Otwórz budynek z transformatorem | Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria
Aktualizacja:
Otwórz budynek z transformatorem

Jako Max wespnij się po czerwonej drabince po prawej, by wydostać się z szybu windy.

Następnie podejdź do budynku z transformatorem i spróbuj otworzyć drzwi. Oczywiście są zamknięte i nie odblokowuje ich karta dostępu. Użyj na nich walkie-talkie - Max skontaktuje się z Niną. Dziewczyna wytłumaczy mu, że aby otworzyć zamek elektroniczny za pośrednictwem komputera, potrzebny jest jego numer identyfikacyjny.

Przyjrzyj się zatem owemu zamkowi.

Pojawi się zbliżenie, w którym za pomocą karty dostępu odkręć śruby mocujące pokrywę zamka.

Kiedy pokaże się mechanizm zamka, przyjrzyj się widniejącemu w dole numerowi identyfikacyjnemu, po czym wyjdź ze zbliżenia (kliknij poza nim). Ponownie użyj walkie-talkie na wejściu do budynku, a Max poda Ninie ów numer.
0
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
- Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria
- Unieszkodliw barierę laserową | Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria | Secret Files 3
- Wydostań się na powierzchnię | Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria | Secret Files 3
- Wyeliminuj wartowników; Powstrzymaj najemników | Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria
- Otwórz budynek z transformatorem | Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria
- Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria
- Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.