Obscure 2: Opis przejścia cz.16
Aktualizacja:
Za wrotami czeka Cię trochę aury do wessania przez Shannon (#148) i dwóch średnich przeciwników. Masz już czym walczyć, więc do dzieła. Zabierz znajdujące się w pobliżu mały klucz i dysk i idź dalej.
- Punkt zapisu gry: The enthroning room
Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu. Są tu dwa małe klucze (jeden na jednym z podestów przy ścianie, drugi na parapecie przy oknie na schodach). W rogu pomieszczenia znajdziesz otwarte drzwi. Za nimi jest pokój w którym znajdziesz skrytkę, ostatni dysk, apteczkę i kilku przeciwników (#149).
![]() #148
| ![]() #149
|
Wróć do dużego pomieszczenia i wejdź na górę. Umieść dwa znalezione dyski we właściwych miejscach. Teraz zagadka. Musisz przy pomocy dysków dowiedzieć się, które kolumny zawierają cyfry szyfru potrzebne do otwarcia kolejnych drzwi. O ile za każdym razem są to te same kolumny, o tyle szyfr jest za każdym razem inny, gdyż cyfry na kolumnach zmieniają się. Pierwszy dysk (delta) wskaże Ci środkową kolumnę w górnym rzędzie, drugi dysk (teta) - kolumnę po lewej w środkowym rzędzie, a trzeci dysk (gamma) kolumnę po lewej w górnym rzędzie. Gdybyś miał jakieś wątpliwości skąd to wziąłem - zwróć uwagę na położenie czerwonych kropek z tyłu dysków. Tak czy inaczej, z trzech wspomnianych kolumn musisz odczytać cyfry właśnie w tej kolejności (żeby wszystko rozjaśnić oznaczyłem prawidłową kolejność na obrazku #150). Odczytane cyfry "wykręć" w tej samej kolejności (delta, teta, gamma) pokrętłami na ścianie. Jeśli wszystko poszło dobrze, usłyszysz charakterystyczny dźwięk.

Z kolejnego pomieszczenia zabierz napój energetyczny i apteczkę. Przejdź przez drzwi. Idąc ścieżką koniecznie zabierz torbę sportową - znajdziesz w niej masę dobrodziejstw. Idź cały czas przed siebie. Dotrzesz do drzwi. Za nimi jest jeszcze jeden punkt zapisu gry. Już ostatni.
- Punkt zapisu gry: The stadium
Przygotuj bronie i przejdź przez wrota stadionu.
Ostatnia bitwa nie jest specjalnie trudna, zwłaszcza z całym wyposażeniem, które znalazłeś po drodze w torbie; przypomina też trochę drugą walkę z Kenny'm. Zauważ dźwignie obok miejsca, w którym stoi Kenny. W sumie na stadionie są takie cztery. Walka skończy się wraz z użyciem wszystkich. Kenny miewa "chwile słabości" - właśnie wtedy musisz ciągnąć za dźwignie (#151). Owe chwile następują co jakiś czas, to kwestia kilkunastu/kilkudziesięciu sekund. Oczywiście, gdy Kenny z Tobą walczy, odwdzięczaj się tym samym. Jako że wróg miota pociskami dużo szybciej niż kiedyś, moja obserwacja jest następująca: daj broń sojusznikowi, a swoją postacią po prostu biegaj dookoła - w ten sposób unikniesz obrażeń od pocisków, a Kenny oberwie. Generalnie pozostań swoją postacią cały czas w ruchu. Dodatkowe utrudnienie w przypadku trzeciej i czwartej pary dźwigni stanowi konieczność użycia umiejętności Twoich postaci. Nim dostaniesz się do tych dźwigni, będziesz musiał "wessać" aurę jako Shannon lub otworzyć zamek jako Stan (#152). Podejmuj się tych działań tylko wtedy, gdy Kenny regeneruje siły. Jeśli nie zdążysz - odczekaj aż znowu będzie osłabiony i wtedy kontynuuj. W końcu opuścisz ostatnią parę dźwigni i gra (tym razem już naprawdę) się skończy.
![]() #151
| ![]() #152
|
- Obscure II - poradnik do gry
- Obscure 2: Poradnik do gry
- Obscure 2: Opis przejścia cz.1
- Obscure 2: Opis przejścia cz.2
- Obscure 2: Opis przejścia cz.3
- Obscure 2: Opis przejścia cz.4
- Obscure 2: Opis przejścia cz.5
- Obscure 2: Opis przejścia cz.6
- Obscure 2: Opis przejścia cz.7
- Obscure 2: Opis przejścia cz.8
- Obscure 2: Opis przejścia cz.9
- Obscure 2: Opis przejścia cz.10
- Obscure 2: Opis przejścia cz.11
- Obscure 2: Opis przejścia cz.12
- Obscure 2: Opis przejścia cz.13
- Obscure 2: Opis przejścia cz.14
- Obscure 2: Opis przejścia cz.15
- Obscure 2: Opis przejścia cz.16
- Obscure 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
peners Legend
Całkiem niezły poradnik, ale nie skorzystam bo grę już ukończylem :)
zanonimizowany553480 Centurion
a tu są różne wpływy na fabułę ?
zanonimizowany553480 Centurion
bo na przykład jak trzeba było ratować jun to mi zmarła a gra leciała dalej
zanonimizowany693132 Junior
gościu do dupy ja szukam jam mam Shannon przenieśc na drugą stronę mostu w tym miejscu co most sie zawala.
zanonimizowany693132 Junior
a z tą jun to ja ją uratowałem jakoś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




