Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2)

Na plaży(przy kościele), po wybraniu opcji: ujawnij, wejdź na drewniany pomost i idź w lewo do końca. Na prawo skorzystaj z opcji: usuń. Drewniana ściana zniknie, a za nią znajdziesz Płomień.

Jak zwykle Płomień jest w ciemnym miejscu. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Jak zwykle Płomień jest w ciemnym miejscu.

Następny znajduje się całkiem blisko. Odwróć się, przekrocz drewniany pomost i na kawałku drewna użyj mocy: ujawnij. Pojawi się drewniana kładka, przejdź po niej i na prawo znajdziesz kolejny Płomień.

Musisz wysilić szare komórki, aby odnaleźć wszystkie Płomienie. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Musisz wysilić szare komórki, aby odnaleźć wszystkie Płomienie.

Kolejny Płomień znajduje się na ulicy z bankiem, za placem zabaw, na lewo od muru z wiadomością: Palenie, dotyczącą sprawy: Wiadomości zmarłej. Zobaczysz go w rogu budynku.

Płomień znajduje się tuż pod oknem. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Płomień znajduje się tuż pod oknem.

Po następny Płomień, udaj się w okolice cmentarza. Blisko niego znajdziesz ogrodzenie, za którym wyleguje się kot. Przejdź przez nie i opętaj zwierzaka. Twoim pierwszym celem jest rusztowanie na prawo. Idź prosto i wskocz na stos palet. Z niego przedostań się na rusztowanie na prawo. Skocz na następną platformę i po desce wejdź wyżej. Pozostaje Ci już tylko wskoczyć na drewniany podest, na którym znajduje się Płomień.

Kot jest zwinniejszy od Ciebie. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Kot jest zwinniejszy od Ciebie.

Następny Płomień znajdziesz na drugim rusztowaniu, w tej samej lokacji. Zeskocz na palety i skocz na platformę prowadzącą do rusztowania na lewo. Z niej dostań się na kolejną i przejdź po deskach i skocz na tę część rusztowania, na której zauważysz biały materiał. Wspinaj się po nim na górę. Po deskach dostań się wprost do Płomienia.

Za chwilę przerwiesz opętanie kota. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Za chwilę przerwiesz opętanie kota.

Udaj się na ulice, gdzie znajdują się palące się budynki. Wypatruj żółtego samochodu - taksówki. Przy niej skręć w prawo, miń ogródek, w którym siedzi mężczyzna(na lewo). Dojdź do rogu lokacji i wybierz ujawnij. Pojawią się schody. Wejdź po nich na górę. Zabierz Płomień, który się tam znajduje.

Na dole w ogródku siedzi mężczyzna. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Na dole w ogródku siedzi mężczyzna.

Wróć do taksówki i idź prosto. Dojdziesz do szpitala psychiatrycznego. Skręć w prawo, za krzakami czeka na Ciebie kolejny Płomień.

Jak widać nawet pod murami szpitala można znaleźć coś interesującego. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Jak widać nawet pod murami szpitala można znaleźć coś interesującego.

Udaj się teraz do miejsca, gdzie znalazłeś: Tabliczkę "Dom Sądu", do sprawy: Procesy czarownic. Nieopodal jest skwer, na którym parkują trzy samochody(obok siebie). Będąc zwróconym twarzą do ogrodzenia, w zaułku(jest na nim napis Danger - niebezpieczeństwo), odwróć się. Idź cały czas prosto, miń skwer. Na lewo jest dom, idź wzdłuż niego. Na lewo zobaczysz łódkę. Skręć w prawo i przejdź przez płot. Na prawo jest zaułek, a w nim Płomień wiekuisty.

Znowu musiałeś przeszukać zakamarki, aby znaleźć kolejny Płomień. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Znowu musiałeś przeszukać zakamarki, aby znaleźć kolejny Płomień.

Opętaj kota, który siedzi bardzo blisko miejsca, gdzie znalazłeś poprzedni Płomień. Jest to blisko skweru z trzema pojazdami(obok siebie) i ogrodzeniem z napisem Danger. Sterując zwierzakiem, idź prosto i skręć w prawo. Wskocz na przeszkodę, a potem na kolejną i skocz w prawo na kontener na śmieci. Obróć się w prawo i zeskocz. Następnie wejdź po desce. Pójdź do przodu i skocz w prawo. Znajdziesz się na kontenerze. Obróć się w lewo i wspinaj się na górę, po roślinności - na deskę. Przejdź po niej do końca. Następnie wskocz na skrzynkę i odwróć się w prawo. Wykonaj teraz skok na balkon. Pozostaje Ci już tylko dostać się na pudło, gdzie czeka na Ciebie kolejny Płomień wiekuisty.

Kot zawsze spadnie na cztery łapy. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Kot zawsze spadnie na cztery łapy.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2014-06-23
21:57

zanonimizowany933410 Legionista

Ciągle odwlekacie termin zakończenia poradnika. miało być na dziś, teraz znów piątek :( dajcie chociaż chapter listę pełną...

Komentarz: zanonimizowany933410
2014-06-24
19:14

zanonimizowany995322 Chorąży

Nie sądzę, aby Murdered wymagał poradnika. Gra jest dosyć prosta, bo zakończenia, jak reszty przebiegu śledztwa można domyśleć się około w połowie gry.

Komentarz: zanonimizowany995322
2014-06-27
16:22

kwiść Generał

kwiść
😊

@simeu90
Niestety gra okazał się bardziej czasochłonna niż zakładaliśmy, ale już możesz przeczytać opis wszystkich dostępnych w grze rozdziałów. Wersję PDF udostępnimy w poniedziałek :)

Komentarz: kwiść
2014-06-29
18:57

Rammi Pretorianin

Rammi

Gdy skończyłem grę brakło mi dokładnie 20 znajdziek. Myślałem, że trafi mnie szlag gdy okazało się, że po ukończeniu nie ma freeplaya. Zaczynając grę od nowa wszystko trzeba zbierać powtórnie mateńko kochana. Mam dostęp do interaktywnej mapy, która była bonusem do pre-orderu jednak nie mam pojęcia co za cholera go przygotowywała ponieważ niektóre opisane znajdźki są całkowicie w innych miejscach. Brak dostępu do jakiejkolwiek mapy z poziomu gry w ogóle niczego nie ułatwia a zamierzam skompletować pełną historię Salem. Także chwała gry-online za ten poradnik, ponieważ rozpoczynam kolejną rundę za 242 sekretami do zebrania.

Komentarz: Rammi
2014-07-21
20:16

maciejn Legionista

Ja też będę musiał niestety przechodzić od początku, bo w szpitalu jest tabliczka, której nie mogę zebrać. Jeśli rzeczywiście będę musiał wszystko od nowa zbierać, żeby dostać osiągnięcie, że zebrałem wszystkie to trochę lipa. Chyba nigdy nie uda mi się przejść gry bez bugów.

Komentarz: maciejn
2015-12-18
21:23

monisia18 Junior

Jest tylko druga znajdzka - prawda o Baxterze (2). A gdzie pierwsza?

Komentarz: monisia18
2016-02-11
21:00

Diakon_Frost Chorąży

znajdziek jest 38 a rozpisanych tylko 34 gdzie podziała się reszta ??

Komentarz: Diakon_Frost
2017-07-24
09:57

Kozi40 Legionista

Witam jak przejść kotem chodzę i chodzę czy kot skacze i wogóle

Komentarz: Kozi40

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl