Zadzwoń z komórki | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
Aktualizacja:
Zadzwoń z komórki
Przyjrzyj się komórce w ekwipunku, bez wprowadzenia właściwego czterocyfrowego kodu jest ona zablokowana. Musisz go zatem poszukać.

W tym celu kluczykami otwórz zamkniętą szufladę stojącego po lewej biurka i sprawdź jej zawartość. Nina znajdzie w niej plan tureckiego miasta Ufra, fotografie usytuowanego nieopodal starożytnego miejsca kultu oraz książkę o owym Göbekli Tepe. Kliknij te rzeczy PPM (w szufladzie lub ekwipunku), by pozyskać dodatkowe informacje.

Po wyjęciu wszystkich przedmiotów z szuflady okaże się, że na jej dnie widnieje napisany ołówkiem numer: 0504. Najprawdopodobniej PIN do znalezionej dopiero co komórki.

Oczywiście wystukaj go na klawiaturze telefonu, przywoławszy jej zbliżenie PPM (po wybraniu stosownych cyfr trzeba je zatwierdzić przyciskiem "OK"). Nina przekona się, że w komórce nie ma żadnych zapisanych numerów ani żadnych SMS-ów. Na szczęście ktoś nagrał się na pocztę głosową. To turecki współpracownik Maxa - Emre Dardogan. Odsłuchawszy wiadomość, bohaterka zdecyduje się wybrać do Turcji.
0
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
- Rozdział 1 - Berlin, Niemcy
- Pozbądź się gobelinu | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
- Wdrap się na statuę | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
- Odkryj sens tajemniczych słów Maxa | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy
- Otwórz sejf | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
- Zadzwoń z komórki | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
- Rozdział 1 - Berlin, Niemcy
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.