Etap 7 - Bliźniacze sale | Opis przejścia Orcs Must Die!
Aktualizacja:
Etap 7 - Bliźniacze sale

Legenda:
X - Główne miejsca obrony
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 17:00
Nowe bronie i pułapki:
Pułapka sprężynowa
Nowi przeciwnicy:
Ogry
Kolejne fale (9):
1. B2: Orki
2. B1: Orki
3. B1: Orki
Przerwa
4. B1: Orki B2: Ogr, Kusznicy
5. B1: Kusznicy, Ogr B2: Orki
6. B1: Orki, Kusznicy B2: Orki, Kusznicy
Przerwa
7. B1: Orki B2: Kusznicy
8. B1: Orki B2: Kusznicy, Orki
9. B1: Orki, Ogr B2: Ogr, Orki
Opis przejścia:

Powoli zaczynają się schody. Tym razem musimy bronić dwóch bram [B1, B2]. Najlepszym miejscem do rozprawiania się z przeciwnikami są tereny [X] przy basenie z kwasem. Zacznij od postawienia ścian strzał, które obejmą swoim zasięgiem całą szerokość pomostów i wzmocnij je kolcami. Kiedy z czasem zarobisz nieco więcej pieniędzy warto zainwestować w sprężynowe pułapki. Ustaw je tak, aby były skierowane w stronę basen z kwasem. Przez taką obroną nie powinien przecisnąć się żaden ork (obrazek).

Co jakiś czas na polu bitwy będą pojawiać się ogry, czyli bardzo odporni przeciwnicy, zbyt ciężcy, aby pułapki sprężynowe wyrzuciły ich do basenu z kwasem. Zamiast tego pozwól im przebrnąć przez ten "tor przeszkód" i kiedy znajdą się za nim ostrzeliwuj ich z kuszy (obrazek) tak długo, aż padną. Nie zbliżaj się do nich, ponieważ ich ataki unieruchomią cię na kilka chwil. Z czasem możesz też dokupić łuczników i postawić ich na pomostach. Ważne jest, aby podczas misji patrzeć na mapę - jeśli walczysz po jednej stronie i zobaczysz, że po drugiej przebiło się kilku przeciwników to od razu skorzystaj z portali, aby dorwać natrętnych wrogów.
Poziom trudności Koszmar:

Twoją podstawową pułapką będą tym razem sprężyny. Postaw ich kilka obok siebie na prawej flance tak, aby były wymierzone w basen z kwasem. Dokup do tego parę ścian strzał. Przy początkowych atakach będziesz musiał się nieco sprężyć, ponieważ orki będą nacierać z dwóch stron, a ty będziesz miał obronę tylko na jednej. Dlatego szybko rozprawiaj się z nimi tam, gdzie nie masz żadnych pułapek, a potem błyskawicznie niszcz niedobitków zmierzających do szczeliny. Z czasem zacznij stawiać pułapki sprężynowe również po drugiej stronie, a u tkaczki stali kup następujące ulepszenia: wzmocnienie śmierci, dobrze naoliwione, ściśnięte sprężyny. Dzięki temu sprężyny będą wrzucać do kwasu również ogry (obrazek). Następnie na początku obydwu korytarzy postaw pułapki ze smołą i wzmocnij je ścianami strzał, co skutecznie wyeliminuje niedobitków.
0
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Etap 1 - Korytarz | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 2 - Rozwidlenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 3 - Narożnik | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 4 - Łaźnie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 6 - Wiadukt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 7 - Bliźniacze sale | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 8 - Przerwa obiadowa | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 9 - Strumień | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 10 - Grząski grunt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 11 - Komnata chaosu | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 12 - Przesmyk | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 13 - Arena | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 14 - Balkon | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 15 - Wieża | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 16 - Biblioteka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 17 - Most | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 18 - Pola rzezi | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 19 - Odrodzenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 23 - Schody zguby | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 24 - Finał | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Opis przejścia
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tomcio92 Konsul
Dla mnie gra miodzio, widziałem filmiki w necie itd. i bardzo mi się spodobała ;p , aczkolwie troszkę mało rzeczy się odkrywa co trochę monotonne może się stać ;P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
