Obscure 2: Opis przejścia cz.5
Aktualizacja:
Zanim wejdziesz do szpitala, musisz pomóc Amy. Zejdź do małego pomieszczenia przez okno i otwórz drzwi - Amy wejdzie do środka (#041). Teraz wespnij się ponownie na dach i wciągnij ją, a następnie przejdź przez okno (#042).
![]() #041
| ![]() #042
|
- Punkt zapisu gry: Looking for Jun
Znajdziesz się na dziedzińcu akademika. Głównymi drzwiami nie wejdziesz, więc miń je i przejdź na drugą stronę dziedzińca. W uliczce znajduje się dźwignia otwierająca bramę (#043) - użyj jej. Za kolejnym fragmentem dziedzińca znajduje się zaułek z bramą. Gdy tam dotrzesz, pojawi się wskaźnik poziomu życia Jun - nie muszę chyba mówić, co się stanie, gdy spadnie do zera, dlatego czym prędzej bierzmy się do roboty. Jako Sven przesuń wielkie pudło blokujące drzwi maksymalnie w prawo, a następnie wdrap się na nie i na daszek (#044). Tamże wybij szybę i wejdź do akademika.
![]() #043
| ![]() #044
|
Wewnątrz z lady zabierz naboje do pistoletu i idź jedyną możliwą drogą do hallu. Zaatakuje Cię kilka upiorów. Gdy się z nimi rozprawisz, wejdź po schodach na górę. Twoim celem, rzecz jasna, jest skrzydło dziewczyn - drzwi tam prowadzące są zamknięte, lecz można je otworzyć hasłem (#046, FREUD). Podczas gdy Mei będzie odszyfrowywała hasło, pojawi się kilka dodatkowych upiorów - załatw je jako Sven.
![]() #045
| ![]() #046
|
Na korytarzu podnieś naboje do pistoletu i rusz po schodach w górę. Na jednym z pięter zauważysz drzwi zablokowane przez automat z napojami - niech Sven go przesunie (#047). Przejdź przez te drzwi. Znajdziesz się na kolejnym korytarzu. Skręć od razu w lewo, w kierunku pomieszczenia z kartonami i koszami na śmieci. Tamże znajdziesz ostatnie drzwi. Za nimi czeka Cię walka z dużym potworem, który dopadł Jun (#048). Na koniec oglądnij jej zwłoki.
Uwaga: jak się okazało (w moim przypadku za drugim razem), można uratować Jun, przynajmniej na chwilę. Jeśli dopadniesz potwora wystarczająco szybko, Mei wyleci przez okno. Wówczas dobij potwora, zapisz grę w pokoju 117 i wróć do hallu. Za czymś wyglądającym na stanowisko recepcji znajdziesz komputer. Użyj go, by kierować przez chwilę poczynaniami Jun. Epizod ten sprowadza się w zasadzie do mało ciekawego biegania po piwnicach i regulowania kamery, tym niemniej musiałem o tym wspomnieć. I tak na jedno wychodzi - Jun nie żyje.
![]() #047
| ![]() #048
|
- Punkt zapisu gry: Mourning at the hospital
Wracamy do szpitala. Na początek nie przechodź przez pobliskie drzwi. Przejdź nieco dalej, do pokoju ze świecącym na czerwono telewizorem. Na szafkach znajdziesz mały klucz (#049) do skrytki w pobliżu. Z szafki zabierz amunicję. Podejdź do stolika obok telewizora i jako Amy ułóż układankę (#050). Zawiera ona kod dostępu do drzwi (0108), które minąłeś na drodze do tego pokoju. W międzyczasie zaatakuje Cię kilku małych przeciwników. Kije wystarczą.
![]() #049
| ![]() #050
|
- Obscure II - poradnik do gry
- Obscure 2: Poradnik do gry
- Obscure 2: Opis przejścia cz.1
- Obscure 2: Opis przejścia cz.2
- Obscure 2: Opis przejścia cz.3
- Obscure 2: Opis przejścia cz.4
- Obscure 2: Opis przejścia cz.5
- Obscure 2: Opis przejścia cz.6
- Obscure 2: Opis przejścia cz.7
- Obscure 2: Opis przejścia cz.8
- Obscure 2: Opis przejścia cz.9
- Obscure 2: Opis przejścia cz.10
- Obscure 2: Opis przejścia cz.11
- Obscure 2: Opis przejścia cz.12
- Obscure 2: Opis przejścia cz.13
- Obscure 2: Opis przejścia cz.14
- Obscure 2: Opis przejścia cz.15
- Obscure 2: Opis przejścia cz.16
- Obscure 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
peners Legend
Całkiem niezły poradnik, ale nie skorzystam bo grę już ukończylem :)
zanonimizowany553480 Centurion
a tu są różne wpływy na fabułę ?
zanonimizowany553480 Centurion
bo na przykład jak trzeba było ratować jun to mi zmarła a gra leciała dalej
zanonimizowany693132 Junior
gościu do dupy ja szukam jam mam Shannon przenieśc na drugą stronę mostu w tym miejscu co most sie zawala.
zanonimizowany693132 Junior
a z tą jun to ja ją uratowałem jakoś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










