Orcs Must Die: Wieża
Aktualizacja:
Etap 15 - Wieża

Legenda:
X - Główne miejsca ustawienia pułapek
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 15:00
Nowe bronie i pułapki:
Siarka
Kolejne fale (10):
1. B1: Orki
2. B1: Orki
3. B1: Orki, Kusznicy
Przerwa
4. B1: Koboldy B2: Orki
5. B1: Ogr, Orki B2: Orki
6. B1: Koboldy, Ogr x5, Kusznicy B2: Kusznicy
Przerwa
7. B1: Ogr x3, Orki
8. B1: Ogr x3, Kusznicy B2: Orki, Kusznicy
9. B1: Koboldy, Ogr x7, Orki B2: Orki, Kusznicy
Przerwa
10. B1: Koboldy, Ogry x6 B2: Orki
Opis przejścia:

Na tym etapie główną trudnością jest odpieranie licznych oddziałów ogrów, które pojawiają się w późniejszych falach. Chociaż bramy są dwie [B1, B2], to przeciwnicy mogą poruszać się tylko jedną drogą, dlatego najlepiej zacząć ustawiać pułapki przy drugiej bramie [B2]. Zacznij od postawienia na podłodze kolców, na ścianach ścian strzał. Kiedy otrzymasz więcej gotówki po prostu rozwijaj ten system umocnień, a odpieranie kolejnych fal wspomaga ostrzałem z kuszy i lodowego amuletu. Kiedy sytuacja będzie naprawdę niebezpieczna warto też użyć wałów z kolcami, które stoją przy schodach. Aby go aktywować wystarczy w niego strzelić. W późniejszych falach na plac zacznie wchodzić coraz więcej ogrów - staraj się je spowalniać lodowym amuletem (obrazek) oraz pułapkami ze smołą, aby zadawać im jak najwięcej obrażeń. Jeśli ogry wejdą na sam szczyt to skorzystaj z balisty, która zadaje im bardzo duże obrażenia.
Poziom trudności Koszmar:

Zacznij od postawienia kilku maszynek do mielenia, a przy nich pułapek ze smołą na półpiętrze na lewo od drugiej bramy. Będziesz w ten sposób nieco osłabiał ataki wrogów z pierwszego przejścia. Następnie zacznij tworzyć ściany strzał na ścianie z prawej strony drugiej bramy, a przed schodami ustawiaj kolce i pułapki ze smołą. Wspomagaj pułapki rzucając czary (uważaj zwłaszcza na ogry, które zamrażaj lodowym amuletem i strzelaj im w głowę z kuszy, a w przypadku lodowych ogrów korzystaj z naramienników ognia) i cały czas stawiaj kolejne ściany strzał, tak aby rozciągały się na długości całych schodów. Na piętrze stwórz kolejną linię obrony składającą się ze ścian strzał oraz pułapek ze smołą i kolców. Powinno to wystarczyć do odparcia każdego ataku (obrazek).
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Orcs Must Die: Poradnik do gry
- Orcs Must Die: Opis przejścia
- Orcs Must Die: Korytarz
- Orcs Must Die: Rozwidlenie
- Orcs Must Die: Narożnik
- Orcs Must Die: Łaźnie
- Orcs Must Die: Aleja biegaczy
- Orcs Must Die: Wiadukt
- Orcs Must Die: Bliźniacze sale
- Orcs Must Die: Przerwa obiadowa
- Orcs Must Die: Strumień
- Orcs Must Die: Grząski grunt
- Orcs Must Die: Komnata chaosu
- Orcs Must Die: Przesmyk
- Orcs Must Die: Arena
- Orcs Must Die: Balkon
- Orcs Must Die: Wieża
- Orcs Must Die: Biblioteka
- Orcs Must Die: Most
- Orcs Must Die: Pola rzezi
- Orcs Must Die: Odrodzenie
- Orcs Must Die: Brama
- Orcs Must Die: Wspinaczka
- Orcs Must Die: Ciasnota
- Orcs Must Die: Schody zguby
- Orcs Must Die: Finał
- Orcs Must Die: Opis przejścia
- Orcs Must Die: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dla mnie gra miodzio, widziałem filmiki w necie itd. i bardzo mi się spodobała ;p , aczkolwie troszkę mało rzeczy się odkrywa co trochę monotonne może się stać ;P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
