Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Trójkątny Targ (cz.3)
Aktualizacja:
Zadanie: Kłopoty na Torze
Otrzymano: Od Thurlow Fezziwink, który zaczepi Cię po wykonaniu kilku zadań.
Krok 1:
Tor

1. Wejście
2. Strażnik
3. Bukmacher - Po wykonaniu zadania będziesz mógł u niego obstawiać kolejne wyścigi psów.
4. Graba / Drzwi do zaplecza
5. Tudor Fezziwink
6. Barman
7. Kucharz - Możesz z nim jedynie chwilę porozmawiać.
8. Strażnik Brom
9. Skrzynia
10. Tor wyścigowy
Po wykonaniu zadania Śmiertelna Pułapka i wyjściu z domu zaczepi Cię Thrulow . Poprosi, abyś zaniósł jego kuzynowi fiolkę z przyprawami i posłużył mu za ochroniarza. Idź na Tor , gdzie zostaniesz przeszukany przez strażnika . Zabierze Ci wszystkie mikstury zwiększające szybkość , ale dostaniesz je z powrotem przy wyjściu z lokacji.
Krok 2: Podejdź do stolika, przy którym siedzi Tudor Fezziwink . Podczas rozmowy poprosi Cię, żebyś kupił dla niego trzy trunki: Specjał Soulemana, Poncz Maelstroma i Semijskiego Sikacza . Idź do baru i kup te alkohole, a następnie wróć do Tudora . Opowie Ci o swoim planie wygrania wyścigu psów. Musisz zakraść się na zaplecze i wlać psu Tudora otrzymaną właśnie miksturę .
Krok 3: Zaplecza strzeże Graba - tępy półork. Do środka możesz się dostać na trzy sposoby:
1. Porozmawiaj z Grabą i za pomocą Blefu pozbądź się go spod drzwi. Następnie otwórz je Rinarą .
2. Porozmawiaj z Grabą i za pomocą Zręcznych Rąk zabierz mu klucz , a następnie używając Blefu pozbądź się go spod drzwi.
3. Wejdź do kuchni i przysiądź się do strażnika Broma . Porozmawiaj z nim trochę, a następnie daj mu jakiś alkohol . Strażnik padnie pijany na ziemię, a Ty zauważysz, że ma przy sobie klucz . Otwórz nim stojącą obok skrzynię i zabierz z niej Mundur Strażnika Toru . Idź teraz do Graby , który weźmie Cię za strażnika i wpuści na zaplecze.
Krok 4:
Zaplecze

1. Wejście
2. Góral - Pies Tudora.
3. Bysior - Pies Mordechaja.
4. Warsztat alchemika
5. Strażnik
6. Skrzynia
7. Drzwi - Zamknięte. Do komnaty trafisz dopiero po zaproszeniu przez Mordechaja.
8. Mordechaj, Treserka, Haman, Maelstrom - Sieć Maelstroma [Lekka zbroja; Po trafieniu: Unieruchomienie Osoby Poziom 2; Premia do KP: +1 (Zbroja)]; Morgensztern Mordechaja [Premia za ulepszenie: +1; Premia do obrażeń: Magiczne 1k4]; Srebrny Naszyjnik; Krwawnik x2; Awanturyn; Zwierzęca Skóra; Obsydian, Miedziany Naszyjnik; Hak [Rapier; Premia za ulepszenie: +1; Dodatkowy atut: Walka dwoma broniami; Premia do umiejętności: Parowanie +2]; Aleksandryt; Skrzący się Naszyjnik.
9. Kufer - 1 $.
Idź do pomieszczenia, w którym zamknięty jest pies przeciwnika - Bysior . Podsłuchasz rozmowę między strażnikiem, a czarodziejem dotyczącą oszustwa w wyścigu. Wspomóc psa Tudora możesz na dwa sposoby:
1. Wyrównać walkę między nimi dodając Bysiorowi antidotum do miski. Antidotum możesz zrobić samemu korzystając z Warsztatu alchemika. Innym sposobem na zdobycie tej mikstury jest rozmowa ze strażnikiem i skłonienie go do oddania Ci antidotum . Jeżeli strażnik nie da się przekonać będziesz zmuszony z nim walczyć.
2. Do miski psa Tudora - Górala dodaj miksturę szybkości . Kiedy będziesz wychodził z tego pomieszczenia trafisz na goblina . Przekonaj go, że nie robisz nic złego i wyjdź z zaplecza.
Krok 5: Idź do bukmachera i postaw 100 $ na Górala , a następnie powiedz Tudorowi , że wszystko jest załatwione. Rozpocznie się wyścig, który skończy się wygraną Górala . Mordechaj zaprosi Cię na zaplecze , aby wręczyć Tudorowi nagrodę.
Krok 6: Oczywiście Mordechaj nie będzie skłonny zapłacić należnej kwoty Tudorowi . Przekonaj go do tego korzystając z umiejętności retorycznych lub rozpocznij walkę, a następnie wyjdź z zaplecza.
Krok 7: Na zewnątrz czeka na Ciebie Tudor . Wypłaci Ci należne 2500 $ , chyba, że przekonasz go, żeby dał Ci więcej - 3000 $ . Pamiętaj również odebrać nagrodę (1000 $ ) u bukmachera .
- Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Zadania poboczne
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Zakole Portowe
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Trójkątny Targ (cz.1)
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Trójkątny Targ (cz.2)
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Trójkątny Targ (cz.3)
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Dzielnica Areny
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Po zadaniu Niespodziewana wiadomość
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Po powrocie z "Mrocznej Dalii"
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Zadania poboczne
- Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
Komentarze czytelników
'ekto Generał
W moim przypadku odwrotnie niż Karolus86. Jedynka mnie bardzo wciągnęła jeśli chodzi o multiplayer a dwójka już nie miała tego czegoś. O singlu nie piszę bo jestem zwolennikiem grania w sieci :)
Karolus86 Chorąży
andrzej1 i Love&Pain --> Piszecie, że nie lubicie Neverwitner Nights, ale jestem ciekawy czy tylko pierwszej części czy również "dwójki". Jeżeli zniechęciliście się po pierwszej części, to zachęcam do spróbowania kontynuacji. Mi "jedynka" kompletnie się nie spodobała, nie dałem nawet rady jej skończyć. Za to druga odsłona serii jest moim zdaniem zdecydowanie lepsza i warta polecenia.
Love&Pain... Generał
To co kolega wyzej nigdy ta gra jakiegos entuzjazmu nie wywoływała
andrzej1 Senator
Ja osobiście nie lubię NN ale poradnik dla jego fanów na pewno się przyda!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
