Obscure 2: Opis przejścia cz.7
Aktualizacja:
Przeszukaj dokładnie pomieszczenie, znajduje się tam wiele użytecznych przedmiotów, m.in. mały klucz. Znajdziesz tam także komputer, do którego może się włamać Mei (hasło: EINSTEIN). W efekcie otrzymasz przepis na bombę (dosłownie) i kod dostępu do szafki, w której znajduje się jeden ze składników - kwas. Rzeczona szafka jest w tym samym pomieszczeniu (#061). Wróć do poprzedniego pokoju. Jedne z drzwi są zablokowane przez szafkę; niech Sven ją przesunie (#062). Prowadzą do laboratorium.
![]() #061
| ![]() #062
|
- Punkt zapisu gry: The hospital laboratory
Tym razem przeciwników nie będzie, ale użyteczne przedmioty już tak. Znajdziesz mały klucz (skrytka jest w pokoju z profesorem), apteczkę, amunicję, oraz dwa niezbędne do produkcji materiałów wybuchowych składniki - wybielacz i sodę kaustyczną (!). Oprócz tego znajdują się tam drzwi prowadzące do kostnicy. Trafisz tam na kilku małych przeciwników (#063). Co do przedmiotów w kostnicy, to jest tam kolejny mały klucz i dwa ostatnie składniki do produkcji bomby - gliceryna i lód (w szafce; zbij szkło, by móc wziąć). Tak wyposażony wróć do laboratorium i zabierz się do produkcji bomby. Musisz zachować odpowiednią kolejność dodawania składników, dokładnie taką jaka była zapisana na komputerze, czyli: wybielacz, kwas, lód, gliceryna, soda (#064).
![]() #063
| ![]() #064
|
I tak powstał dynamit! Czas coś wysadzić. Najlepiej nadaje się do tego charakterystyczny fragment ściany nieopodal wejścia (#065). Ostrożnie! Ustaw się w odpowiedniej odległości od ściany, gdyż Twoja postać rzuci dynamitem. Dziura w ścianie doprowadzi Cię do magazynu. Zanim tam wejdziesz, zmień postaci na Svena i Corey'a - będziesz ich potrzebować. W magazynie jako Sven zejdź po schodach na dół. W porozstawianych tu i ówdzie pudełkach znajdziesz w sumie 2 apteczki. W pobliżu jest też napój energetyczny. Gdy już to wszystko pozbierasz, odszukaj przesuwalny stos pudeł który stoi pod schodami i tak go wysuń, by Corey mógł nań zeskoczyć (#066).
![]() #065
| ![]() #066
|
Teraz przesuń cały stos wraz z Corey'em w stronę półek (#067). Dzięki temu Corey będzie mógł chwycić się półki i przeskoczyć na kolejną po prawej (#068).
![]() #067
| ![]() #068
|
W miejscu pokazanym na ostatnim obrazku pozwól Corey'owi zejść niżej i kontynuuj wycieczkę w prawo, aż będziesz mógł przeskoczyć na sąsiednią półkę (#069). Wdrap się na nią. Użycie dźwigni spowoduje opuszczenie drabiny. Nieco wyżej znajdziesz także amunicję do shotguna. Wejdź na najwyższą półkę i przełącz się na Svena. Jego zadaniem jest przesunięcie kolejnego stosu pudeł w róg magazynu, tuż obok Corey'a (#070).
![]() #069
| ![]() #070
|
- Obscure II - poradnik do gry
- Obscure 2: Poradnik do gry
- Obscure 2: Opis przejścia cz.1
- Obscure 2: Opis przejścia cz.2
- Obscure 2: Opis przejścia cz.3
- Obscure 2: Opis przejścia cz.4
- Obscure 2: Opis przejścia cz.5
- Obscure 2: Opis przejścia cz.6
- Obscure 2: Opis przejścia cz.7
- Obscure 2: Opis przejścia cz.8
- Obscure 2: Opis przejścia cz.9
- Obscure 2: Opis przejścia cz.10
- Obscure 2: Opis przejścia cz.11
- Obscure 2: Opis przejścia cz.12
- Obscure 2: Opis przejścia cz.13
- Obscure 2: Opis przejścia cz.14
- Obscure 2: Opis przejścia cz.15
- Obscure 2: Opis przejścia cz.16
- Obscure 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
peners Legend
Całkiem niezły poradnik, ale nie skorzystam bo grę już ukończylem :)
zanonimizowany553480 Centurion
a tu są różne wpływy na fabułę ?
zanonimizowany553480 Centurion
bo na przykład jak trzeba było ratować jun to mi zmarła a gra leciała dalej
zanonimizowany693132 Junior
gościu do dupy ja szukam jam mam Shannon przenieśc na drugą stronę mostu w tym miejscu co most sie zawala.
zanonimizowany693132 Junior
a z tą jun to ja ją uratowałem jakoś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










