Etap 16 - Biblioteka | Opis przejścia Orcs Must Die!
Aktualizacja:
Etap 16 - Biblioteka

Legenda:
X - Pułapki ze smołą
B1 - Brama 1
B2 - Brama 2
Limit czasu: 13:00
Nowe bronie i pułapki:
Machająca maczuga
Nowi przeciwnicy:
Ognisty ogr
Kolejne fale (10):
1. B1: Kusznicy
2. B1: Orki, Kusznicy
3. B1: Orki B2: Ognisty ogr
Przerwa
4. B1: Koboldy B2: Orki
5. B1: Orki, Kusznicy B2: Kusznicy, Orki
6. B1: Orki B2: Orki
Przerwa
7. B1: Orki, Koboldy B2: Ognisty ogr x2
8. B1: Orki B2: Orki, Kusznicy
9. B1: Kusznicy B2: Orki
Przerwa
10. B1: Kusznicy, Orki, Ognisty ogr B2: Orki, Ognisty ogr
Opis przejścia:

Etap wymagający nieustannego, szybkiego działania. Jeśli chcesz ułatwić sobie nieco życie to głównym zadaniem powinno stać się spowolnienie przeciwników wybiegających z południowej bramy [B2]. Dlatego zacznij od postawienia pułapek ze smołą na całej długości korytarza [X]. W ten sposób będziesz w stanie eliminować przeciwników z północnej bramy [B1] nie martwiąc się, że wrogowie szybko wejdą ci na plecy. W późniejszych falach, kiedy zaczną się ataki z dwóch stron naraz, możesz zyskać na czasie i korzystając z pasa wiatru popychać wrogów w smole do tyłu (obrazek), dzięki czemu będą oni mieli dłuższy dystans do przebycia.

Z czasem postaw też kilka pułapek ze smołą w północnym korytarzu, a przy obydwu wyjściach zacznij budować barykady w taki sposób, aby jak najbardziej wydłużyć drogę wrogom (obrazek). Dzięki temu jeszcze bardziej zyskasz na czasie, a jeśli na ziemi dostawisz jeszcze pułapki ze smołą, a w ścianach np. ściany strzał albo machającą maczugę na suficie, to jeszcze bardziej osłabisz wrogą armię, zanim dotrze ona na środkowy plac. Na tym etapie będziesz również atakowany przez ogniste ogry, najlepiej zamrażać je lodowym amuletem i strzelać z kuszy w głowę.
Poziom trudności Koszmar:

Tym razem bardzo pomocni okażą się paladyni. Postaw dwóch rycerzy przy bramie na północy i u tkaczki stali, jak najszybciej rozwiń wzmocnienie śmierci i zbroję strażnika (z czasem warto też zainwestować w hartowane ostrza ogłuszające przeciwników). Następnie postaw jednego paladyna w korytarzu przy drugiej bramie i każdy kolejny grosz przeznaczaj na werbowanie nowych rycerzy (jednocześnie pomagając im odpierać ataki, zwłaszcza ogrów). Kiedy w każdym korytarzu będzie ich po 4-5 ustaw pod koniec korytarzy pułapki ze smołą i ściany strzał, aby nie przemknął ci jakiś kobold i wspomagaj swoich paladynów w walce (obrazek).
0
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Etap 1 - Korytarz | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 2 - Rozwidlenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 3 - Narożnik | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 4 - Łaźnie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 6 - Wiadukt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 7 - Bliźniacze sale | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 8 - Przerwa obiadowa | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 9 - Strumień | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 10 - Grząski grunt | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 11 - Komnata chaosu | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 12 - Przesmyk | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 13 - Arena | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 14 - Balkon | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 15 - Wieża | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 16 - Biblioteka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 17 - Most | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 18 - Pola rzezi | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 19 - Odrodzenie | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 20 - Brama | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 23 - Schody zguby | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Etap 24 - Finał | Opis przejścia Orcs Must Die!
- Opis przejścia
- Orcs Must Die! - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tomcio92 Konsul
Dla mnie gra miodzio, widziałem filmiki w necie itd. i bardzo mi się spodobała ;p , aczkolwie troszkę mało rzeczy się odkrywa co trochę monotonne może się stać ;P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
