Men of War: The Flying Dutchn (cz.1)
Aktualizacja:
ZSRR Misja 9: The Flying Dutchman
Czterem dzielnym radzieckim towarzyszom udaje się dotrzeć wodnosamolotem na duńską wyspę Falster. Jak więc widać człowiek radziecki, mimo że oderwany wprost od pługa, potrafi nawet pilotować samoloty... Twoim głównym zadaniem w tym nocnym scenariuszu jest dotrzeć do niemieckiej łodzi podwodnej cumującej w doku, dostać się do jej wnętrza i zdobyć listę agentów (get into the submarine and get the agent list) . Dodatkowo możesz spróbować swoich sił w wyeliminowaniu z walki działka przeciwlotniczego na plaży (disable the flak gun on the beach) i dotarciu do niemieckiego centrum łącznościowego oraz przekazaniu koordynatów dla zespołu szturmowego (reach the communications centre and transmit the coordinates for the assault team) , czyli kolejnej drużyny radzieckich komandosów, która wyląduje na wyspie i wspomoże w walce twój niewielki oddział. Przynajmniej to drugie z zadań dodatkowych warto więc wykonać. Co do pierwszego - armatka plot. ma stanowisko pod wieżą wartowniczą, którą widać na obrazku i jest strzeżona przez kilku chłoptasiów plus gniazdo ckmu. Powinieneś jednak sobie łatwo poradzić z tymi Niemiaszkami, w końcu to już dziewiąta, ostatnia misja w tej kampanii - jesteś zatem weteranem! W stanowisko ckmu wrzuć granat, wystrzelaj pozostałych Fryców w okolicy, obsadź działko, postrzelaj z niego trochę, potem sprawdź leżące w pobliżu skrzynki i trupy.

Później czas brać się do wykonania drugiego z dodatkowych celów misji. Proponuję powoli czołgać się w kierunku budynku centrum łączności i zdejmować po kolei każdego Szkopa, który napatoczy się pod lufę. Nie wyczołguj się za bardzo w lewo, bo na zbiorniku z wodą stojącym trochę dalej w tym kierunku pozycję zajął niemiecki snajper. Odstrzel wartownika na wieży przy budynku centrum (sam także powinieneś dysponować strzelcem wyborowym) i zasuwaj pod skałki przy ogrodzeniu, które widać w oddali.

W skrzyniach leżących pod wieżą strażniczą po lewej znajdziesz m.in. panzerschrecka - granatnik ppanc. z amunicją. Zabierz jednym z żołnierzy tę broń, bardzo się niebawem przyda! Porozstawiaj ludzi na lewo i prawo od pobliskiej skałki i weź się za odstrzeliwanie Niemiaszków pałętających się po okolicy, m.in. gachów w/przy zaparkowanej ciężarówce mającej włączone reflektory. Staraj się dostać za ten samochód, pod ścianę budynku centrum łączności.

A to dlatego, że stoi pod nim jakiś pojazd uzbrojony w szybkostrzelne działko - warto go przejąć jednym lub dwoma towarzyszami. Z jego pomocą, jak również robiąc użytek z nabytej przed chwilą pancrury, rozpraw się z niemieckim pojazdem, który niebawem zjawi się z boku budynku. Powystrzelaj wszystkich Adolfów w okolicy centrum otwierając do nich ogień ze zdobycznego samobieżnego działka. Nie daj sobie zniszczyć tej maszyny, bo się jeszcze przyda! Kiedy okolica jest wolna od nieprzyjaciół, któryś z towarzyszy powinien automatycznie przekazać koordynaty lądowania dla kolejnej drużyny szturmowej, wykorzystując w tym celu radio w opanowanym już centrum łączności. Nowi komandosi (liczniejsi niż drużynka, którą do tej pory dowodziłeś) powinni pojawić się na planszy - odszukaj ich i postaraj się nimi przebić w rejon centrum łączności.

W międzyczasie kieruj 4-osobowy zespół w stronę okopów przy bramie bazy nieopodal centrum komunikacyjnego, oczyszczając je z pomocą działka oraz granatów i unieszkodliwiając w ten sposób kilka stanowisk ckmów w tychże transzejach. Obsadź kilkoma ludźmi stanowiska niemieckich ckmów, wsadź krasnoarmiejca z panzerschreckiem do okopu i podciągnij bliżej samobieżne działko chowając je za ścianą budynku łączności. Niebawem na drodze prowadzącej do bazy pojawi się kilka niemieckich pojazdów - spal wszystkie po kolei ogniem pancrury i działka.

- Men of War - poradnik do gry
- Men of War: Poradnik do gry
- Men of War: Kampania radziecka
- Men of War: Baptisby Fire (cz.1)
- Men of War: Baptisby Fire (cz.2)
- Men of War: Evacuation
- Men of War: P.O.W.
- Men of War: Moscow is Behind Us!
- Men of War: The Penal Unit (cz.1)
- Men of War: The Penal Unit (cz.2)
- Men of War: The Last Stand
- Men of War: Behind Enemy Lines (cz.1)
- Men of War: Behind Enemy Lines (cz.2)
- Men of War: Behind Enemy Lines (cz.3)
- Men of War: Chasing Shadows (cz.1)
- Men of War: Chasing Shadows (cz.2)
- Men of War: Chasing Shadows (cz.3)
- Men of War: The Flying Dutchn (cz.1)
- Men of War: The Flying Dutchn (cz.2)
- Men of War: Kampania radziecka
- Men of War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
janek96 Chorąży
Dobry Poradnik, prosty do zrozumienia i fajne określenia szkopów. Słowem - Bomba
MrZokaz Junior
Mam Pytanie. Bo jak chce juz skonczyc pierwszy akt misji to nie moge dotrzec do tego punktu tak zwanego koleczka dzieki ktoremu konczysz misje z powodzeniem poniewaz jakbym cokolwiek robil skradal sie biegal na pale probowal zabic pobliskich szkopow to i tak wlacza sie alarm i misja konczy sie niepowiedzniam.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
