Prolog - Śmierć to dopiero początek | Śledztwa główne Murdered
Aktualizacja:
Prolog - Śmierć to dopiero początek
Swoją przygodę z grą zaczynasz przed domem, w którym walczyłeś ze ściganym przez Ciebie przestępcą. Klawiszem interakcji oddziaływujesz na obiekty i osoby w grze. Początek gry, to tak naprawdę samouczek. Pozwoli Ci on bezproblemowo opanować podstawy rozgrywki. Dojdź do drzwi i spróbuj je otworzyć(klawisz interakcji). Są one niestety zamknięte. Następnie za pomocą klawiszy poruszania się sięgnij do drzwi i naciśnij klawisz interakcji.

Po scence przerywnikowej zobaczysz swoje zwłoki. Użyj klawiszy odpowiadających za poruszanie się, żeby sięgnąć swojej twarzy i naciśnij klawisz interakcji. Musisz teraz za pomocą klawiszy odpowiadających za poruszanie się i zmianę położenia kamery, dopasować swoje duchowe ciało do fizycznego, które spoczywa na ziemi. Zaczniesz od nogi. Za pomocą klawiszy sterowania spraw, aby twoja noga pokryła się z tą materialną. Następnie klawiszem zmiany położenia kamery zmień kąt nachylenia stopy. Tak samo musisz postąpić z ręką i głową. Nastąpi scenka przerywnikowa, po której będziesz 100% duchem. Rozpocznie się zadanie główne
"Idź w stronę światła"
Musisz udać się w kierunku światła. To zadanie rozpocznie się po prawidłowym dopasowaniu niematerialnego ciała, do tego leżącego na ulicy. Po scence przerywnikowej znajdujesz się z powrotem na ulicy. Spróbuj porozmawiać z mężczyzną i kobietą(klawisz interakcji). Niestety nie słyszą Cię.

Ukończysz zadanie "idź w stronę światła". Rozpocznie się następny quest główny
"Udaj się za duchem dziewczyny"
Twoje zadanie polega na śledzeniu nieznajomej. To zadanie będzie dostępne po próbie nawiązania kontaktu z parą, która po ujrzeniu zwłok na ulicy, dzwoni po pomoc. Wejdź w alejkę naprzeciwko domu, do którego próbowałeś wcześniej się dostać. Pamiętaj, że możesz biegać. Zbliż się do ducha dziewczynki. Gdy już uda Ci się do niej podejść, ta ucieknie przez płot na lewo. Oczywiście przejdź przez niego i skręć następnie w prawo. Znowu zobaczysz zjawę, która Ci ucieknie. Podążaj za nią przez dziurę w płocie. Idź prosto i skręć w prawo w uliczkę, gdzie stoi kontener na śmieci i wózek.

Będziesz mógł wreszcie porozmawiać z duchem i dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Wybierz klawisz odpowiedzialny za kwestię: co masz na myśli mówiąc "dary"? Zauważ, ze pytanie, które już zadałeś świeci się na pomarańczowo i jest oznaczone ptaszkiem. Potem zapytaj: dlaczego nie mogę przenikać przez wszystko? Dowiesz się, ze obiekty, przez które nie możesz przenikać są zaznaczone na niebiesko. Następnie wybierz zdanie: długo tu jesteś? Potem zapytaj: jak mogę zaprzepaścić swoją przyszłość? Na koniec pozostaje Ci spytać: kim są inni? Po rozmowie ukończysz zadanie główne "Udaj się za duchem dziewczyny". Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Wróć się na miejsce zbrodni"
Masz wrócić do lokacji, gdzie zacząłeś swoją przygodę. To zadanie będzie dostępne po rozmowie z duchem dziewczyny. Naciśnij klawisz odpowiedzialny za wskazówki- wyświetli się pierwsza z plansz, na której możesz przeglądać wskazówki. Przeczytaj informacje związane z duchem dziewczynki. Między wskazówkami związanymi z innymi osobami, przełączasz się odpowiednimi klawiszami. Masz też dostęp też do dodatkowych zadań.

Zauważ, że alternatywne wyjście z tej lokacji(placyku) świeci się na pomarańczowo. Oznacza to, że nie możesz się tam udać. Jeśli wejdziesz w pomarańczową poświatę to gra się skończy, jeśli szybko nie naciśniesz kombinacji przycisków, które pojawią się na ekranie. Wróć tą samą drogą, którą przyszedłeś tzn. prosto(przejściem między kontenerem a wózkiem). Potem w lewo i znów w lewo i przeniknij przez płot. Musisz potwierdzić(klawisz potwierdzenia wyboru), że chcesz wrócić do miasteczka. Odblokujesz trofeum: "Życzenie śmierci ciemnego typa" - za przemianę w ducha i spotkanie z duchem dziewczyny.

Po scence przerywnikowej naciśnij(klawisz potwierdzenia wyboru), a rozpoczniesz pierwsze śledztwo. Aby je zakończyć sukcesem, musisz badać przedmioty i przejmować kontrolę nad ludźmi. Ukończysz zadanie główne "Wróć na miejsce zbrodni". Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Zbadaj miejsce zbrodni"
Twoim celem jest odkryć, co na temat Twojego zabójstwa wie Policja. To zadanie będzie dostępne po powrocie na miejsce zbrodni. Podczas tego dochodzenia, masz za zadanie odkryć 8 wskazówek.
0
- Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
- Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
	
- Śledztwa główne
		
- Prolog - Śmierć to dopiero początek | Śledztwa główne Murdered
 - Rozdział 1 - Nowe umiejętności | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 - Rozdział 2 - Na tropie świadka | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 - Rozdział 3 - Trop wiedzie na Posterunek Policji | Śledztwa główne | Murdered
 - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered
 - Rozdział 5 - Świadek, który przeżył spotkanie z Dzwonnikiem | Śledztwa główne
 - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 - Rozdział 7 - Morderstwa w kościele | Śledztwa główne
 - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 - Rozdział 9 - Finał | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu
 
 
 - Śledztwa główne
		
 
 - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
zanonimizowany933410 Legionista
Ciągle odwlekacie termin zakończenia poradnika. miało być na dziś, teraz znów piątek :( dajcie chociaż chapter listę pełną...
zanonimizowany995322 Chorąży
Nie sądzę, aby Murdered wymagał poradnika. Gra jest dosyć prosta, bo zakończenia, jak reszty przebiegu śledztwa można domyśleć się około w połowie gry.
kwiść Generał
@simeu90
Niestety gra okazał się bardziej czasochłonna niż zakładaliśmy, ale już możesz przeczytać opis wszystkich dostępnych w grze rozdziałów. Wersję PDF udostępnimy w poniedziałek :)
Rammi Pretorianin
Gdy skończyłem grę brakło mi dokładnie 20 znajdziek. Myślałem, że trafi mnie szlag gdy okazało się, że po ukończeniu nie ma freeplaya. Zaczynając grę od nowa wszystko trzeba zbierać powtórnie mateńko kochana. Mam dostęp do interaktywnej mapy, która była bonusem do pre-orderu jednak nie mam pojęcia co za cholera go przygotowywała ponieważ niektóre opisane znajdźki są całkowicie w innych miejscach. Brak dostępu do jakiejkolwiek mapy z poziomu gry w ogóle niczego nie ułatwia a zamierzam skompletować pełną historię Salem. Także chwała gry-online za ten poradnik, ponieważ rozpoczynam kolejną rundę za 242 sekretami do zebrania.
maciejn Legionista
Ja też będę musiał niestety przechodzić od początku, bo w szpitalu jest tabliczka, której nie mogę zebrać. Jeśli rzeczywiście będę musiał wszystko od nowa zbierać, żeby dostać osiągnięcie, że zebrałem wszystkie to trochę lipa. Chyba nigdy nie uda mi się przejść gry bez bugów.
monisia18 Junior
Jest tylko druga znajdzka - prawda o Baxterze (2). A gdzie pierwsza?
Diakon_Frost Chorąży
znajdziek jest 38 a rozpisanych tylko 34 gdzie podziała się reszta ??
Kozi40 Legionista
Witam jak przejść kotem chodzę i chodzę czy kot skacze i wogóle
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
