Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die!
Aktualizacja:
Etap 20 - Brama

Legenda:
X - Główne miejsce obrony
Limit czasu: 16:00
Nowe bronie i pułapki:
Pierścień pioruna
Nowi przeciwnicy:
Lodowy ogr
Kolejne fale (12):
1. Orki
2. Kusznicy, Orki, Koboldy
3. Lodowy ogr, Kusznicy, Orki
Przerwa
4. Ogniste dzieci, Piekielne nietoperze
5. Orki, Piekielne nietoperze
6. Orki, Piekielne nietoperze, Koboldy
Przerwa
7. Lodowy ogr, Orki, Koboldy
8. Kusznicy, Piekielne nietoperze, Szamani
9. Orki, Lodowy ogr, Szamani
Przerwa
10. Kusznicy, Orki, Ogniste dzieci
11. Orki, Piekielne nietoperze
12. Kusznicy, Lodowy ogr x2, Orki, Szamani, Ogniste dzieci, Koboldy, Ogniste dzieci
Opis przejścia:
![Bardzo prosta misja, wystarczy tylko dobrze zablokować jedyne wejście [X] do twierdzy - Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1179/600301578.jpg)
Bardzo prosta misja, wystarczy tylko dobrze zablokować jedyne wejście [X] do twierdzy. Zacznij od postawienia w nim pułapek ze smołą, a na suficie wybuduj machającą maczugę. Gdybyś miał problemy z ogrami na początku etapu, to zawsze możesz skorzystać z balisty na piętrze. Kiedy zdobędziesz trochę więcej pieniędzy twórz kolejne linie tej pułapki (obrazek). W odpieraniu ataków bardzo przydatny może okazać się pierścień pioruna, który zadaje duże obrażenia wielu przeciwnikom, a w trybie alternatywnym rozpętuje potężną burzę.

Po odparciu trzeciego ataku warto wejść na szczyt twierdzy i na środkowym placu przy szczelinie postawić spory oddział łuczników, które będzie w stanie odpierać ataki jednostek latających. Jeśli jednak będziesz już dysponował wystarczającą obroną na dole, to na spokojnie będziesz mógł siedzieć na górze i na przykład piorunami strącać podniebne jednostki (obrazek). Z czasem możesz w dolnej sali postawić jeszcze ściany strzał, nie ma wtedy szans, aby ktokolwiek zdołał przebić się na górę.
Poziom trudności Koszmar:
Taktyka identyczna, jak na normalnym poziomie trudności.
0
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Etap 1 - Korytarz | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 2 - Rozwidlenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 3 - Narożnik | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 4 - Łaźnie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 6 - Wiadukt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 7 - Bliźniacze sale | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 8 - Przerwa obiadowa | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 9 - Strumień | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 10 - Grząski grunt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 11 - Komnata chaosu | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 12 - Przesmyk | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 13 - Arena | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 14 - Balkon | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 15 - Wieża | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 16 - Biblioteka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 17 - Most | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 18 - Pola rzezi | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 19 - Odrodzenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 23 - Schody zguby | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 24 - Finał | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Opis przejścia
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tomcio92 Konsul
Dla mnie gra miodzio, widziałem filmiki w necie itd. i bardzo mi się spodobała ;p , aczkolwie troszkę mało rzeczy się odkrywa co trochę monotonne może się stać ;P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
