Otwórz sejf | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
Aktualizacja:
Otwórz sejf
Nina dochodzi do wniosku, że tajemnica Maxa ma - być może - związek z jego najnowszym projektem zawodowym. Powinna zatem odnaleźć dokumentację, którą narzeczony zapewne gdzieś ukrył (na biurku są tylko dokumenty księgowe).

Zwróć zatem uwagę na wiszący na ścianie (na wprost) obraz, przedstawiający wybuch wulkanu na tle wzburzonego sztormem morza. Obadaj go - bohaterka dostrzeże szczelinę pośrodku tego dzieła i metalowe szyny na ścianie. Niewątpliwie to jakiś mechanizm.


Podpowiedzią, jak go otworzyć, jest jego treść: morze, sztorm i wybuch wulkanu. Zauważ, że w pomieszczeniu jest szereg urządzeń, które można włączać i wyłączać (lampa na biurku, radio, oświetlenie akwarium, model Układu Słonecznego i lampa wulkaniczna). W tym przypadku chodzi o usytuowane na półce (po lewej) akwarium (morze) i stojącą na lodówce (po prawej) lampę wulkaniczną (wybuch wulkanu). Zapal zatem światło w obydwu (kolejność obojętna, jeśli wcześniej włączyłeś inne urządzenia, trzeba je wyłączyć).

To jednak za mało, należy jeszcze uruchomić wiszący na ścianie przy akwarium klimatyzator, żeby w pomieszczeniu pojawił się ruch powietrza (sztorm). Przyjrzyj się zatem urządzeniu - Nina wyjaśni, że to nowoczesny model z czujnikiem temperatury, który włącza się automatycznie, reagując na skok temperatury w otoczeniu. Musisz zatem oszukać klimatyzator, by pomyślał, że się gwałtownie oziębiło lub ociepliło.

Wykorzystaj do tego leżące na skrzyniach pod regałem z książkami narzędzie archeologiczne (weź je) lub posiadane kluczyki.

Włóż któryś z tych przedmiotów do stojącej przy drzwiach (po prawej) lodówki, a konkretnie do jej zamrażalnika (tylko w nim jest miejsce).

Następnie lodowate narzędzie (lub klucze) przybliż do czujnika klimatyzatora - to wystarczy, by urządzenie zaskoczyło, a tym samym został spełniony trzeci warunek i nastąpiło otwarcie ukrytego za obrazem sejfu.
Nina - sprawdziwszy jego zawartość - powiększy swój stan posiadania o dokumenty związane z ostatnim projektem badawczym Maxa (wykopaliska w Turcji) oraz komórkę.
0
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
- Rozdział 1 - Berlin, Niemcy
- Pozbądź się gobelinu | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
- Wdrap się na statuę | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
- Odkryj sens tajemniczych słów Maxa | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy
- Otwórz sejf | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
- Zadzwoń z komórki | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy | Secret Files 3
- Rozdział 1 - Berlin, Niemcy
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.