Men of War: Behind Enemy Lines (cz.2)
Aktualizacja:
Podkradnij się jak najbliżej do Niemców stojących przy ognisku w beczce i kimających w pobliskiej trawie. Kiedy wszyscy twoi ludzie znajdą się na dobrych pozycjach strzeleckich otwórz ogień błyskawicznie likwidując wszystkich Niemiaszków w okolicy. Następnie zaminuj przede wszystkim to niemieckie działo samobieżne stojące na umocnionej żelbetonowymi płytami pozycji, jak również działko plot., które widać w pobliżu. Na skale nad workami z piaskiem zdaje się, że także jest jakaś armata polowa. Następnie ruszaj dalej tym wąwozem, który widać za workami z piaskiem u wejścia do niego. Musisz dotrzeć nim do głównego traktu biegnącego przez planszę.

Po drodze wykończ jeszcze wrogów w kolejnym bunkrze i na stanowisku armaty polowej tuż przy nim. Takich armat jest tu całkiem sporo przy tej głównej drodze, ale większość Niemców z ich obsad sobie... smacznie chrapie w krzaczorach i można im bez większych trudności aplikować mocniejsze "środki nasenne". Wszystkie napotkane po drodze armaty polowe minuj zostawiając w nich po ładunku wybuchowym, a w końcu uda ci się wypełnić pierwszy z celów dodatkowych (place timed explosives) .

Gdy dotrzesz do głównego traktu musisz go sprawdzić na okoliczność występowania min (uncover the minefields on the road) . Wybierz człowieka z wykrywaczem min i przejdź się nim najpierw w dół traktu, a potem w górę odkrywając po kolei wszystkie pola minowe. Ludzika z detektorem powinni oczywiście osłaniać pozostali towarzysze, by nie stała mu się jakaś krzywda. Na koniec pozostanie ci już tylko udać się tą drogą w górę (na północ) planszy. Trzymaj się jej prawego pobocza (dla bezpieczeństwa i by uniknąć wykrycia przez Niemców w tych ostatnich momentach tej misji możesz kazać ludziom czołgać się). Zanim dotrzesz w okolicę docelowego, czerwonego kółeczka powinieneś jeszcze zlikwidować obsadę kolejnego niem. pepanca ukrytego za skałą na prawym poboczu drogi. Można to załatwić także granatem ręcznym.

Po dotarciu komandosami do wylotu drogi ta nocna misja zakończy się powodzeniem i rozpocznie się druga część scenariusza, rozgrywana już za dnia, czy o poranku. To typowa, duża bitwa, w której do swojej dyspozycji dostajesz drużyny radzieckiej piechoty i pojazdy pancerne. Możesz także wzywać rezerwy, m.in. holowane armaty polowe, działa samobieżne, a także lotnictwo bombowe. Niemiecki sprzęt na twojej prawej flance i wzdłuż głównego traktu, który udało ci się zaminować podczas nocnej akcji sabotażowej powinien być teraz unieszkodliwiony i nie stanowić już zagrożenia dla twoich nacierających podkomendnych. Nie ma większego sensu prowadzić cię, drogi graczu jak po sznurku w tej drugiej części scenariusza, bowiem plansza jest tak zapaćkana wrażymi jednostkami i punktami oporu, że nie istnieje jakiś jeden, konkretny przepis na poradzenie sobie z nimi. Zamiast tego będzie więc garść ogólnych wskazówek. Aha, główne zadanie polega teraz oczywiście na zniszczeniu sił wroga w tym rejonie (destroy enemy forces in this area) . Najpierw musisz wyprzeć Niemców z okopów (drive the enemy out of the trenches), wyeliminować nieprzyjaciela na obu flankach (eliminate enemy forces on the left/right flank) .

- Men of War - poradnik do gry
- Men of War: Poradnik do gry
- Men of War: Kampania radziecka
- Men of War: Baptisby Fire (cz.1)
- Men of War: Baptisby Fire (cz.2)
- Men of War: Evacuation
- Men of War: P.O.W.
- Men of War: Moscow is Behind Us!
- Men of War: The Penal Unit (cz.1)
- Men of War: The Penal Unit (cz.2)
- Men of War: The Last Stand
- Men of War: Behind Enemy Lines (cz.1)
- Men of War: Behind Enemy Lines (cz.2)
- Men of War: Behind Enemy Lines (cz.3)
- Men of War: Chasing Shadows (cz.1)
- Men of War: Chasing Shadows (cz.2)
- Men of War: Chasing Shadows (cz.3)
- Men of War: The Flying Dutchn (cz.1)
- Men of War: The Flying Dutchn (cz.2)
- Men of War: Kampania radziecka
- Men of War: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
janek96 Chorąży
Dobry Poradnik, prosty do zrozumienia i fajne określenia szkopów. Słowem - Bomba
MrZokaz Junior
Mam Pytanie. Bo jak chce juz skonczyc pierwszy akt misji to nie moge dotrzec do tego punktu tak zwanego koleczka dzieki ktoremu konczysz misje z powodzeniem poniewaz jakbym cokolwiek robil skradal sie biegal na pale probowal zabic pobliskich szkopow to i tak wlacza sie alarm i misja konczy sie niepowiedzniam.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
