Orcs Must Die: Strumień
Aktualizacja:
Etap 9 - Strumień

Legenda:
X - Główne miejsca zakładania pułapek
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 11:00
Nowe bronie i pułapki:
Pułapka parowa
Nowi przeciwnicy:
Piekielny nietoperz
Kolejne fale (9):
1. B1: Orki
2. B1: Piekielne nietoperze, Orki, Kusznicy
3. B1: Koboldy, Orki
Przerwa
4. B1: Piekielne nietoperze B2: Orki
5. B1: Koboldy, Orki B2: Orki
6. B1: Kusznicy B2: Orki, Kusznicy
Przerwa
7. B1: Orki, Latające nietoperze, Kusznicy B2: Orki, Kusznicy
8. B1: Ogr, Koboldy B2: Orki, Kusznicy
9. B1: Orki, Latające nietoperze, Kusznicy B2: Ogr, Koboldy, Orki
Opis przejścia:
![Pułapki [X] najlepiej ustawiać tuż przy dwóch bramach [B1, B2] - Etap 9 - Strumień | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1179/600446171.jpg)
Pułapki [X] najlepiej ustawiać tuż przy dwóch bramach [B1, B2]. Postaw kolce oraz ścianę strzał przy pierwszej z nich [B1], ponieważ tam nastąpi pierwszy atak. Warto też zwerbować kilku łuczników i ustawić ich na podeście (jeden łucznik już tam stoi), będą oni pomocni nie tylko w odpieraniu zwykłych wrogów, ale również nowego rodzaju, czyli piekielnego nietoperza będącego jednostką latającą. Przed czwartą falą postaw kilka pól z kolcami oraz ściany strzał na prawo od wejścia prowadzącego do drugiej bramy [B2] (w samym przejściu również warto postawić kilka pułapek). W ten sposób stworzysz silną linię obrony, przez którą przeciwnicy nie powinni się przedzierać. Oczywiście warto też ostrzeliwać ich z kuszy. Z czasem możesz postawić na prawym brzegu przy szczelinie kilku łuczników, którzy będą ostrzeliwać wrogów na drugim brzegu (obrazek).
Poziom trudności Koszmar:

Tym razem twoją główną podporą będą łucznicy. Postaw ich kilku na pierwszym podeście i zainwestuj u tkaczki stali we wzmocnienie śmierci (gdy zdobędziesz trochę więcej gotówki zakup również zbroję strażnika i płonącą smołę, dzięki czemu strzelcy będą mieli ogromną siłę ognia) (obrazek). Po trzecim ataku postaw kilku łuczników na drugim pomoście znajdującym się bliżej szczeliny, a na prostej za drugą bramą ustaw pułapki ze smołą i ewentualnie siarkę (na ścianie warto też wybudować kilka ścian strzał). Z czasem dostawiaj kolejnych łuczników na pomostach i na brzegu ze szczeliną. Ogry zamrażaj i strzelaj im w głowę z kuszy lub atakuj laską.
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Orcs Must Die: Poradnik do gry
- Orcs Must Die: Opis przejścia
- Orcs Must Die: Korytarz
- Orcs Must Die: Rozwidlenie
- Orcs Must Die: Narożnik
- Orcs Must Die: Łaźnie
- Orcs Must Die: Aleja biegaczy
- Orcs Must Die: Wiadukt
- Orcs Must Die: Bliźniacze sale
- Orcs Must Die: Przerwa obiadowa
- Orcs Must Die: Strumień
- Orcs Must Die: Grząski grunt
- Orcs Must Die: Komnata chaosu
- Orcs Must Die: Przesmyk
- Orcs Must Die: Arena
- Orcs Must Die: Balkon
- Orcs Must Die: Wieża
- Orcs Must Die: Biblioteka
- Orcs Must Die: Most
- Orcs Must Die: Pola rzezi
- Orcs Must Die: Odrodzenie
- Orcs Must Die: Brama
- Orcs Must Die: Wspinaczka
- Orcs Must Die: Ciasnota
- Orcs Must Die: Schody zguby
- Orcs Must Die: Finał
- Orcs Must Die: Opis przejścia
- Orcs Must Die: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dla mnie gra miodzio, widziałem filmiki w necie itd. i bardzo mi się spodobała ;p , aczkolwie troszkę mało rzeczy się odkrywa co trochę monotonne może się stać ;P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
