Pro Evolution Soccer 6: Drybling oraz zwody
Aktualizacja:
Drybling oraz zwody
(kursory) | Bardzo dobre, najczęściej używanie, potrzebny dobry timing; Dokładność dryblingu, Szybkość dryblingu, Technika. |
R2 | Obrócenie się z piłką wraz z zatrzymaniem, w stronę bramki przeciwnika; Technika. |
(zatrzymanie piłki R1/R2) ~ (2x góra/dół) | Markowanie ruchu. |
(góra) ~ (dół) lub (dół) ~ (góra) | Zwód Stanley'a Matthewsa. |
(zatrzymanie piłki R2) ~ (2x L1/R2) | Zwód nad piłką. |
(zatrzymanie piłki R1) ~ (2x L1) | Zwód nad piłką. |
(prawo) ~+ (góra/gół) | Zwód balansem ciała w czasie biegu. |
[] ~ X lub 2xPRAWY ANALOG (góra/dół) | Zwód, markowanie strzału, w zależności od atrybutów oraz prawo/lewo nożności wykonany w odpowiednim kierunku, można sterować zwodem: po naciśnięciu X przytrzymać kierunek przeciwny do kierunku biegu o 90 stopni, dla R3 nie trzeba wciskać kierunku zwodu - określa go kierunek wychylenia gałki. |
O ~ X | Markowanie dośrodkowania, zależy od jw., sterowanie jw. |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Salim Konsul
Ja zatwardziały PCtowiec muszę przyznać że w piłeczkę to wolę pogrywać na takim xboxie na przykład.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
