Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Dzielnica Areny
Aktualizacja:
Dzielnica Areny
Zadanie: Bractwo Fretek
Otrzymano: Od Reet, w Dziwnej jaskini.
Krok 1: Podejdź do Ding Thrush . Przyjrzyj się stojącej obok niego klatce i wypatrz w niej wyróżniającego się chomika . Porozmawiaj z Ding i kup od niego wybranego z klatki gryzonia .
Krok 2: Idź do sterty śmieci . Zacznij w niej grzebać co wywoła entuzjazm właśnie zakupionego chomika . Po odkopaniu śmieci odkryjesz pod nimi przejście prowadzące do tajemniczej jaskini .
Krok 3: Po wejściu do jaskini zaatakują Cię fretki . Zabij je i podejdź do dziwnego drzewa. Zjedz z niego owoc co spowoduje, że wejdziesz w nowy stan podświadomości, w którym przywita Cię gigantyczna forma Twojego chomika - który każe się teraz tytułować Reet . Chomik poprosi Cię o pomoc w walce z organizacją Bractwo Fretek, która rzekomo zagraża całemu miastu. Wskaże Ci także na mapie ich siedzibę znajdującą się w tej dzielnicy i powie, że dostaniesz się tam jedynie ubierając się na czarno.
Krok 4:
![]() |
Czarne szaty kupisz u Druidki na Trójkątnym Targu lub u drowa kupca w Podgrodziu. |
Czarne szaty kupisz w Podgrodziu u drowa kupca lub na Trójkątnym Targu u Druidki . Ubierz w nie całą drużynę i idź do Komnat Rytualnych Bractwa Fretek . Pilnujący wejścia spyta Cię o hasło, którym jest "Mintak". Kiedy powiesz to słowo, zostaniesz wpuszczony do środka.
Krok 5: Idź do końca komnaty i porozmawiaj z Wielkim Wąsaczem . Po chwili rozpocznie się rytuał, w którym możesz postąpić na dwa sposoby:
1. Kiedy Wielki Wąsacz każe Ci zjeść magiczny owoc - odmów. Kultyści rzucą się wtedy do ataku i będziesz musiał ich zabić. Po zniszczeniu kultu wróć do ukrytej pod stertą śmieci Jaskini i zjedz owoc , by móc ponownie porozmawiać z Reetem . Chomik będzie bardzo wdzięczny za pomoc i opuści Cię.
2. Kiedy Wielki Wąsacz każe Ci zjeść magiczny owo - zrób to. Przeniesiesz się w inny stan świadomości i będziesz świadkiem tego, jak Twój chomik zabija zarówno przyzywaną fretkę jak i kultystów. Po walce Reet podziękuje za pomoc i opuści Cię.
Z ciała Wielkiego Wąsacza zbierz jeszcze: Sztylet, Pierścien ochronny +3 [Premia do KP: +3 (Odbicie)], Laska Dowodzenia [Niewrażliwość: Zaklęcia działające na umysł, Tylko dla: Czarodziej lub Czarownik, Użycie: DominacjaOsoba (7), Zauroczenie Osoby (2), Zauroczenie Potwora (5)].
Zadanie: Płaszcz Tajemnicy
Otrzymano: Od Garret Śmiały.
Ukryty Dom Leiry

X. Lśniąca Sadzawka Mgły
1. Miejsce pojawienia się ducha (pierwszy raz).
2. Kufer i kasetka - 40 $ .
3. Kufer podręczny x2 - Łachmany, Pusta butelka po winie .
4. Kasetka, Kufer podręczny, Szafa - 40 $, Zwykła koszula .
5. Kufer - 17 $ .
6. Kufer - 25 $ .
7. Miejsce pojawienia się ducha (drugi raz).
8. Skyrim Krwawy Pazur
9. Wyjście: Podgrodzie
Krok 1: Porozmawiaj z Garrettem Śmiałym , a zaproponuje Ci udział w splądrowaniu ukrytej i opuszczonej Świątyni Leiry . Powie Ci, że masz do niego wkrótce dołączyć i odejdzie.
Krok 2: Idź nieco na zachód, gdzie czeka już na Ciebie Garret . Porozmawiaj z nim i powiedz, że jesteś gotowy. Garret przeniesie się wtedy wraz z Twoją drużyną do świątyni .
Krok 3: Wewnątrz świątyni zatrzyma Cię zjawa i każe wam opuścić to miejsce. Odezwie się do Ciebie również Garret i powie, że możesz zabrać wszystkie łupy oprócz jednego - Płaszcza Tajemnicy [Dodatkowy atut: Talent magiczny (Iluzje), Premia do KP: +3 (Odbicie), Premia do umiejętności: Blef +3]. Możesz się na to zgodzić lub powiedzieć, że nie pozwolisz mu zabrać płaszcza . Swoją decyzję będziesz mógł jeszcze później zmienić. Rozpocznij teraz zwiedzanie lokacji. Świątynia jest zbudowana w specyficzny sposób. Poruszasz się po niej korzystając z sieci sadzawek - portali . Możliwe przejścia zaznaczyłem na mapie. Twoim celem jest dotarcie do pomieszczenia znajdującego się w centralnym punkcie.
Krok 4: Kiedy dotrzesz do docelowego pomieszczenia jeszcze raz zostaniesz zatrzymany przez ducha , który po raz ostatni poprosi Cię o opuszczenie świątyni. Możesz teraz:
1. Posłuchać Mantidesa i powiedzieć Garretowi , że nie zamierzasz zakłócać spokoju umarłym i, że dalej nie pójdziesz [Mantides: Wpływ +1]. Garret sam wejdzie do ostatniego pomieszczenia i zostanie zabity przez Ogrzego maga . Pamiętaj, żeby zebrać pozostałości po Garrecie : Krótki miecz +1, Mikstura pomocy .
2. Stwierdzić, że coś tu nie gra i wejść iść dalej z Garretem [Mantides: Wpływ -1].
Krok 5: Po wejściu do pokoju zajmowanego przez potężnego ogra - Skyrima Krwawego Pazura rozpocznie się walka. Zabij szybko pachołków głównego przeciwnika, a następnie zajmij się nim samym. Po jego zabiciu odezwie się do Ciebie Garret (o ile nadal żyje). Będzie chciał zabrać Płaszcza Tajemnicy [Dodatkowy atut: Talent magiczny (Iluzje), Premia do KP: +3 (Odbicie), Premia do umiejętności: Blef +3]. Możesz mu na to pozwolić lub walczyć z nim i zachować płaszcz dla siebie. Z ciała Skyrima zabierz również Miecz dwuręczny +1 . Możesz teraz opuścić świątynię przez drzwi prowadzące do Podgrodzia .
- Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Zadania poboczne
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Zakole Portowe
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Trójkątny Targ (cz.1)
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Trójkątny Targ (cz.2)
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Trójkątny Targ (cz.3)
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Dzielnica Areny
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Po zadaniu Niespodziewana wiadomość
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Po powrocie z "Mrocznej Dalii"
- Neverwinter Nights 2 Mysteries of Westgate: Zadania poboczne
- Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
Komentarze czytelników
'ekto Generał
W moim przypadku odwrotnie niż Karolus86. Jedynka mnie bardzo wciągnęła jeśli chodzi o multiplayer a dwójka już nie miała tego czegoś. O singlu nie piszę bo jestem zwolennikiem grania w sieci :)
Karolus86 Chorąży
andrzej1 i Love&Pain --> Piszecie, że nie lubicie Neverwitner Nights, ale jestem ciekawy czy tylko pierwszej części czy również "dwójki". Jeżeli zniechęciliście się po pierwszej części, to zachęcam do spróbowania kontynuacji. Mi "jedynka" kompletnie się nie spodobała, nie dałem nawet rady jej skończyć. Za to druga odsłona serii jest moim zdaniem zdecydowanie lepsza i warta polecenia.
Love&Pain... Generał
To co kolega wyzej nigdy ta gra jakiegos entuzjazmu nie wywoływała
andrzej1 Senator
Ja osobiście nie lubię NN ale poradnik dla jego fanów na pewno się przyda!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

