Etap 14 - Balkon | Opis przejścia Orcs Must Die!
Aktualizacja:
Etap 14 - Balkon

Legenda:
X - Miejsce ustawienia łuczników
Limit czasu: 13:30
Nowe bronie i pułapki:
Lodowy amulet
Nowi przeciwnicy:
Ogniste dziecko
Kolejne fale (9):
1. Piekielne nietoperze, Ogniste dzieci
2. Orki
3. Koboldy, Piekielne nietoperze, Łowna Gnoll
Przerwa
4. Orki, Piekielne nietoperze, Ogniste dzieci
5. Piekielne nietoperze, Ogr
6. Orki, Piekielne nietoperze, Koboldy, Ogniste dzieci
Przerwa
7. Łowny Gnoll x2, Piekielne nietoperze, Ogniste dzieci
8. Koboldy, Ogniste dzieci
9. Orki, Piekielne nietoperze, Ogr, Ogniste dzieci
Opis przejścia:

Tym razem będziesz musiał stawiać czoło przede wszystkim atakom powietrznym. Jedyna "pułapka", która jest w stanie atakować oddziały latające to łucznicy. Rozstaw ich na podwyższeniach [X] i sukcesywnie zwiększaj ich liczbę. Zawsze muszą mieć przewagę liczebną czy to nad piekielnymi nietoperzami czy ognistymi dziećmi (obrazek). W innym przypadku łucznicy zostaną po prostu zdziesiątkowani. Dysponujesz również lodowym amuletem, który zamraża wrogów, a ognistym jednostkom zadaje ogromne obrażenia, dlatego często wspieraj swoich strzelców. Nie zapominaj jednak o postawieniu w korytarzu również zwykłych pułapek. Na moście kolców, a za nim ścian kolców, ponieważ co jakiś czas będziesz również atakowany przez oddziału lądowe.
Poziom trudności Koszmar:
Podstawą do wykonania tego zadania są łucznicy. Zacznij ich werbować po obu stronach przejścia na balkonach i jak najszybciej zakup u tkaczki stali wszystkie ulepszenia, dzięki którym będą w stanie strzelać ognistymi strzałami. Po każdym ataku dokupuj nowych strzelców. Na dole możesz natomiast postawić ewentualnie kilka pól z siarką, aby nie umknął ci żaden kobold. Uważaj również na ogra, który spróbuje wejść na górę i rozprawić się z twoimi łucznikami. Możesz postawić barykady przy schodach, ale lepiej jest po prostu mieć na niego oko i wykończyć go w odpowiedniej chwili. Wspomagaj też swoich strzelców w walce z jednostkami powietrznymi eliminując je z wykorzystaniem pierścienia pioruna.
0
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Etap 1 - Korytarz | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 2 - Rozwidlenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 3 - Narożnik | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 4 - Łaźnie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 6 - Wiadukt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 7 - Bliźniacze sale | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 8 - Przerwa obiadowa | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 9 - Strumień | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 10 - Grząski grunt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 11 - Komnata chaosu | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 12 - Przesmyk | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 13 - Arena | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 14 - Balkon | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 15 - Wieża | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 16 - Biblioteka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 17 - Most | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 18 - Pola rzezi | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 19 - Odrodzenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 23 - Schody zguby | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 24 - Finał | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Opis przejścia
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tomcio92 Konsul
Dla mnie gra miodzio, widziałem filmiki w necie itd. i bardzo mi się spodobała ;p , aczkolwie troszkę mało rzeczy się odkrywa co trochę monotonne może się stać ;P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
