Rozdział 7 - Morderstwa w kościele | Śledztwa główne
Aktualizacja:
Rozdział 7 - Morderstwa w kościele
Idź do kościoła. Już tam byłeś, dla przypomnienia znajduje się on koło plaży. Wejdź do środka i zatwierdź nowe śledztwo: Dowiedz się, co się stało w kościele. Musisz sprawdzić czy Joy i Iris nic nie jest. Zadanie główne "Udaj się do kościoła" zostanie wykonane. Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Sprawdź, czy Iris jest bezpieczna"
Musisz się dowiedzieć, czy nic się nie stało Iris. To zadanie stanie się aktywne po dotarciu do kościoła.

Wejdź do nawy, czekają tu na Ciebie trzy demony. Schowaj się od razu w poświacie, która znajduje się na prawo od wejścia. Nieopodal jest kruk, który może odwrócić uwagę najbliższego potwora. Dzięki temu, będziesz mógł go wykończyć. Schowaj się w poświacie po środku nawy i weź na cel wroga, który krąży na północ od Ciebie. Poczekaj, aż się zbliży i odwróci do Ciebie plecami, wtedy go wykończ. Zostanie Ci tylko jeden na lewo. Kryjąc się w tej samej poświacie, poczekaj aż demon uda się na zachód, a potem na północ. Zbliż się do niego(możesz nawet podbiec) i zabij go. W razie nieudanej próby eksterminacji, któregokolwiek z potworów, ukryj się w poświatach blisko drzwi wejściowych do sali. Możesz się szybko przemieszczać między kryjówkami.

Udaj się do probostwa prawymi drzwiami. Za lewymi są dwie tajemnicze siły. Gdy już się znajdziesz wewnątrz, zauważ, że drogę blokuje kolejna ze złych sił. Użyj krótkofalówki(Poltergeist), a Policjant podejdzie do Ciebie. Opętaj go, a gdy ten przejdzie na drugą stronę pułapki, przerwij opętanie. Wyjdź na dziedziniec drzwiami na lewo. Zadanie główne "Sprawdź, czy Iris jest bezpieczna" zostanie zakończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Zbadaj miejsce zbrodni na podwórzu"
Masz poszukać śladów na miejscu zbrodni. To zadanie stanie się aktywne po dotarciu na dziedziniec. Rozpocznie się sprawa Dziedziniec. Masz już pierwszą wskazówkę do niej: Policja nie może znaleźć Baxtera. Uzyskałeś ją wchodząc do kościoła. Masz znaleźć odpowiedź na pytanie: czy jest tu jakiś ślad mordercy? Przyjrzyj się martwej Iris(analizuj szczegóły). Masz odpowiedzieć na pytanie: jak dokładnie zginęła Iris? Wybierz: Zmiażdżona na śmierć, Zaimprowizowana broń, Kamienie z posągu. Zdobędziesz wskazówkę: Dzwonnik szuka Iris do sprawy Dziedziniec.

Przyjrzyj się dowodowi ze sprawy numer 2: śladom krwi. Zdobędziesz wskazówkę: Krew Iris do sprawy Dziedziniec. Rzuć okiem na potłuczone szkło(dowód rzeczowy numer 3). Zdobędziesz wskazówkę: Szyba okienna. Obejrzyj roztrzaskaną kostkę brukową(dowód rzeczowy numer 4). Zdobędziesz podpowiedź: Miażdżące uderzenie. Na cokole statuy znajduje się oznaczenie dowodu rzeczowego numer 5. Przyjrzyj się pierwotnemu położeniu posągu. Jest to możliwe dzięki duchowej projekcji statuy. Zdobędziesz wskazówkę: Poprzednie położenie posągu. Obejrzyj dokładnie roztrzaskany posąg. Podpowiedź: Przewrócony, będzie Twoja. Masz już wszystkie wskazówki do sprawy Dziedziniec. Pozostaje Ci tylko zakończyć śledztwo. Zadanie główne "Zbadaj miejsce zbrodni na podwórzu" zostanie ukończone. Rozpocznie się nowe zadanie główne
"Przeszukaj plebanię, by uzyskać więcej informacji"
Musisz rozejrzeć się po probostwie, w poszukiwaniu faktów do śledztwa, które prowadzisz. To zadanie stanie się aktywne po zakończeniu śledztwa na dziedzińcu. Wróć na korytarz, którym się tu dostałeś. Zauważ, że przejście do dalszej części probostwa stoi otworem. Znajdź, więc dwie ukryte znajdźki.

Udaj się następnie po schodach na pierwsze piętro. Wejdź w drzwi, których pilnuje dwóch Policjantów, nieopodal stoją nosze. Musisz się dowiedzieć, czy morderca zostawił jakiś ślad. Do rozwiązania śledztwa potrzebujesz 8 wskazówek. Skorzystaj z mocy ujawniania przy dwóch ciałach leżących na podłodze. Następnie wybierz opcję: analizuj szczegóły. Masz odpowiedzieć na pytanie: co robi Iris? Wybierz: Potrzebuje pomocy, Upada, Przerażona. Zdobędziesz dzięki temu wskazówkę: Iris ucieka do sprawy Plebania. Jest to 1 z 9 wskazówek do tej sprawy. Zauważ dwa ciała na podłodze.

Przyjrzyj się ciału kobiety, a zdobędziesz wskazówkę: Pobita ofiara do sprawy Plebania. Skieruj swoją uwagę na martwego mężczyznę na podłodze. Uzyskasz podpowiedź: Wykręcone ciało ofiary. Popatrz na potłuczone szkło(dowód rzeczowy numer 7) nieopodal ofiar. Wskazówka: Potłuczone szkło będzie Twoja. Popatrz na dowód rzeczowy numer 6. Jest to uszkodzone okno. Zdobędziesz podpowiedź: Roztrzaskane okno do sprawy Plebania. Podejdź do okna oznaczonego numerkiem 8 i zbadaj ślady na parapecie. Uzyskasz wskazówkę: Ślady na parapecie. Obejrzyj ofiarę na stole, a zdobędziesz podpowiedź: Rzucone ciało ofiary.

Opętaj kobietę, którą przesłuchuje Policjant i wybierz wpłyń. Musisz sprawić, aby kobieta zaczęła się zastanawiać, dlaczego zabójca zamordował tyle osób. Wybierz: Iris ucieka. Zdobędziesz wskazówkę: Masakra do sprawy Plebania. Zakończ śledztwo, a zdobędziesz kolejną podpowiedź do sprawy Plebania: Przypadkowe ofiary. Wyjdź z pokoju i dojdź do końca korytarza. Tam, gdzie znalazłeś notatkę do sprawy Przemyślenia Julii są schody na strych. Wejdź nimi na górę i przejdź przez uchylone drzwi. Zadanie główne "przeszukaj plebanię, by uzyskać więcej informacji zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Zbadaj strych"
Musisz przeszukać poddasze w poszukiwaniu dowodów do sprawy dotyczącej Dzwonnika. To zadanie stanie się aktywne, po wejściu w drzwi na strychu.

Pierwsze, co zrób to przyjrzyj się ciału księdza na podłodze(zbadaj szczegóły). Musisz zdecydować: co wydaje dźwięki. Wybierz, że jest to: Rana. Zdobędziesz wskazówkę: Śmierć ojca McCauleya do sprawy Strych. Jest to 1 z 6 wskazówek do sprawy. Do zakończenia śledztwa na strychu potrzebujesz jeszcze 4 wskazówek. Zbadaj ślady wokół ciała księdza. Uzyskasz podpowiedź: Ślady łap. Przejdź teraz do drugiego pokoju. Skorzystaj z mocy ujawniania na dywaniku koło okna. Wystarczy już tylko, że wybierzesz opcję: przyjrzyj się, a zyskasz wskazówkę: Widmo prychającego kota. Zwróć uwagę na zdjęcie na podłodze, przy biurku. Zdobędziesz podpowiedź: Upuszczone zdjęcie do sprawy Strych. Znów skorzystaj z mocy ujawniania przed biurkiem. Po pojawieniu się sylwetki Dzwonnika, wybierz: analizuj szczegóły. Musisz odpowiedzieć na pytanie: Co robił morderca? Wybierz: Zauważony i Gapi się. Wejdziesz w posiadanie wskazówki: Przeszkodzono mordercy.

Zakończ śledztwo, a będziesz musiał odpowiedzieć na pytanie: Co morderca tu robił? Wybierz: Przeszkodzono mordercy, Śmierć ojca McCauleya i Upuszczone zdjęcie. W ten o to sposób zdobędziesz następną wskazówkę: Joy pierwotnym celem. Zadanie główne "Zbadaj strych" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Dowiedz się, co widział kot"
Musisz się dowiedzieć, co kot zobaczył. To zadanie stanie się aktywne po ukończeniu śledztwa na strychu. Idź za zwierzakiem do następnego pokoju. Podejdź do niego, a włączy się scenka. Po niej zadanie główne "Dowiedz się, co widział kot" zostanie zakończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Znajdź przedmiot zgubiony przez Dzwonnika"
Musisz odnaleźć przedmiot, który wpadł mordercy do szybu wentylacyjnego. To zadanie stanie się aktywne, po zbliżeniu się do kota(włączy się wtedy scenka przerywnikowa). Zdobędziesz ostatnią wskazówkę: Morderca coś upuścił do sprawy Strych. Masz już wszystkie 7 podpowiedzi do tej sprawy. Opętaj kota i wskocz do szybu wentylacyjnego. Idź prosto, a gdy znajdziesz się nad pokojem, w którym morderca zabił parę osób, włączy się scenka. Po niej przyjrzyj się kluczowi leżącemu na podłodze(zbadaj szczegóły).

Musisz zdecydować, co wydaje dźwięki. Wybierz: Klucz. Na następnym ekranie, masz za zadanie wskazać, gdzie widziałeś już ten dom? Kliknij na: Dom sądu. Zdobędziesz wskazówkę: Kryjówka mordercy do sprawy Plebania. Zadanie główne "Znajdź przedmiot zgubiony przez Dzwonnika" zostanie ukończone. Zacznij nowe śledztwo: Zbadaj kryjówkę Dzwonnika. Rozpocznie się następne zadanie główne
"Wyjdź z kościoła"
Musisz znaleźć sposób, żeby bezpiecznie opuścić kościół. To zadanie stanie się aktywne po zbadaniu klucza, który zgubił zabójca. Zdobędziesz osiągnięcie: "Duchy nie umierają nigdy" - za ukończenie śledztwa dotyczącego Iris. Wyjdź z pokoju i zejdź ostrożnie po schodach. Na dole czeka na Ciebie demon. Opętaj Policjanta na dole przy schodach, gdy potwór będzie odwrócony. Poczekaj, aż wróg się odwróci, wtedy przerwij opętanie. Podejdź do demona i go zabij. Idź następnie korytarzem i dojdź do tajemniczej siły i drzwi na dziedziniec. Obok stoi Policjant, którego opętaj. Przejmij kontrolę nad krótkofalówką, Funkcjonariusz przejdzie przez przeszkodę, zobaczyć, co się stało. W ten o to sposób pokonasz pułapkę. Teraz możesz już opuścić kościół.

Zadanie główne "Wyjdź z kościoła" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Udaj się do Domu Sądu"
Musisz odwiedzić potencjalną kryjówkę Dzwonnika. To zadanie stanie się aktywne po opuszczeniu kościoła. Zdobędziesz wskazówkę do sprawy Na zewnątrz kościoła. Brzmi ona następująco: Joy jest bezpieczna w areszcie.
0
- Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
- Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
	
- Śledztwa główne
		
- Prolog - Śmierć to dopiero początek | Śledztwa główne Murdered
 - Rozdział 1 - Nowe umiejętności | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 - Rozdział 2 - Na tropie świadka | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 - Rozdział 3 - Trop wiedzie na Posterunek Policji | Śledztwa główne | Murdered
 - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered
 - Rozdział 5 - Świadek, który przeżył spotkanie z Dzwonnikiem | Śledztwa główne
 - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 - Rozdział 7 - Morderstwa w kościele | Śledztwa główne
 - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 - Rozdział 9 - Finał | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 
 
 - Śledztwa główne
		
 
 - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
zanonimizowany933410 Legionista
Ciągle odwlekacie termin zakończenia poradnika. miało być na dziś, teraz znów piątek :( dajcie chociaż chapter listę pełną...
zanonimizowany995322 Chorąży
Nie sądzę, aby Murdered wymagał poradnika. Gra jest dosyć prosta, bo zakończenia, jak reszty przebiegu śledztwa można domyśleć się około w połowie gry.
kwiść Generał
@simeu90
Niestety gra okazał się bardziej czasochłonna niż zakładaliśmy, ale już możesz przeczytać opis wszystkich dostępnych w grze rozdziałów. Wersję PDF udostępnimy w poniedziałek :)
Rammi Pretorianin
Gdy skończyłem grę brakło mi dokładnie 20 znajdziek. Myślałem, że trafi mnie szlag gdy okazało się, że po ukończeniu nie ma freeplaya. Zaczynając grę od nowa wszystko trzeba zbierać powtórnie mateńko kochana. Mam dostęp do interaktywnej mapy, która była bonusem do pre-orderu jednak nie mam pojęcia co za cholera go przygotowywała ponieważ niektóre opisane znajdźki są całkowicie w innych miejscach. Brak dostępu do jakiejkolwiek mapy z poziomu gry w ogóle niczego nie ułatwia a zamierzam skompletować pełną historię Salem. Także chwała gry-online za ten poradnik, ponieważ rozpoczynam kolejną rundę za 242 sekretami do zebrania.
maciejn Legionista
Ja też będę musiał niestety przechodzić od początku, bo w szpitalu jest tabliczka, której nie mogę zebrać. Jeśli rzeczywiście będę musiał wszystko od nowa zbierać, żeby dostać osiągnięcie, że zebrałem wszystkie to trochę lipa. Chyba nigdy nie uda mi się przejść gry bez bugów.
monisia18 Junior
Jest tylko druga znajdzka - prawda o Baxterze (2). A gdzie pierwsza?
Diakon_Frost Chorąży
znajdziek jest 38 a rozpisanych tylko 34 gdzie podziała się reszta ??
Kozi40 Legionista
Witam jak przejść kotem chodzę i chodzę czy kot skacze i wogóle
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
