Odkryj sens tajemniczych słów Maxa | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Odkryj sens tajemniczych słów Maxa

Aresztowany Max rzucił na odchodnym zdanie, sugerujące, że Nina powinna rozejrzeć się za czymś związanym z ich podróżą poślubną.

Zainteresuj się zatem stojącym przy regale z książkami (po prawej) plecakiem mężczyzny - Odkryj sens tajemniczych słów Maxa | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Zainteresuj się zatem stojącym przy regale z książkami (po prawej) plecakiem mężczyzny. Obadaj go w ekwipunku PPM. Znajdziesz w nim książkę o Australii - to tam właśnie przyszli młodzi małżonkowie wybierali się na swój miodowy miesiąc. Przyjrzyj się zatem książce - Nina odkryje, że ktoś wyciął w niej dziurę, w której umieścił cztery magnetyczne chorągiewki. Poza tym natrafi na wyrwany z książki spis treści i zauważy, że całkowicie wydarto z niej cztery rozdziały: 3, 7, 10 i 15.

Przejdź do sypialni (w prawo) - Odkryj sens tajemniczych słów Maxa | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Przejdź do sypialni (w prawo). Na ścianie wisi mapa Australii. Przyjrzyj się jej. Niektóre miejsca zaznaczono na niej czerwonymi kropkami. Sprawdź w spisie treści, jakie miejscowości opisywały brakujące rozdziały.

Przekonasz się, że trzeci dotyczył Adelajdy, siódmy - Brisbane, dziesiąty - Broome, a piętnasty - Hobart - Odkryj sens tajemniczych słów Maxa | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Przekonasz się, że trzeci dotyczył Adelajdy, siódmy - Brisbane, dziesiąty - Broome, a piętnasty - Hobart.

Odnajdź te miejscowości na mapie i przyczep do symbolizujących je czerwonych kropek magnetyczne chorągiewki (kolejność obojętna) - Odkryj sens tajemniczych słów Maxa | Rozdział 1 - Berlin, Niemcy - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Odnajdź te miejscowości na mapie i przyczep do symbolizujących je czerwonych kropek magnetyczne chorągiewki (kolejność obojętna).

W dole łóżka otworzy się tajna skrytka, z której Nina wyjmie dwa klucze: jeden z plakietką informującą, że otwiera biuro muzeum, drugi mniejszy i nieopisany. A zatem - do biura.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl