Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Trójkątny Targ (cz.1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Trójkątny Targ

Zadanie: Śmiertelna Pułapka

Otrzymano: Od Skąpiec, podczas pierwszej wizyty na Trójkątnym Targu.

Krok 1: Po obejrzeniu sceny wybuchającego domu idź za Skąpcem . Porozmawiaj z nim, aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat domu .

Krok 2: Budynek cały czas się pali i nie możesz do niego wejść. Zajmij się wykonywaniem innych zadań i wróć tutaj trochę później. Po pewnym czasie ogień przygaśnie, a przed zgliszczami będzie stał strażnik Glunt . Możesz z nim chwilę porozmawiać, a następnie wejdź do środka.

Krok 3: Zniszczony dom

1 - Trójkątny Targ (cz.1) | Zadania poboczne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Sterta popiołów i kości

3. Posąg

4. Dziwny człowiek

5. Przypalony plecak - Torba Uzdrowiciela +1, Złodziejskie Narzędzia +1, Łachmany, Pył Ukrycia [Użycie: Większa Niewidzialność (7)].

Po wejściu do domu przyjrzyj się trzem stertom popiołów i kości . Następnie przypatrz się posągowi i idź na koniec pokoju, gdzie leży ranny mężczyzna . Ulecz go, aby móc z nim porozmawiać. Kiedy już to zrobisz okaże się, że ten dziwny człowiek ma amnezję. Powiedz tylko, że mu pomożesz, a dowiesz się, że ma przy sobie klucz . Jeszcze raz idź do posągu i tym razem użyj na nim klucza , a następnie zejdź odkrytym właśnie przejściem na dół.

Krok 4: Zaklęta piwniczka

1 - Trójkątny Targ (cz.1) | Zadania poboczne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Wąż morski

3. Przejście przez iluzje wody

4. Miedziany rondel

5. Garderoba - 50 $, Czosnek, Belladona, Odwłok Ognistego Żuka .

6. Garderoba x2 - Toga Odporności Na Kwas [Odporność: Kwas 15 / -], Tunika Czarodzieja, Płaszcz Ochrony +1 [Premia do KP: +1 (Odbicie)].

7. Rupert

8. Zamknięte drzwi

9. Kufer x2, Stół x2 - Różdżka Błyskawic [Tylko dla: Bardz, Czarodziej, Czarownik; Użycie: Błyskawica (5)], Rozjarzona Esencja Ognia, Wątła Esencja Ziemi, Gruczoł Jadowy Pająka, Mikstura Niewidzialności, Mikstura Wiedzy, Mikstura Kociej Zwinności, Rtęć, Fluoryt .

10. Regał na książki x2 - Zwoje: Identyfikacja, Mniejsza Burza Pocisków Izaaka, Cuchnąca Chmura, Lustrzane Odbicie, Zabójcza Chmura .

11. Portal

Pomieszczenie, do którego właśnie wszedłeś jest strzeżone przez dwa węże morskie . Nie przejmuj się nimi, to tylko iluzja, tak samo jak woda. Możesz spokojnie po niej przejść i otworzyć drzwi prowadzące w głąb lokacji.

Krok 5: Wchodząc do następnego pomieszczenia zobaczysz krasnoluda , który w panice ucieknie na Twój widok. Idź za nim i przekonaj go, żeby z Tobą współpracował. Dowiesz się, że jego pan jest w pokoju za zamkniętymi drzwiami. Musisz z nim jeszcze raz porozmawiać, aby powiedział Ci gdzie jest klucz do tych drzwi. Dowiesz się, że znajduje się w miedzianym rondlu . Weź go stamtąd i otwórz zamknięte drzwi.

Krok 6: Przeszukaj to pomieszczenie. Znajdziesz w nim kilka cennych przedmiotów . Następnie odpocznij, aby zregenerować siły i uzupełnić zaklęcia. Kiedy będziesz gotowy wejdź w portal .

Krok 7:

Szczyt góry

1 - Trójkątny Targ (cz.1) | Zadania poboczne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Portal

2. Korkulubis - 14 $; Większa Toga Bitewna [Tylko dla: Czarodziej, Czarownik; Odporność na zaklęcia: 14; Premia do KP przeciwko: Zły +2 (Zbroja); Premia do umiejętności: Czaroznawstwo +3, Koncentracja +3; Światło Słabe (10m) Fioletowy]; Zwoje: Większy Ognisty Wybuch, Opończa Zaklęć.

3. Uzalimon

4. Susstel - Bojowa Toga Maga [Tylko dla: Czarodziej, Czarownik; Odporność na zaklęcia: 10; Premia do umiejętności: Czaroznawstwo +2, Koncentracja +2; Światło Słabe (10m) Fioletowy], Zabójcza Pułapka Ognista x2; Różdżka Mrozu; Różdżka Pocisków .

5. Payana - Sztylet, Amulet Silnej Woli +1 [Ulepszone rzuty obronne: Siła woli +1]; Różdżka Pocisków; Różdżka Mniejszego Przywołania; Strzała x15 .

6. Amak - Szaty Podróżnika, Pierścień Bitwy Czarów [Premia do umiejętności: Czaroznawstwo 10; Użycie: Rozproszenie Magii (10) 1 użycie / dzień]; Pierścień Magicznej Obrony [Odporność na zaklęcia: 14; Premia do umiejętności: Czaroznawstwo +2; Użycie: Rozproszenie Magii (5) 1 użycie / dzień].

7. Dziwny człowiek - Krótki Miecz +1, Amulet Skarabeusz Ochrony [Ulepszone rzuty obronne: Uniwersalny +1], Różdżka Ognia [Tylko dla: Bard, Czarodziej, Czarownik; Użycie: Ognista Kula (5)], Bomba Ogniowa .

Znajdziesz się na szczycie jakiejś góry , gdzie odprawiany jest rytuał przeciwko Liszowi . Niestety przyprowadzony przez Ciebie człowiek nagle odzyskuje pamięć i przypomina sobie, że znajduje się właśnie tutaj, aby uwolnić lisza - Kokrulobisa . Teraz czeka Cię ciężka walka. Najpierw zabij przyprowadzonego mężczyznę , a następnie zajmij się głównym przeciwnikiem . Jeżeli szybko uda Ci się zabić Kokrulobisa , to ocalisz magów , którzy po pewnym czasie zginą. Po walce przeszukaj szczątki poległych, porozmawiaj z ocalałymi i wróć przez portal .

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze4
2009-05-29
10:54

'ekto Generał

'ekto
👍

W moim przypadku odwrotnie niż Karolus86. Jedynka mnie bardzo wciągnęła jeśli chodzi o multiplayer a dwójka już nie miała tego czegoś. O singlu nie piszę bo jestem zwolennikiem grania w sieci :)

Komentarz: 'ekto
2009-05-28
13:41

Karolus86 Chorąży

Karolus86

andrzej1 i Love&Pain --> Piszecie, że nie lubicie Neverwitner Nights, ale jestem ciekawy czy tylko pierwszej części czy również "dwójki". Jeżeli zniechęciliście się po pierwszej części, to zachęcam do spróbowania kontynuacji. Mi "jedynka" kompletnie się nie spodobała, nie dałem nawet rady jej skończyć. Za to druga odsłona serii jest moim zdaniem zdecydowanie lepsza i warta polecenia.

Komentarz: Karolus86
2009-05-28
13:10

Love&Pain... Generał

Love&Pain...

To co kolega wyzej nigdy ta gra jakiegos entuzjazmu nie wywoływała

Komentarz: Love&Pain...
2009-05-28
11:48

andrzej1 Senator

Ja osobiście nie lubię NN ale poradnik dla jego fanów na pewno się przyda!

Komentarz: andrzej1

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl