Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Supremacja

Główne zadania - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Główne zadania:

  1. Zabij przywódców stad pierwotnych zergów (3)
  2. Zabij Zurvana
  3. Kerrigan musi przetrwać

Dodatkowe zadania:

  1. Znajdź relikty xel'naga (4)

Nagroda za zadania główne:

  1. Misja ewolucyjna: Hydralisk
  2. +5 do poziomu Kerrigan

Nagroda za zadania dodatkowe:

  1. +4 do poziomu Kerrigan
Tym razem kontrolujemy nową, ulepszoną Kerrigan - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Tym razem kontrolujemy nową, ulepszoną Kerrigan. W punkcie [1] będziemy mogli skorzystać z naszej pierwszej nowej umiejętności: ataku z wyskoku. Służy on zarówno do zadawania obrażeń pojedynczym celom jak i szybkiego przemieszczania się po polu walki. Tuż obok, w lokacji [2] nauczymy się psionicznego przesunięcia - ataku obszarowego, który jednocześnie przemieszcza naszą postać w inne miejsce. Jest on doskonały do czyszczenia większych zgrupowań sił wroga. Po przeskoczeniu na kolejną wyspę napotkamy na relikt xel'naga [A] - zdobycie go podniesie poziom Kerrigan o jeden.

Po przedostaniu się do punktu [3] będziemy musieli wyeliminować grupę hydralisków - wystarczy użyć kilkukrotnie psionicznego przesunięcia - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Po przedostaniu się do punktu [3] będziemy musieli wyeliminować grupę hydralisków - wystarczy użyć kilkukrotnie psionicznego przesunięcia. W nagrodę dostaniemy kolejną zdolność: leczenie. Dzięki jej niskiemu kosztowi możemy używać jej regularnie do leczenia naszych wojsk. Dołączą tutaj do nas również karakany; będą one przydatne w nadchodzących starciach z bossami. Podążając na północ dotrzemy do niewielkiej wysepki, na której znajduje się kolejny relikt xel'naga [B]. Wystarczy przeskoczyć na nią atakiem z wyskoku i zabić wszystkie zergi psionicznym przesunięciem.

Przed wejściem do lokacji [4] proponuje zapisać stan gry - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Przed wejściem do lokacji [4] proponuje zapisać stan gry. Napotkamy tutaj pierwszego bossa - Yagdrę. Jest to czerw, który przemieszcza się pod ziemią, aby następnie pojawić się na polu walki i pluć w naszą stronę kwasowymi pociskami. Są one dosyć łatwe do uniknięcia - wystarczy odsunąć się z "celownika" a atak nie wyrządzi nam krzywdy. Yagdra potrafi również ziać kwasem - tego ataku unikamy poruszając się w kierunku boku robala. Oprócz tego za każdym razem, gdy robal zmienia swoje położenie, zostawia on za sobą jedno duże lub grupę małych jaj. Musimy je regularnie niszczyć, inaczej wyklują się z nich kolejni przeciwnicy. Samego Yagdrę atakujemy karakanami, atakiem z wyskoku oraz zwykłymi ciosami Kerrigan. Po kilku rundach potwór powinien paść martwy.

Nasze kroki kierujemy dalej na południe - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Nasze kroki kierujemy dalej na południe. W [5] napotkamy dużą ilość jaj zergów. Powinniśmy je jak najszybciej niszczyć, gdyż niedługo wyklują się z nich nowi przeciwnicy. Małe jajka rozbijamy psionicznym przesunięciem, na dużych skupiamy ataki naszych podwładnych. Idąc dalej na wschód dotrzemy do [C] gdzie znajduje się kolejny relikt xel'naga chroniony przez trzy jaja zergów. Nic prostszego - rozbijamy je i podnosimy przedmiot. W [6] zostaniemy zaatakowani przez kilka fal zergów - dzięki leczeniu Kerrigan nie powinno być z nimi żadnych problemów.

Po dotarciu do [7] rozpocznie się kolejna walka z bossem - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Po dotarciu do [7] rozpocznie się kolejna walka z bossem. Tym razem jest to Kraith - potwór zdolny wystrzeliwać w naszą stronę setki kolców oraz szarżować w naszą stronę, próbując rozgnieść nas na miazgę. Ten drugi atak przywołuje również pierwotne zerglingi - możemy je zabijać psionicznym przesunięciem lub z pomocą naszych podwładnych. Sam Kraith nie jest zbyt wytrzymały na ataki i po kilku cyklach unik-atak powinien zginąć.

W punkcie [8] natrafimy na most - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

W punkcie [8] natrafimy na most. Po przekroczeniu go znajdziemy się na terytorium Sylwan. Będziemy tutaj nieustannie nękani atakami tępicieli. Możemy przez nie przebiegać zmuszając je do wybuchu bądź też niszczyć je psionicznym przesunięciem. Po przekroczeniu mostu powinniśmy udać się ścieżką na prawo w kierunku wschodnim. Znajduje się tam kilka platform z przeciwnikami, za nimi zaś ostatni relikt xel'naga [D]. Teraz możemy udać się w kierunku [9] i usuwając wszystkie stojące na naszej drodze tępiciele utorować sobie drogę do [10].

W punkcie [10] stoczymy walkę z trzecim przywódcą pierwotnych zergów - Sylwan - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

W punkcie [10] stoczymy walkę z trzecim przywódcą pierwotnych zergów - Sylwan. Nasz przeciwnik nieustannie będzie wysyłał na nas hordy tępicieli - jest to doskonałe miejsce, aby zdobyć osiągnięcie zagrożone gatunki! Stojące przed nami zadanie jest wyjątkowo proste. Detonujemy bądź zabijamy tępiciele (warto wykorzystywać psioniczne przesunięcie Kerrigan) i ranimy bossa. Od czasu do czasu będziemy musieli uniknąć kwasowej plamy oraz podleczyć nasze oddziały, lecz samo starcie jest wyjątkowo banalne i powinno zakończyć się w ciągu minuty.

Po zakończeniu walki zostaniemy automatycznie przeniesieni na kolejną arenę - zmierzymy się tutaj z Przedwiecznym czyli Zurvanem - Supremacja | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Po zakończeniu walki zostaniemy automatycznie przeniesieni na kolejną arenę - zmierzymy się tutaj z Przedwiecznym czyli Zurvanem. Walka ta może dla niektórych przypominać starcie z jednym z bossów z Diablo 3 - poruszamy się na boki unikając ataków szponami (wszystkie ciosy są doskonale oznaczone, więc możemy je łatwo uniknąć) i w wolnej chwili ranimy przeciwnika. Jego najsilniejszy atak, zionięcie piorunami, musimy koniecznie ominąć wychodząc z obszaru jego działania, gdyż zadaje on bardzo duże obrażenia. Gdy Zurvan zacznie nadużywać tego ciosu możemy nieustannie atakować go z wyskoku, aby jak najszybciej zmniejszyć jego pulę punktów życia. Gdy Przedwieczny padnie misja zakończy się sukcesem.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2013-03-26
12:10

Tuminure Senator

Z tego co widzę, to brakuje opisu osiągnięć mistrzowskich, które również zaliczają się do kampanii, a także informacji, że jest osiągnięcie za przejście kampanii na poziomie brutalnym (który nie jest taki trudny, jak nazwa wskazuje...).

Komentarz: Tuminure
2013-03-26
12:10

r_ADM Legend

r_ADM

A gdzie poradnik do osiagniec Mastery, ktore jakies tam wyzwanie stanowia? Te podstawowe wchodza wlasciwie same.

Komentarz: r_ADM
2013-03-27
11:58

EG2006_32086615 Pretorianin

EG2006_32086615
👎

Witam,

Nie rozumiem jednego, skoro mam PREMIUM VIP to dlaczego nie mogę "zapodać" poradnika w wersji PDF???
Nigdy nie było z tym problemu, ale widzę że teraz się pojawił...

Komentarz: EG2006_32086615
2013-03-28
12:27

zanonimizowany4103 Konsul

😊

@EG2006_32086615 - PDF był w przygotowaniu, aż do chwili obecnej nie był dostępny dla żadnego użytkownika. Teraz możesz go już bez problemu pobrać.

Komentarz: zanonimizowany4103
2016-06-01
09:52

bestia666azazyl Pretorianin

w w/w misli przedwiecznego co jakiś czas pojawia się "dziwne zwierzę" które na widok jednostek moich zakopuje się... czy da rade to zabić i czy jakieś osiągnięcie to daje? bo nie chcę tracić czasu czatując np 2 godziny na coś co... np do niczego nie prowadzi :)

Komentarz: bestia666azazyl

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl