres, rodzaj przestępstwa, pseudonimy), MoveScan (imię i nazwisko, ID, sektor, miejscowość, prawdopodobieństwo) i "The Voice" (imię i nazwisko, kontakt przez "chmurę").

1 - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, West Plaza, apartament Richarda Nolana; The Voice - State of Mind - poradnik do gry
By dowiedzieć się, kim jest mężczyzna, który był w apartamencie Richarda, musisz po prawej (tą sama metodą co poprzednio) ulokować właściwe dane - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, West Plaza, apartament Richarda Nolana; The Voice - State of Mind - poradnik do gry

By dowiedzieć się, kim jest mężczyzna, który był w apartamencie Richarda, musisz po prawej (tą sama metodą co poprzednio) ulokować właściwe dane. Zwróć uwagę na niejakiego Petera Kurtisa (MoveScan), przy którym prawdopodobieństwo trafnego wytypowania wynosi 99,7%, następnie odszukaj jego nazwisko w danych policyjnych i tych z "The Voice" - w tym ostatnim przypadku okaże się to niemożliwe. Zauważ jednak, że wśród danych policyjnych podany jest jego pseudonim (na samym dole) - Stanley Wight. Odszukaj owego Stanleya na liście nazwisk z "The Voice". To wystarczy, by móc się z nim połączyć - co też po zakończeniu dyskusji ze Steve'em uczyń.

Opuść pomieszczenie i wędruj do archiwum, które znajduje się na prawo od kuchni. Przejdź przez otwarte drzwi - zastaniesz tam Waltera, o którym przed chwilą rozmawiali Steve i Richard w związku z materiałami na temat KurtzLab.

Żeby się czegoś dowiedzieć, wchodź w interakcje z kolejnymi dokumentami i obiektami w pomieszczeniu, idąc od lewej, są to: akta na półkach pomiędzy regałami (2x), notatki przyczepione do drugiego regału, akta leżące na biurku, pod którym siedzi Walter, notatki na fotelu, globus oraz karteczki samopr - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, West Plaza, apartament Richarda Nolana; The Voice - State of Mind - poradnik do gry

Żeby się czegoś dowiedzieć, wchodź w interakcje z kolejnymi dokumentami i obiektami w pomieszczeniu, idąc od lewej, są to: akta na półkach pomiędzy regałami (2x), notatki przyczepione do drugiego regału, akta leżące na biurku, pod którym siedzi Walter, notatki na fotelu, globus oraz karteczki samoprzylepne na tablicy - sprowokujesz tym komentarze Waltera i konwersację obu panów.

Wreszcie na koniec zagadnij samego Waltera - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, West Plaza, apartament Richarda Nolana; The Voice - State of Mind - poradnik do gry

Wreszcie na koniec zagadnij samego Waltera. Richard otrzyma od niego jego notatki.

Wyszedłszy z archiwum, możesz jeszcze zamienić parę zdań z Troyem siedzącym w drugim rzędzie stanowisk po prawej. Możesz też jeszcze raz zajrzeć do Steve'a i porozmawiać z nim na temat Waltera oraz Stanleya. Wreszcie skieruj się do wyjścia i opuść "The Voice". Maszeruj do domu.

Jeśli chcesz spełnić dobry uczynek - zanim udasz się do siebie - zajrzyj do miejsca na lewo od apartamentowca (za parkingiem), przy budynku z neonem BAR 96a, gdzie w kącie po lewej egzystuje bezdomny, i porozmawiaj z nim - pojawi się opcja dania mu czegoś do jedzenia, a Richard ponoć ma przy sobie - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, West Plaza, apartament Richarda Nolana; The Voice - State of Mind - poradnik do gry

Jeśli chcesz spełnić dobry uczynek - zanim udasz się do siebie - zajrzyj do miejsca na lewo od apartamentowca (za parkingiem), przy budynku z neonem "BAR 96a", gdzie w kącie po lewej egzystuje bezdomny, i porozmawiaj z nim - pojawi się opcja dania mu czegoś do jedzenia, a Richard ponoć ma przy sobie batonik (choć nie widać go w ekwipunku).

Podobało się?

0

State of Mind

15 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl