Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przedostań się do sąsiedniego budynku

Po wejściu do jednego z budynków w Alcatraz metalowe drzwi zatrzasną się za Niną i dziewczyna zostanie uwięziona.

Wejdź zatem do otwartej celi po prawej i wyjrzyj przez okno - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Wejdź zatem do otwartej celi po prawej i wyjrzyj przez okno.

Przyjrzyj się sąsiedniemu budynkowi, Nina dostrzeże na nim charakterystyczny rysunek Leonarda (ten sam, który pojawił się w muzeum na ekranie komputera na początku rozmowy z tajemniczym osobnikiem) - wyraźny sygnał, że powinna się tam przedostać - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Przyjrzyj się sąsiedniemu budynkowi, Nina dostrzeże na nim charakterystyczny rysunek Leonarda (ten sam, który pojawił się w muzeum na ekranie komputera na początku rozmowy z tajemniczym osobnikiem) - wyraźny sygnał, że powinna się tam przedostać. Pytanie brzmi: jak? Może nie bez znaczenia okaże się tu łączący oba budynki kabel telefoniczny? (Wyjdź ze zbliżenia, stosowna ikonka w dole planszy, po prawej).

Przede wszystkim musisz usunąć kraty z okna - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Przede wszystkim musisz usunąć kraty z okna. W tym celu weź z pryczy koc z wytrzymałego materiału.

Zgarnij też ze sterty pod ścianą parę cegłówek - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Zgarnij też ze sterty pod ścianą parę cegłówek. Zapakuj je w koc - potrzebujesz jeszcze czegoś, czym da się związać całość.

Na przykład kabla - stosowny znajdziesz w korytarzu przy drzwiach wejściowych. Niestety, to kabel od działającej klimatyzacji, jest on zatem podpięty do prądu i nie da się przeciąć go metalowym przecinakiem bez narażania życia. Ale i na to znajdzie się sposób.

Z wiszącej na ścianie w celi półeczki z rzeźbami weź kubek - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Z wiszącej na ścianie w celi półeczki z rzeźbami weź kubek.

Napełnij go wodą z toalety (po prawej) - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Napełnij go wodą z toalety (po prawej).

Zawartość kubka wylej na klimatyzator, znajdujący się nad drzwiami wyjściowymi z budynku - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Zawartość kubka wylej na klimatyzator, znajdujący się nad drzwiami wyjściowymi z budynku. Nastąpi zwarcie i problem zostanie rozwiązany.

Teraz spokojnie możesz przeciąć kabel, a następnie związać nim koc z cegłami - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Teraz spokojnie możesz przeciąć kabel, a następnie związać nim koc z cegłami.

W celi ponownie wyjrzyj przez okno - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

W celi ponownie wyjrzyj przez okno. W widoku na dziedziniec przywiąż worek z cegłami do krat od zewnętrznej strony okna.

Następnie kliknij ów przyczepiony do krat worek, a jego wizerunkiem kliknij z kolei na wewnętrznym dziedzińcu, sugerując zepchniecie worka z okna - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Następnie kliknij ów przyczepiony do krat worek, a jego wizerunkiem kliknij z kolei na wewnętrznym dziedzińcu, sugerując zepchniecie worka z okna. Spadający, mocno obciążony worek wyrwie kraty.

Teraz potrzebujesz już tylko uchwytu, by przetransportować się do drugiego budynku - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Teraz potrzebujesz już tylko uchwytu, by przetransportować się do drugiego budynku. Znajdziesz go w korytarzu, w gablocie wystawowej - to wieszak, którym jeden z więźniów wykonał kiedyś podkop.

W celi wyjdź przez okno i stojąc na gzymsie, zahacz wieszak o kabel łączący oba budynki - Przedostań się do sąsiedniego budynku | Rozdział 5 - Alcatraz, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

W celi wyjdź przez okno i stojąc na gzymsie, zahacz wieszak o kabel łączący oba budynki.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl