Skontaktuj się z Emre Dardoganem | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Skontaktuj się z Emre Dardoganem

Udawszy się z parkingu w prawo, trafisz do miejsca, gdzie stoją dwa baraki. Na drzwiach tego z prawej widnieje tabliczka z nazwiskiem Emre Dardogana. Niestety - są one zamknięte.

Zajrzyj przez okno - przekonasz się, że to tutejsze biuro. Nina zwróci uwagę, że szafki z aktami są pootwierane, a na podłodze walają się dokumenty.

Przyjrzyj się też szparze pod drzwiami, niestety - niczego nie wyciągniesz spod niej ręką - Skontaktuj się z Emre Dardoganem | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Przyjrzyj się też szparze pod drzwiami, niestety - niczego nie wyciągniesz spod niej ręką. Potrzebujesz jakiegoś narzędzia.

Stosowny przedmiot znajdziesz w kuble na śmieci stojącym przy drugim baraku - Skontaktuj się z Emre Dardoganem | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Stosowny przedmiot znajdziesz w kuble na śmieci stojącym przy drugim baraku. To szprycha od roweru - weź ją.

Wetknij ją w szparę - Ninie uda się w ten sposób zdobyć skrawki papieru - Skontaktuj się z Emre Dardoganem | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Wetknij ją w szparę - Ninie uda się w ten sposób zdobyć skrawki papieru. Obejrzyj je w ekwipunku (PPM), a pojawi się układanka.

Kliknij na dowolny fragment, żeby znikło wyświetlające się w centrum planszy objaśnienie zadania, i możesz przystąpić do składania podartej kartki. LPM przenosisz skrawki i doczepiasz je do siebie. Również LPM możesz lokować je na guziku w górze planszy, by je obrócić (jeden klik zmienia ich położenie o 90 stopni), jeśli uznasz, że są w nieprawidłowej pozycji.

1 - Skontaktuj się z Emre Dardoganem | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
Połącz części dokumentu według powyższego wzoru - Skontaktuj się z Emre Dardoganem | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Połącz części dokumentu według powyższego wzoru. Element A znajduje się już na swoim miejscu. Prawidłowo dobrane kawałki automatycznie przylegają do siebie. Otrzymasz fragment faksu, z którego Nina odczyta numer telefonu Emre.

Użyj na bohaterce posiadanej przez nią komórki Maxa (albo kliknij faksem na tejże komórce) - Skontaktuj się z Emre Dardoganem | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Użyj na bohaterce posiadanej przez nią komórki Maxa (albo kliknij faksem na tejże komórce). Nina zadzwoni do Emre i dowie się, że siedzi on uwięziony w wykopie, gdyż trzęsienie ziemi odcięło mu drogę na powierzchnię.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl