Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum | Rozdział 4 - San Francisco, USA

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum

Maszeruj do muzeum, a tam do podziemi, gdzie odblokuj drzwi do archiwum za pomocą karty dostępu - Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum | Rozdział 4 - San Francisco, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Maszeruj do muzeum, a tam do podziemi, gdzie odblokuj drzwi do archiwum za pomocą karty dostępu. Wejdź do środka.

Niestety - okaże się, że w pomieszczeniu jest tak ciemno (nie ma okien), iż nie sposób się po nim poruszać. Musisz i na to znaleźć jakąś radę.

Wyjdź z archiwum i obadaj wiszącą na ścianie skrzynkę z bezpiecznikami - Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum | Rozdział 4 - San Francisco, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

 

Wyjdź z archiwum i obadaj wiszącą na ścianie skrzynkę z bezpiecznikami.

Prztyknij górny odpowiadający za światło, niestety - wówczas dolny (odpowiadający za moc) automatycznie się wyłączy - Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum | Rozdział 4 - San Francisco, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Prztyknij górny odpowiadający za światło, niestety - wówczas dolny (odpowiadający za moc) automatycznie się wyłączy.

Na razie to wystarczy, drzwi do archiwum są już przecież odblokowane, teraz priorytetem jest, by móc się tam rozejrzeć.

Wejdź zatem ponownie do środka - Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum | Rozdział 4 - San Francisco, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Wejdź zatem ponownie do środka. Z regału na wprost zabierz małą przenośną lampkę.

Przejdź w prawo i zainstaluj ją w kontakcie przy komputerze (w dole ściany na prawo od drzwi do właściwego archiwum) - Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum | Rozdział 4 - San Francisco, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Przejdź w prawo i zainstaluj ją w kontakcie przy komputerze (w dole ściany na prawo od drzwi do właściwego archiwum).

Opuść pomieszczenie i w skrzynce z bezpiecznikami zaktywuj teraz ten, który odpowiada za moc (dolny) - Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum | Rozdział 4 - San Francisco, USA - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Opuść pomieszczenie i w skrzynce z bezpiecznikami zaktywuj teraz ten, który odpowiada za moc (dolny).

Wróć do archiwum - wprawdzie oświetlenie w suficie nie działa, ale mała lampka daje wystarczająco dużo światła, by się rozejrzeć, a przy tym skorzystać z urządzeń podłączanych do prądu.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl