Obscure 2: Opis przejścia cz.2
Aktualizacja:
Kenny i Amy są pod imprezą. Jako że wejście głównymi drzwiami nie wchodzi w grę, trzeba spróbować alternatywnych metod. Po lewej stronie budynku, za furtką (#011) znajduje się zaułek. Jako Kenny przesuń stojącą tam skrzynię pod miejsce, w którym dach jest najniżej, wystarczająco nisko, by nań się wdrapać (#012). Aha: po drodze zabierz kij hokejowy.
![]() #011
| ![]() #012
|
Nieco wyżej znajdziesz okno, przez które będziesz mógł wejść do środka (#013, może je otworzyć tylko Kenny). W ten oto sprytny sposób znajdziesz się w środku. Przy okazji "coś" się stanie. Wewnątrz zabierz kij golfowy oraz, jako Amy, przyjrzyj się biurku. Coś tam jest...(#014). Na jednej z półek z książkami znajdziesz też mały klucz, wystarczy tylko podsadzić Amy do góry.
![]() #013
| ![]() #014
|
Wyjdź z pomieszczenia. Przerażona dziewczyna poinformuje Cię o sytuacji. Udaj się na drugi koniec korytarza, w kierunku pokoju z przeszklonymi drzwiami. Po drodze trafisz na gablotę z trofeami (#015) - rozwal ją i zabierz mały klucz. Podobnie będziesz musiał postąpić, nim dostaniesz się do wspomnianego wcześniej pokoju: zbij szybę, by móc otworzyć drzwi (#016).
![]() #015
| ![]() #016
|
- Punkt zapisu gry: Panic at the Brotherhood
W pomieszczeniu nie znajdziesz nic ciekawego oprócz punktu zapisu gry i sejfu zlokalizowanego w rogu (#017). By go otworzyć, wpisz kod 1873, dokładnie ten który widziałeś w poprzednim pokoju na biurku. W środku znajdziesz pistolet. Wróć na korytarz. Czeka Cię pierwsza prawdziwa walka. Przeciwnik (#018) jest powolny i może Cię zranić tylko w zwarciu - wykorzystaj to i wpakuj weń cały magazynek i jeszcze trochę. Pozostanie po nim klucz i coś przypominające serce - zabierz klucz, z sercem (póki co) nic nie zrobisz.
![]() #017
| ![]() #018
|
Za pomocą znalezionego przed chwilą klucza otwórz drzwi, które wcześniej blokowała dziewczyna i przejdź przez nie. W pomieszczeniu na dole (#019) znajdziesz trochę naboi do pistoletu. Rozwal krzesła stojące obok kanapy na której znalazłeś naboje i przejdź przez drzwi. Będziesz musiał zmierzyć się z kilkoma mniejszymi przeciwnikami (#020). Wystarczy kij (baseballowy, hokejowy lub golfowy - do wyboru, do koloru!), nie warto marnować amunicji.
![]() #019
| ![]() #020
|
- Obscure II - poradnik do gry
- Obscure 2: Poradnik do gry
- Obscure 2: Opis przejścia cz.1
- Obscure 2: Opis przejścia cz.2
- Obscure 2: Opis przejścia cz.3
- Obscure 2: Opis przejścia cz.4
- Obscure 2: Opis przejścia cz.5
- Obscure 2: Opis przejścia cz.6
- Obscure 2: Opis przejścia cz.7
- Obscure 2: Opis przejścia cz.8
- Obscure 2: Opis przejścia cz.9
- Obscure 2: Opis przejścia cz.10
- Obscure 2: Opis przejścia cz.11
- Obscure 2: Opis przejścia cz.12
- Obscure 2: Opis przejścia cz.13
- Obscure 2: Opis przejścia cz.14
- Obscure 2: Opis przejścia cz.15
- Obscure 2: Opis przejścia cz.16
- Obscure 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
peners Legend
Całkiem niezły poradnik, ale nie skorzystam bo grę już ukończylem :)
zanonimizowany553480 Centurion
a tu są różne wpływy na fabułę ?
zanonimizowany553480 Centurion
bo na przykład jak trzeba było ratować jun to mi zmarła a gra leciała dalej
zanonimizowany693132 Junior
gościu do dupy ja szukam jam mam Shannon przenieśc na drugą stronę mostu w tym miejscu co most sie zawala.
zanonimizowany693132 Junior
a z tą jun to ja ją uratowałem jakoś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










