Etap 13 - Arena | Opis przejścia Orcs Must Die!
Aktualizacja:
Etap 13 - Arena

Legenda:
X1 - Miejsce ustawienia łuczników
X2 - Miejsca ustawienia barykad
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 13:20
Nowe bronie i pułapki:
Miażdżyciel
Kolejne fale (10):
1. B1: Orki
2. B2: Orki
3. B1: Koboldy B2: Koboldy
Przerwa
4. B1: Kusznicy, Orki
5. B2: Kusznicy, Orki
6. B1: Kusznicy Orki, B2: Kusznicy, Orki
Przerwa
7. B1: Kusznicy Orki, B2: Kusznicy, Orki
8. B1: Orki, B2: Orki
9. B1: Orki, B2: Orki, , Ogr
Przerwa
10. B1: Koboldy, Orki, Łucznicy, Ogr B2: Koboldy, Orki, Łucznicy, Ogr
Opis przejścia:

Na tym etapie podstawę stanowi spowolnienie przeciwników z użyciem pułapki ze smołą, aby nie zdołali oni pokonać stosunkowo krótkiej drogi z bramy do szczeliny. Zacznij jednak od ustawienia barykad [X2] przy przejściach prowadzących do małych pomieszczeń w rogach sali. W ten sposób wydłużysz przeciwnikom drogę do szczelin. Jednocześnie ustaw na środkowym filarze [X1] kilku łuczników, a na ścianach pobuduj ściany strzał. Po zarobieniu większej ilości gotówki pokrywaj podłogę pułapkami ze smołą i dostawiaj kolejne ściany strzał oraz werbuj łuczników. W ten sposób stworzysz bardzo silną linię obrony, przez którą nie przeciśnie się żaden wróg (obrazek). Patrz jednak na mapę, ponieważ gdyby któremuś się jednak udało, to od razu go goń i zabijaj.
Poziom trudności Koszmar:

Zacznij od postawienia po dwóch stronach pierwszej bramy ścian kolców. Następnie ustaw je na środkowym filarze (wymierzone w stronę bramy), a potem stawiaj je w każdym możliwym miejscu. Nie wydawaj jednak wszystkich pieniędzy i zostaw trochę na identyczne "umeblowanie" okolic drugiej bramy (jeszcze przed drugą falą). Przy samych wejściach warto też postawić pułapki ze smołą, które nieco spowolnią przeciwników. Każdy kolejny grosz przeznaczaj na stawianie ścian strzał w każdym możliwym miejscu, obserwując jednocześnie minimapę i eliminując wszystkich zbliżających się do szczelin. Z czasem możesz skorzystać z pomarańczowego portalu, aby dostać się na środkowy filar i ustawić na nim oddział łuczników (ze wzmocnieniami, zapewniającymi im płonące strzały). Teraz wystarczy już tylko eliminować niedobitków (obrazek).
0
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Etap 1 - Korytarz | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 2 - Rozwidlenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 3 - Narożnik | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 4 - Łaźnie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 6 - Wiadukt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 7 - Bliźniacze sale | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 8 - Przerwa obiadowa | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 9 - Strumień | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 10 - Grząski grunt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 11 - Komnata chaosu | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 12 - Przesmyk | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 13 - Arena | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 14 - Balkon | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 15 - Wieża | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 16 - Biblioteka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 17 - Most | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 18 - Pola rzezi | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 19 - Odrodzenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 23 - Schody zguby | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 24 - Finał | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Opis przejścia
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tomcio92 Konsul
Dla mnie gra miodzio, widziałem filmiki w necie itd. i bardzo mi się spodobała ;p , aczkolwie troszkę mało rzeczy się odkrywa co trochę monotonne może się stać ;P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
