Odnajdź Emre | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja | Secret Files 3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Odnajdź Emre

Emre wyśle Ninie MMS-a z filmikiem z miejsca, w którym się znajduje. Obejrzyj go, kliknąwszy PPM komórkę w ekwipunku. Tym samym dziewczyna wyodrębni parę charakterystycznych cech, które pomogą jej zlokalizować pomieszczenie, w jakim przebywa archeolog.

Są to: odgłos skrzydeł nietoperzy, sterta gruzu, hałas silnika, płaskorzeźba na ścianie, korzenie drzewa i zapach oleju, o którym wspomniał Erme. Pojawią się one w ekwipunku w postaci stosownych symboli. Zgodnie z sugestią mężczyzny Nina zabierze z jego terenówki (automatycznie) plan wykopalisk - obszar ten jest ogromny i bez mapy nie sposób się po nim poruszać (za jej pośrednictwem możesz przenosić się do konkretnych sektorów).

A zatem wróć w pobliże baraków i ścieżką na lewo od nich maszeruj na teren wykopalisk - Odnajdź Emre | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

A zatem wróć w pobliże baraków i ścieżką na lewo od nich maszeruj na teren wykopalisk. Pojawi się mapa, na której kolejno wybieraj sektory.

1 - Odnajdź Emre | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry
W każdym z nich klikaj symbolami z ekwipunku na odpowiednich obiektach na powierzchni - kroplą oleju na plamie oleju na ziemi, odgłosem silnika na pompie, korzeniami drzewa na drzewie czy płaskorzeźbą na filarze - Odnajdź Emre | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

W każdym z nich klikaj symbolami z ekwipunku na odpowiednich obiektach na powierzchni - kroplą oleju na plamie oleju na ziemi, odgłosem silnika na pompie, korzeniami drzewa na drzewie czy płaskorzeźbą na filarze.

Musisz znaleźć miejsce, w którym są przynajmniej trzy obiekty pasujące do wskazówek z filmiku - Odnajdź Emre | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Musisz znaleźć miejsce, w którym są przynajmniej trzy obiekty pasujące do wskazówek z filmiku. Zlokalizujesz je w sektorze E (u góry ekranu pojawią się stosowne symbole).

Teraz trzeba wywiercić dziurę w podłożu, by Emre mógł podać Ninie klucz do windy, od której jest odcięty - Odnajdź Emre | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Teraz trzeba wywiercić dziurę w podłożu, by Emre mógł podać Ninie klucz do windy, od której jest odcięty. Przenieś się więc do sektora D, gdzie stacjonuje solidny świder do odwiertów skalnych. Kliknij go, a jego wizerunek pojawi się w ekwipunku.

Wróć do sektora E i wykorzystaj świder do wywiercenia otworu w skalnej płycie w centrum lokacji - Odnajdź Emre | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Wróć do sektora E i wykorzystaj świder do wywiercenia otworu w skalnej płycie w centrum lokacji. Ninie uda się ponownie porozmawiać z Emre.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl