Pro Evolution Soccer 6: Wprowadzenie do atrybutów
Aktualizacja:
Uwaga! Opisy atrybutów po polsku w grze różnią się względem poniższych, a to dlatego, że zostały niezbyt trafnie przetłumaczone.
Atrybuty określają poziom/jakość zawodnika. Suma atrybutów wszystkich piłkarzy przekłada się na siłę zespołu. Piłkarze mają przeważnie przyporządkowane atrybuty względem pozycji - np. obrońcy mają bardzo podobne wartości. Z grypy podstawowych atrybutów jedynie trzy są opisane w skali 1-8; reszta standardowo: 1-99. Wartości poniżej 50 różnią się w mniejszym stopniu między sobą, niż wyższe.
Forma jest przedstawiona w formie strzałek. Większa tym lepiej. Jeśli widzimy strzałkę w górę, to oznacza, iż niektóre atrybuty wzrosły wysoko (choć tego nie widać w menu) i zawodnik nieco słabszy z taką formą może być naprawdę dobry. Odwrotnie jest strzałkami w dół. Strzałka pozioma wskazuje normalną wartość atrybutów (czyli zawodnik jest taki jakie ma atrybuty). Warto to przetestować w Mecz -> Towarzyski gdzie możemy wybrać odpowiednią formę. Zawodnik ze słabą formą słabo strzela karne i bardzo szybko traci na staminie.

Dla czerwonej strzałki wartości zmieniają się od 6 do 12 jednostek atrybutu. Dla szarej od 6 do dwunastu. Przy żółtym krzyżyku (lekka kontuzja) wartość spadnie od 18 do 32.
Atrybuty rosną jedynie w trybie Kariery/Master Ligi.
0
Komentarze czytelników
Salim Konsul
Ja zatwardziały PCtowiec muszę przyznać że w piłeczkę to wolę pogrywać na takim xboxie na przykład.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
