Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die!
Aktualizacja:
Etap 22 - Ciasnota

Legenda:
X1 - Pułapki siarki
X2 - Łucznicy
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
B3 - Brama 3 (dla Piekielnych nietoperzy)
Limit czasu: 18:00
Nowe bronie i pułapki:
Maszynka do mielenia
Kolejne fale (12):
1. B1: Orki B3: Piekielne nietoperze
2. B2: Orki
3. B1: Koboldy, Orki B2: Koboldy, Orki
Przerwa
4. B1: Orki B3: Piekielne nietoperze
5. B1: Koboldy B2: Koboldy, , Kusznicy, Orki B3: Piekielne nietoperze
6. B1: Szaman, Opancerzony ogr, Orki B2: Orki, Ognisty ogr
Przerwa
7. B1: Koboldy, Orki B2: Koboldy, Orki B3: Piekielne nietoperze
8. B1: Kusznicy, Szamani B2: Kusznicy, Szamani
9. B1: Orki, Szamani B2: Orki, Szamani B3: Piekielne nietoperze
Przerwa
10. B1: Orki, Kusznicy B2: Ognisty ogr, Koboldy, Orki
11. B1: Ognisty ogr x2, B2: Orki B3: Piekielne nietoperze
12. B1: Orki, Opancerzony ogr, Ognisty ogr B2: Orki, Opancerzony ogr, Ognisty ogr, Szaman B3: Piekielne nietoperze
Opis przejścia:

Na początku etapu trzeba szybko się uwijać, ale z czasem będzie coraz łatwiej. Zacznij od zakupienia u tkaczki stali wzmocnienia śmierci. Następnie skieruj się na północnym korytarz przed pierwszą bramą [B1] i ustaw na nim 2 linie siarki. Kiedy pojawią się przeciwnicy rozpraw się z nimi przy pomocy pułapek (obrazek). Uważaj zwłaszcza na piekielne nietoperze, które eliminuj lodowym amuletem. Nie pozwól, aby żaden z nich przedostał się do szczeliny i miej na nie szczególne baczenie również podczas kolejnych fal. Przy drugiej fali szybko przenieś się na południowy korytarz przed drugą bramą [B2]. Ustaw na nim w liniach blokujących całe przejście tyle siarki, ile zdołasz i odeprzyj kolejny atak. Przed trzecim szybko wróć na górę i postaw kolejne siarki, po czym wycofaj się na południowy i rozpraw się z koboldami, które tutaj będą miały nieco łatwiejszą drogę niż do przebycia. Cały czas patrz na mapę i jeśli zauważysz, że któryś z tych małych gryzoni zbliża się do szczeliny, to od razu skieruj się w jego kierunku. Potem szybko rozpraw się z orkami.
![Od tej pory możesz powoli ustawiać łuczników na południowym podeście oraz w pobliżu szczeliny [X2] - Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1179/600308718.jpg)
Od tej pory możesz powoli ustawiać łuczników na południowym podeście oraz w pobliżu szczeliny [X2]. Najpierw skup się na południowym korytarzu nie zapominając również o polach siarki. W ten sposób stworzysz drogę praktycznie nie do przebicia dla wrogów (obrazek). Cały czas zwracaj jednak uwagę na północ, skąd będą wylatywać piekielne nietoperze. Pojedynczy łucznicy wiele nie wskórają, ale jak odłożysz trochę gotówki, to warto postawić spory ich oddział przy szczelinie wzmacniając jej obronę (z czasem rozwiń u tkaczki zbroję strażnika i płonącą smołę). Z czasem postaw przy schodach paladynów i dokupuj kolejne pola siarki. Ogry wyeliminujesz dość łatwo korzystając z lodowego amuletu i atakując je laską (uważaj na opancerzone ogry, po zadaniu kilku ciosów odskakuj, zamrażaj je ponownie i znów atakuj) lub strzelając w głowę z kuszy.
Poziom trudności Koszmar:

Zacznij od rozwinięcia oszczędności many u tkaczki żywiołów oraz postawienia na północnym półpiętrze tuż za schodami, po których będą schodzić przeciwnicy, dwóch barykad, tak aby musieli iść przy ścianie. Następnie wybuduj maszynkę do mielenia, a na ziemi ustaw pułapkę ze smołą. Z czasem przedłużaj ten "korytarz zagłady" (obrazek). Po pierwszym ataku szybko skieruj się na południowy korytarz i tutaj na półpiętrze również zacznij tworzyć taki sam system obronny, jak na północy. Jeśli zobaczysz, że na mapę wlatują jednostki latające to eliminuj je szybko przy pomocy lodowego amuletu. Teraz każdy grosz przeznaczaj na rozbudowę obydwu systemów obronnych, a z czasem na północy podczep po niski sufit i balkon z prawej autobalisty, dzięki czemu nie będziesz musiał martwić się o jednostki powietrzne. Ogry najlepiej zamrażać lodowym amuletem i strzelać im w głowę z kuszy.
0
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Etap 1 - Korytarz | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 2 - Rozwidlenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 3 - Narożnik | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 4 - Łaźnie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 6 - Wiadukt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 7 - Bliźniacze sale | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 8 - Przerwa obiadowa | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 9 - Strumień | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 10 - Grząski grunt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 11 - Komnata chaosu | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 12 - Przesmyk | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 13 - Arena | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 14 - Balkon | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 15 - Wieża | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 16 - Biblioteka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 17 - Most | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 18 - Pola rzezi | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 19 - Odrodzenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 23 - Schody zguby | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 24 - Finał | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Opis przejścia
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tomcio92 Konsul
Dla mnie gra miodzio, widziałem filmiki w necie itd. i bardzo mi się spodobała ;p , aczkolwie troszkę mało rzeczy się odkrywa co trochę monotonne może się stać ;P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
